Als ie er elke wedstrijd 2 maakt vind ik het goedquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:11 schreef The-BFG het volgende:
Voorlopig Weghorst eerste spits hoop ik...
En inmiddels al op de helftquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wout na 17 minuten al op een kwart van het aantal goals van Brobbey afgelopen seizoen.
Goed voor Brobbey zijn toch al lage zelfvertrouwenquote:
Heeft natuurlijk wel het syndroom dat ie effectiever is als sub... Maar zelfs dan is ie als eerste spits effectiever dan Brobbey.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als ie er elke wedstrijd 2 maakt vind ik het goed
Dit is gewoon klaar hoor als Sjon trainer blijft.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:12 schreef Black-Death het volgende:
Oke 3 punten maar heel veel werk aan de winkel
Ja dit idd, en Baas ook wel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Weghorst speelt als een van de weinigen een prima pot, net als Jaros
Baas ook als een baasquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Weghorst speelt als een van de weinigen een prima pot, net als Jaros
En die Gloukh brengt iig wat meer pit in het spel. Morro heb ik te weinig gezien, weet bijvoorbeeld niet hoe ie de eerste helft was. Maar had graag gezien dat Evardsen kwam ipv van Godts.quote:
Ah ja, Moro deed het aardig. Al faalde hij wel in een pass die anders een goal zou zijn geworden. Verder nog niet geweldig inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:20 schreef The-BFG het volgende:
[..]
En die Gloukh brengt iig wat meer pit in het spel. Morro heb ik te weinig gezien, weet bijvoorbeeld niet hoe ie de eerste helft was. Maar had graag gezien dat Evardsen kwam ipv van Godts.
Nee Wijndal deed het voldoende, je ziet ook dat Moro en Gloukh technisch dik in orde zijnquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:21 schreef skysherrif het volgende:
Wijndal/moro was vandaag ook het probleem niet.
Mwah je geeft verdedigend echt teveel weg vandaag, maar dat lag wellicht meer aan de andere linies, behalve die grote fout van Bouwmanquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:26 schreef Wertha het volgende:
De verdediging valt op basis van vandaag niks over te zeggen. Maak mij meer zorgen om de rechterflank.
Want je zou maar kritisch zijn op je dure aankopen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee Wijndal deed het voldoende, je ziet ook dat Moro en Gloukh technisch dik in orde zijn
Dat is op basis van vandaag nergens voor nodig.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Want je zou maar kritisch zijn op je dure aankopen.
Tjsa ik denk dat je over een paar wedstijden met compleet andere achterhoede staat. Sutalo, Itakuro zal centrum worden met baas naar links en verwacht dan gaaei rechts die inschuift en je dan dus met 3 achterop speeltquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah je geeft verdedigend echt teveel weg vandaag, maar dat lag wellicht meer aan de andere linies, behalve die grote fout van Bouwman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |