SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goedermorgen ToT![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mijn schattige motorrugzakjequote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hoop wel een beetje een ergonomische? Want tijdens (langere) wandelingen kan een gewone rugzak flink last gaan geven op de duur.
Die is nu leeg. Het laatste half uur half volIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zo hebben we allemaal wel ons rugzakje. Bij de één zit-ie voller dan bij de ander!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn schattige motorrugzakje
Die is nu leeg. Het laatste half uur half vol![]()
![]()
Ellende voor die mensen daar, gelukkig dat het nu niet echt een vakantieland is
Vrees voor uitbreiding
Artsen wereldwijd waarschuwen voor onbekende verlammingsziekte in Gaza
Artsen uit verschillende landen waarschuwen voor een onbekende verlammingsziekte die rondgaat in Gaza. Patiënten krijgen een infectie en vervolgens kunnen binnen enkele uren de spieren die nodig zijn om adem te halen uitvallen. Meerdere mensen zijn al aan de ziekte overleden. Experts vrezen voor verdere uitbreiding, ook buiten Gaza.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)de-verlammingsziekteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het met je schilderkunsten, nog meer gemaakt?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal wel ons rugzakje. Bij de één zit-ie voller dan bij de ander!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi Vinoquote:
tottedotquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mis pottenbakkenmeisjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik las het net op de Frontpage, ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
Ellende voor die mensen daar, gelukkig dat het nu niet echt een vakantieland is
Vrees voor uitbreiding
Artsen wereldwijd waarschuwen voor onbekende verlammingsziekte in Gaza
Artsen uit verschillende landen waarschuwen voor een onbekende verlammingsziekte die rondgaat in Gaza. Patiënten krijgen een infectie en vervolgens kunnen binnen enkele uren de spieren die nodig zijn om adem te halen uitvallen. Meerdere mensen zijn al aan de ziekte overleden. Experts vrezen voor verdere uitbreiding, ook buiten Gaza.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)de-verlammingsziekte
Ik ga er van uit dat het om een infectie gaat die bij gezonde mensen zonder honger en chronische stress/ellende minder vatbaar zal zijn. Voor verspreiding van de ziekte ben ik niet zo bang, maar voor die mensen daar is het inderdaad weer extra ellende en angst.![]()
ik heb het als eens eerder gevraagd
heeft er iemand wat zin en motivatie over zodat ik het kan overnemen?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je staat weer hoog bovenaan zie ikquote:
Nou ja als de artsen al bang zijn voor uitbreiding buiten gaza ben ik er niet gerust op dat het alleen daar blijftquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las het net op de Frontpage, ja.
Ik ga er van uit dat het om een infectie gaat die bij gezonde mensen zonder honger en chronische stress/ellende minder vatbaar zal zijn. Voor verspreiding van de ziekte ben ik niet zo bang, maar voor die mensen daar is het inderdaad weer extra ellende en angst.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IK heb genoeg pak maar watquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:36 schreef Koen66 het volgende:
ik heb het als eens eerder gevraagd
heeft er iemand wat zin en motivatie over zodat ik het kan overnemen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup. HappyCharly heeft opgegevenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je staat weer hoog bovenaan zie ik
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met je schilderkunsten, nog meer gemaakt?
Ben nog druk bezig met deze.![]()
![]()
Als je moet werken dan is dat ook niet te doen een hele nacht opzitten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yup. HappyCharly heeft opgegeven
Er is niet echt animo meer om te winnen lijkt welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: