dat zou ik ook zeggen, altijd je fouten gooien op een grapje.quote:
Mijn exen waren ook grappen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zou ik ook zeggen, altijd je fouten gooien op een grapje.
Ja dat weten we.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn exen waren ook grappen.
Gelukkigquote:
Niet te warm, niet te koud, lekker windje. Jaaaaaah.quote:
Dat eerste is niks nieuws...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaat ie de tokkie uithangen op een allinclusive in Turkije
Is er wel, maar ik denk niet in Deventerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom is er geen bezorg pannenkoekenrestaurant?
Gat in de marktquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is er wel, maar ik denk niet in Deventer
Zeg.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat eerste is niks nieuws...
Ze moeten je wel hebben vandaag he vriendjequote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom is er geen bezorg pannenkoekenrestaurant?
Voel me net B100quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze moeten je wel hebben vandaag he vriendje
Als ik zoek op Pannenkoeken krijg ik Flink en de Spar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:31 schreef dud0r het volgende:
Degene die hier pannenkoeken bezorgen zijn alleen voor ontbijt en lunch open.
Pre-made.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik zoek op Pannenkoeken krijg ik Flink en de Spar.
Denk niet dat die echt pannenkoeken komen brengen.
Ja dat worden mensen wel ja van pannenkoekenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik zoek op Pannenkoeken krijg ik Flink en de Spar.
Denk niet dat die echt pannenkoeken komen brengen.
Nee dat is kuttroep die kan ik van de picnic ook wel krijgen.quote:
Geen meel meer.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:38 schreef dud0r het volgende:
Maar pannenkoeken maken is zo gedaan. Je hebt toch gewoon de dingen daarvoor in huis
Je bent een uur bezig en hebt ze binnen 10 minuten op.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:38 schreef dud0r het volgende:
Maar pannenkoeken maken is zo gedaan. Je hebt toch gewoon de dingen daarvoor in huis
quote:
Dat is met een boel eten zoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent een uur bezig en hebt ze binnen 10 minuten op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |