SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Denk je?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent bijna onder de 70kg dan komen de mannen weer aanwaaien.
Ze zei toch niet dat ze seks met een man heeft gehad.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
ik dacht dat muis alle mannen haat?
Of misschien was het haatseks.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
ik dacht dat muis alle mannen haat?
hmm dat kloptquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zei toch niet dat ze seks met een man heeft gehad.
Zo kijk je opeens heel anders naar Ieniemienie en Tommie.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zei toch niet dat ze seks met een man heeft gehad.
Haar hond heet toch Ambar?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:57 schreef STING het volgende:
[..]
Zo kijk je opeens heel anders naar Ieniemienie en Tommie.
Kortingquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man. Zaterdag is pa jarig. We vieren het bij tante. Maar we kunnen pas laat want eoa klerewinkel heeft op zaterdag een actie dat ze rond 16.00 uur de opruiming van 50% naar 70% korting doen.
En moeders vindt dat dus belangrijker.
Ik word hier zo doodmoe van he.
Zijn die mannen ook onder de 70kg dat ze zo door de lucht waaien?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent bijna onder de 70kg dan komen de mannen weer aanwaaien.
Of ze hebben een kite.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn die mannen ook onder de 70kg dat ze zo door de lucht waaien?
Goedkoop cadeaus scoren voor die verjaardag. Ik begrijp dit wel.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja dar klinkt logischquote:
De meeste Thai wel. Allemaal van die kleine, dunne mannetjes.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thaise mannetjes met een kite vliegen zo over ballie heen denk ik. Die komen niet meer naar benedenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meeste Thai wel. Allemaal van die kleine, dunne mannetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |