abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218434874
Volgens mij heeft Lot ook een kleinigheidje gekregen, je ziet haar met iets in de hand lopen.
Vandaar dat ze zo blij is, maar je merkt wel dat ze moe is, gisteravond ook.
Kan ook niet anders, ze zal toch niet tot 22 uur wakker zijn.
pi_218434894
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:37 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Haha ja dat kan ook🤣, bedoelde maar te zeggen dat er geen "vwo woordenboeken" bestaan. Belachelijk van haar om daar zo weer de nadruk op te vestigen.
Dat vind ik ook heel naar. Ze postte ook ooit zoiets als "Nog even en we weten of ze wetenschapper of tuinman (of zoiets) wordt", in afwachting van het advies.

Zo'n nare post vond ik dat. Alsof je definitief de wetenschap niet in kunt als je naar havo gaat. Natuurlijk wil je onderwijs dat bij de capaciteiten van je kinderen past, maar zij legt zo'n druk op de kinderen en trekt alles in het extreme.
pi_218434917
Bij minibelle moet de oudste de kast van de jongste opruimen want ze heeft de hele dag niets te doen.
Laat dat kind gewoon eens een dagje niksen en lummelen, daar is vakantie toch voor?
Ze moeten daar al zoveel...
pi_218434927
Am laat haar schoenen/crocks/klompen midden in de loop staan ipv ze netjes in het rek te zetten. Rens wijst haar daarop.

Dat komt omdat ze alleen maar filmend achter haar kinderen aan loopt. Ze heeft zogenaamd geen tijd om fatsoenlijk haar schoenen weg te zetten: te druk met filmen.

Treurig bestaan.
pi_218434931
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:14 schreef miep123456 het volgende:
Volgens mij heeft Lot ook een kleinigheidje gekregen, je ziet haar met iets in de hand lopen.
Vandaar dat ze zo blij is, maar je merkt wel dat ze moe is, gisteravond ook.
Kan ook niet anders, ze zal toch niet tot 22 uur wakker zijn.
Jawel, Annemarie zei dat vorige week. Volgens haar gaat L. niet slapen vanwege het lawaai en dus gaat ze naar bed met de rest om 22 uur.

[ Bericht 0% gewijzigd door Shuri op 06-08-2025 18:52:25 ]
pi_218434937
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
En na de egel oppakken is het nu een slangetje. Laat die dieren toch met rust en bekijk het alleen van een afstandje!
Heel vreemd gedrag. En het is een volwassen man. Die jonge kinderen dus leert dat je wilde dieren altijd kan en mag oppakken, gewoon omdat het leuk is of omdat je er zin in hebt. Jim zal ongetwijfeld een hele leuke jongen zijn en een geweldige zoon, maar dit, en het veel te hard en onvoorzichtig rijden in een woonwijk, vind ik naar gedrag. En zijn ouders staan er bij te genieten lijkt het wel (ik heb het filmpje niet gezien, dus ga af op wat hier beschreven wordt).
pi_218434953
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:48 schreef Gloeilampjes het volgende:

[..]
Stille meelezer hier, maar ik schrok echt wel van dat beeld... Zou ze daar nu totaal geen besef van hebben? Ik wil het niet eens denken maar het lijkt wel alsof ze het doet voor de views.
Tuurlijk heeft ze dat besef. Maar het boeit haar niet, ze vindt het stoer, ze filmt het gewone leven en daar hoort alles bij en/of iets in die zin. En de rest van het gezin boeit het ook niet kennelijk.
pi_218434959
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:22 schreef Shuri het volgende:

[..]
Jawel, Annemarie zei dat vorige week. Volgend jaar gaat L. niet slapen vanwege het lawaai en dus gaat ze naar bed met de rest om 22 uur.
niet volgend jaar nu toch ?
pi_218435072
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:58 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik kan niet voor haar spreken en ze maakt vaak keuzes, die ik nooit zou maken, maar ik denk dat ze gewoon vaak heel moe is. En dan kunnen dat soort kleine dingetjes ineens heel groot zijn/worden, gewoon omdat ze energie kosten, die je aan andere dingen wilt besteden. En ze heeft niemand om op terug te vallen. Dat is gewoon zwaar.

Dat gierige vind ik ook een onsympathieke eigenschap.
En ergens kan ik haar juist gierige karakter ook wel begrijpen.
Ik kan mezelf voorstellen dat ze daarmee ook probeert te sparen voor Bob, voor als zij er niet meer is. Ook vanuit misschien een soort van ( absoluut niet nodig he, dat dit ff duidelijk is ) schuldgevoel.
pi_218435078
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:16 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat vind ik ook heel naar. Ze postte ook ooit zoiets als "Nog even en we weten of ze wetenschapper of tuinman (of zoiets) wordt", in afwachting van het advies.

Zo'n nare post vond ik dat. Alsof je definitief de wetenschap niet in kunt als je naar havo gaat. Natuurlijk wil je onderwijs dat bij de capaciteiten van je kinderen past, maar zij legt zo'n druk op de kinderen en trekt alles in het extreme.
En alsof iemand met een 'hoge' middelbare school richting geen tuinman kan worden?
Een goede vriend van mij is vanaf het VWO een universitaire opleiding gaan doen, ging werken in dat veld, werd dood ongelukkig en is nu hovenier. Gaat (vrijwel) dagelijks met plezier naar zijn klanten, terwijl ie hiervoor doodongelukkig was in zijn werk.

Intelligent zijn betekent niet dat je maar niet met je handen moet gaan werken 🤷‍♀️ zij is zo kortzichtig ook
pi_218435125
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Het boeit haar niet. Andere kinderen komen op het dark web terecht, niet háár kinderen. Dus filmt ze kleuterbillen, minderjarige kinderen in bikini/badpak, laat ze haar jongste aan een druipend softijsje likken, met ijs op haar wangen. In close up, zodat je dat en haar grote ogen goed ziet.
Vinden de kijkers lekker leuk. 🤢
Ik denk dat het meer "wat niet weet, wat niet deert" is. Ze ziet het niet, dus het bestaat niet. Heel dom.
pi_218435132
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:26 schreef miep123456 het volgende:

[..]
niet volgend jaar nu toch ?
Ja autocorrect. Het staat nu goed: volgens haar.
pi_218435160
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En alsof iemand met een 'hoge' middelbare school richting geen tuinman kan worden?
Een goede vriend van mij is vanaf het VWO een universitaire opleiding gaan doen, ging werken in dat veld, werd dood ongelukkig en is nu hovenier. Gaat (vrijwel) dagelijks met plezier naar zijn klanten, terwijl ie hiervoor doodongelukkig was in zijn werk.

Intelligent zijn betekent niet dat je maar niet met je handen moet gaan werken 🤷‍♀️ zij is zo kortzichtig ook
Ik ben daar zelf ook een voorbeeld van. Mensen vinden dat raar, maar ik heb nu voor het eerst oprecht lol in mijn werk. En ja, ik zou het dubbele kunnen verdienen, maar we zijn gelukkig nooit big spenders geweest.
pi_218435313
Wat een onveilig gevoel lijkt me dat voor dat nichtje om constant alert te zijn op de spiedende camera van AM. Tijdens de pizza doet ze de doos voor haar gezicht als ze ziet dat ze wordt gefilmd.
pi_218435355
Laatste shot is ze wel vol in beeld.🥸🥸🥸
pi_218435386
AM filmt de kring met pizza eters. Waarom zeg je dan niet even tegen Jill, ik ga filmen dus scherm je af. Nu was ze te laat.
Tot zover AM haar praatje over overleg voor ze iets plaatst. Sneu
pi_218435405
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:15 schreef Earring het volgende:
AM filmt de kring met pizza eters. Waarom zeg je dan niet even tegen Jill, ik ga filmen dus scherm je af. Nu was ze te laat.
Tot zover AM haar praatje over overleg voor ze iets plaatst. Sneu
Daarna werd ze alsnog gefilmd, echt waar stom mens
pi_218435415
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:13 schreef Johanna38 het volgende:
Laatste shot is ze wel vol in beeld.🥸🥸🥸
Wat erg toch. En zie je haar kijken naar de camera
Echt schaamteloos van Annemarie
pi_218435501
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:18 schreef Earring het volgende:

[..]
onrespectvol, zal haar broer dit in de gaten houden
pi_218435512
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Voor haar staat intelligentie gelijk aan status, dus haar hoogbegaafde kinderen moeten hun intelligentie wel gebruiken. Het kan daar niet door de beugel dat een kind een keer wat minder presteert omdat het kind even niet zo’n zin had in die ene toets, dat moet ze dan ook meteen benoemen en afkraken. En zo is ze ook in sport en creatieve hobby’s: haar kinderen moeten uitblinken voor de status die moeder wil hebben. Moeder van 3 wonderkinderen die op alle vlakken perfect presteren. Het zal wellicht iets Russisch zijn, mij lijkt het in ieder geval alles behalve fijn om zo op te groeien. Als je, om verveling te voorkomen, al de kast van je jongste ongeleide zusje moet gaan opruimen…….
pi_218435513
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:18 schreef Earring het volgende:

[..]
Maar mag/wil zij niet in beeld? Naast dat het natuurlijk onbeschoft is van AM kan je het ook verwachten en zou voor mij de voornaamste reden zijn om niet mee te gaan op een Geertsen uitje/vakantie😅
pi_218435521
Dbm en rvs bekers, vraagt volgers om advies en gaat toch chat gpt om advies vragen wat ze volgt. Hilaar.

Waarom heb je 2-3 bekers per kind nodig? Of zijn wij gewoon minimalistisch hierin? 1 trommel, 1 fatsoenlijk rvs fles.
pi_218435644
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:32 schreef SophiaLoren het volgende:
Dbm en rvs bekers, vraagt volgers om advies en gaat toch chat gpt om advies vragen wat ze volgt. Hilaar.

Waarom heb je 2-3 bekers per kind nodig? Of zijn wij gewoon minimalistisch hierin? 1 trommel, 1 fatsoenlijk rvs fles.
Die kinderen krijgen medicijntjes mee zegt ze. Volgens mij zijn die bekers gevuld met siroop of limonade, want een beker met water kun je gewoon toch bijvullen?
pi_218435664
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:29 schreef miep123456 het volgende:

[..]
onrespectvol, zal haar broer dit in de gaten houden
Ik weet niet of dit het nichtje wel is
Dat heb ik nog nergens gelezen bij AM alleen hier wat speculaties
pi_218435674
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:47 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Die kinderen krijgen medicijntjes mee zegt ze. Volgens mij zijn die bekers gevuld met siroop of limonade, want een beker met water kun je gewoon toch bijvullen?
Ja met limonade, maar dan snap ik dat vage verhaal nog niet, want ze drinken een grote beker in 1 keer leeg zegt ze. Dus dan is de medicatie ook met de kleine pauze op en dan kunnen ze die met de lunch toch bijvullen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')