Dit systeem beun ik in een middagje in elkaar. Zoveel hoeft het niet te kunnen. Lekker cashen hoor, 5 euro ŕ 50000? inschrijvingen.quote:Wij rekenen ¤ 5,- administratiekosten voor de pre-registratie. Dit om alle gegevens correct
te verwerken in onze administratieve processen en vervolgens een eerlijke loting te
realiseren.
Vorig jaar was het in anderhalf uur (?) uitverkocht, dus er is vraag genoeg. In hetzelfde weekend kan je ook Enschede lopen, die is 100,- goedkoper...quote:
Dat ben ik dan wel kwijt aan een hotel.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in anderhalf uur (?) uitverkocht, dus er is vraag genoeg. In hetzelfde weekend kan je ook Enschede lopen, die is 100,- goedkoper...
Helemaal goed!quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Er zit wel wat verschil tussen Hollandse Henk die van 40 naar 60 kilometer in de week gaat of een talentvolle jongen uit Afrika die kapot getraind wordt op 200+ kilometer in de week omdat er zo snel mogelijk, zo veel mogelijk geld verdient moet worden
Slim zo valt er ook nog wat te verdienen aan men sen die wel willen lopen maar niet geselecteerd wordenquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:30 schreef Evangelion het volgende:
ALGEMENE VOORWAARDEN NN MARATHON ROTTERDAM 2026 PRE-REGISTRATIE
https://nnmarathonrotterd(...)Rotterdam-2026-1.pdf
Wij rekenen ¤ 5,- administratiekosten voor de pre-registratie. Dit om alle gegevens correct
te verwerken in onze administratieve processen en vervolgens een eerlijke loting te
realiseren. Als je wordt geselecteerd voor inschrijving na de pre-registratie en je schrijft je
vervolgens correct en tijdig in voor het Evenement, dan wordt het betaalde bedrag van
¤ 5,- verrekend met het inschrijvingsgeld voor het Evenement. Word je niet
geselecteerd dan wordt het betaalde bedrag van ¤ 5,- niet terugbetaald;
• Er geldt een beperkt aantal inschrijvingen voor het Evenement. Als je je correct
registreert voor de pre-registratie, betekent dit niet automatisch dat je mee kunt
doen aan het Evenement. Na afloop van de pre-registratie zullen wij, via ons interne
registratiesysteem, een loting laten uitvoeren, en zullen er willekeurig beschikbare
inschrijvingsrechten voor het Evenement worden toegekend;![]()
Volgensmij bestaan er ook kleinschalige halve Ironmans, niet georganiseerd door Ironman die zijn een stuk goedkoper. 1/8e en kwart sowieso.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:26 schreef En1gma het volgende:
[..]
Ik schrok hier nog meer van, ik had eigenlijk het idee om dit een keer te doen, maar laat maar zitten voor die prijs:
https://www.ironman.com/races/im703-westfriesland/register
¤523,72 voor een halve triathlon...
Een race/evenement in schotland of gewoon solo?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:24 schreef YUR het volgende:
Ben blij dat ik in maart een Backyard Ultra loop en in April weer een mooi stuk Highlands mag belopen, dan hoef ik niet te twijfelen over Rotterdam
Nu eerst zondag de Ommetjes Ultra zien te overleven![]()
Een race, Devil O The Highlands. Die heb ik een paar jaar geleden ook al eens gedaan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:26 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Een race/evenement in schotland of gewoon solo?
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/31045681/quote:Op maandag 1 september 2025 22:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Door de afgelopen jaren heel veel interviews met (professionele) hardlopers en trainers te lezen en deels ook de conclusies van wetenschappelijke studies te lezen. (ik ga ze nu niet opzoeken, want ik moet morgen vroeg op)
Er zijn meerdere voorbeelden van (elite) hardlopers die zich 'kapot' hebben gelopen door teveel kilometers p/w te lopen. Natuurlijk zit er, zoals hier ook gezegd, een bepaalde ondergrens aan, je moet natuurlijk wel km's maken. Maar de 1 op 1 relatie van veel km = harder/langer lopen gaat veel minder op dan men een aantal jaren terug dacht. Tussentijds herstel en de kwaliteit van de trainingen is ook/net zo belangrijk
Maar goed, maakt mij verder niet uit, ik hoef geen gelijk te krijgen hoor
Dat bewijst gewoon ook mijn punt. Als je x km loopt en 0 kms fietst en je begint daar flink bij te fietsen dan zal je conditie en je loopprestatie verbeteren. Omdat je een hoger volume draait.quote:Op maandag 1 september 2025 23:11 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Tuurlijk moet je een bepaalde loonbelasting aankunnen, maar zelf heb ik qua hardlopen vooralsnog een klotejaar achter de rug, maar qua conditie ben ik beter dan ooit door de vele uren op de fiets. De afgelopen weken gingen specifieke marathontrainingen eigenlijk veel beter dan verwacht qua hartslag, tempo en herstel.
Uiteindelijk ben ik er van overtuigd dat het vooral draait om uren maken. De absolute top traint max 15 uur in de week, maar met fietsen is dat op te rekken ik ben er van overtuigd dat dat een hoop mensen verder brengt. Je kunt simpelweg meer uren maken zonder de kans op overbelasting.
Detail is wel dat de meesten van ons geen tijd hebben om 20 uur per week te trainen
Oh ja, absoluut. Ik heb ook al eerder een kwart gedaan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:00 schreef Remco het volgende:
[..]
Volgensmij bestaan er ook kleinschalige halve Ironmans, niet georganiseerd door Ironman die zijn een stuk goedkoper. 1/8e en kwart sowieso.
Vind dat zelf altijd heerlijke voorspellingen voor dit soort duurlopen, ook midden op de dag. Maar ik begrijp ook dat het fijner is als het iets koeler is. Als je al om 06:00 of 06:30 vertrekt is het echt heerlijk hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:11 schreef kalinhos het volgende:
Ik dacht aanstaande zondag eens een lekkere lange duurloop doen, km of 30-35
Weersvoorspelling: 29 graden
Hoo, komt dat even goed uit. Zaterdagochtend loop ik de halve van Vrouwenpolder wanneer het nog niet zo warm is, de rest van het weekend heb ik dan alle tijd om op het strand en in de zee te liggen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:11 schreef kalinhos het volgende:
Ik dacht aanstaande zondag eens een lekkere lange duurloop doen, km of 30-35
Weersvoorspelling: 29 graden
Stond gisteren nog (weliswaar onzichtbaar) in de broncode van inschrijfpagina. Is nu weggehaald.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:13 schreef kalinhos het volgende:
Echt geen idee waar die ¤165 vandaan komt anders dan uit dit topic.
In het voorjaar nog gelopen daar, prachtig gebied! Houd wel rekening met de wind..quote:Op woensdag 3 september 2025 08:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoo, komt dat even goed uit. Zaterdagochtend loop ik de halve van Vrouwenpolder wanneer het nog niet zo warm is, de rest van het weekend heb ik dan alle tijd om op het strand en in de zee te liggen.
Windkracht 5 hier nu en ik moet straks eigenlijk nog lange intervallen doen in de open polder.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In het voorjaar nog gelopen daar, prachtig gebied! Houd wel rekening met de wind..
Gratis krachttrainingquote:Op woensdag 3 september 2025 16:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Windkracht 5 hier nu en ik moet straks eigenlijk nog lange intervallen doen in de open polder.
ALTIJD TEGEN MIJ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |