SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zijn onwetende en ongelovige heidenen die mentaal beperkt zijn en het grotere plaatje niet snappen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zie prachtige filmpjes van Ferrari fans trouwens die Express nu pasta breken, tomaten ketchup op de pasta doen, etc
Omdat ze boos zijn over de strategie bij ronde 41 in Hongarije
De strategie is om lager in het kampioenschap te eindigen waardoor we meer CFD en windtunnel tijd voor 2026 krijgen en meer budget.
Daarnaast is het een psychologisch trucje om Leclerc richting volgend jaar voor te bereiden als hij wel de meest dominante wagen en beste strategieën krijgt sinds de Micheal God Schumi jaren![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ananas in de appeltaart is wel een teken dat onze lieve heer ons voorgoed verlaten heeftquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Compromis maken?
Jij ananas op de pizza, ik in de appeltaart.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Wie kijkt er nou verder vooruit dan de volgende racequote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn onwetende en ongelovige heidenen die mentaal beperkt zijn en het grotere plaatje niet snappen.
De strategie is om lager in het kampioenschap te eindigen waardoor we meer CFD en windtunnel tijd voor 2026 krijgen en meer budget.
Daarnaast is het een psychologisch trucje om Leclerc richting volgend jaar voor te bereiden als hij wel de meest dominante wagen en beste strategieën krijgt sinds de Micheal God Schumi jaren![]()
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oei ja, dan is de aftakeling begonnen! RIP jijquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Rustig aan sowieso, ben ook alweer 30
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Mooie OP welIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zullen we het ananappeltaart noemen dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ananas in de appeltaart is wel een teken dat onze lieve heer ons voorgoed verlaten heeftWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Dat hoor ik vaker ja, hoop het toch nog uit te kunnen stellenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei ja, dan is de aftakeling begonnen! RIP jij![]()
![]()
Honda had in 2007 en 2008 ook alles op alles gezet om de wagens van die jaren zo goed mogelijk te krijgen en het 2009 seizoen helemaal opgegeven voor nog een klein beetje gloriequote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou verder vooruit dan de volgende race
Gat in de markt!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zullen we het ananappeltaart noemen dan?
De anappeltraart![]()
Vond ik ook wel.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ijdele hoop.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker ja, hoop het toch nog uit te kunnen stellen
Welkom bij de club van aftakelende mensen.
Gvdquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ijdele hoop.
Welkom bij de club van aftakelende mensen.![]()
![]()
Heerlijk met een pizza Hawaiiquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:35 schreef devzero het volgende:
Tijd voor een kopje koffie![]()
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
100% arabica instant coffeequote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:35 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ananaspizza-tolerant, ananasappeltaart-curious, maar ananas koffie gaat me te ver. Denk ik. Zou waarschijnlijk alsnog een keertje proberen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:35 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]🐙![]()
Dat word dus sowieso geen snoei en snoeihard n0ikenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Wij zijn geen eet en drink match
Lekker prosciutto snacken terwijl ik wacht op de gyozaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ligt een beetje aan de ananas die gebruikt word. Zoete kan ik ergens nog wel snappen, maar zodra er beetje zuurheid in zit icm het bittere van koffie lijkt het me weer smerig worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:35 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: