Dat er ziektes uitbreken begrijp ik wel, maar een hele nieuwe ziekte snap ik dan weer niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:21 schreef roos94 het volgende:
Stronthol gebied met slechte hygiene en geen voedsel krijgt te maken met ellendige aandoeningen. Stop de persen.
of is het een wapenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat er ziektes uitbreken begrijp ik wel, maar een hele nieuwe ziekte snap ik dan weer niet.
Ik denk dat ze momenteel iets anders aan hun hoofd hebben in Gazaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:19 schreef tesssssssss het volgende:
Dat baart Plomp zorgen. Volgens haar kan deze nieuwe onbekende ziekte door het handelen van Israël niet worden bestreden. "Veel diagnostische apparatuur is niet beschikbaar in Gaza", zegt de arts. "Omdat we op dit moment niet goed weten wat de oorzaak is van de uitbraak, kunnen patiënten niet optimaal behandeld worden en kan verdere verspreiding niet effectief worden tegengegaan."
Waarom duikt Ebola nooit op in noordoost Siberië?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:16 schreef matspontius het volgende:
Heel apart dat deze "bijzondere" ziekte alleen in Gazastrook opduikt. Vast een complot van de zionisten. Of sterk staaltje propaganda?
Waarom bestaat Hamas?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
Wil jij nu insinueren dat Hamas vergelijkbaar is met het verzet van Nederland tegen Duitsland?
Ja toch Covid was ook primair een Chinees probleem waar we hier geen last van zouden hebben, o wacht....quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dat er maar veel Hamas strijders geïnfecteerd raken
Mensen hier weten het ook allemaal beter dan de artsen die vrezen voor verspreiding tot buiten Gaza.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja toch Covid was ook primair een Chinees probleem waar we hier geen last van zouden hebben, o wacht....
Half jaar geleden 160 gevallen van dat zeldzame GBS in de buurt van Pune in India. Watervervuiling was mede de oorzaak. Dat soort dingen zie je bij heel veel oorlogen en conflicten waar de omstandigheden slecht zijn. Congo zie je ook regelmatig terugkeren wanneer er weer een bijzonder enge ziekte uitgebroken is.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:16 schreef matspontius het volgende:
Heel apart dat deze "bijzondere" ziekte alleen in Gazastrook opduikt. Vast een complot van de zionisten. Of sterk staaltje propaganda?
Vleermuizen om te eten eerder.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat daar geen apen zijn om te neuken.
Dar al-islam dat nooit dar al-harb mag worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom bestaat Hamas?
Verzet tegen de dagelijkse terreur vanuit Israël.
Waarom bestond het verzet?
Verzet tegen de dagelijkse terreur van Duitsland.
Zie je de vergelijking?
Vast wel, ook al ga je weer een kansloos excuus bedenken van niet.
Dat moest zo nodig binnengevlogen worden en werd daarom gebagatelliseerd. Dat was in het beste geval oerdom, dus niet nog een keer doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja toch Covid was ook primair een Chinees probleem waar we hier geen last van zouden hebben, o wacht....
dat was mijn eerste gedachtequote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:29 schreef Goprolover het volgende:
MIsschien een bio warfare wapen van Israel?
Je probeert dit dus echt. Wauw, verbijsterend weer.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom bestaat Hamas?
Verzet tegen de dagelijkse terreur vanuit Israël.
Waarom bestond het verzet?
Verzet tegen de dagelijkse terreur van Duitsland.
Zie je de vergelijking?
Vast wel, ook al ga je weer een kansloos excuus bedenken van niet.
Dacht ik ook aan, of wellicht een soort fns waarbij de kinderen van de stress het krijgenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:29 schreef Goprolover het volgende:
MIsschien een bio warfare wapen van Israel?
Met de globalisatie van onze wereld en de paar miljard vaak ver reizende mensen lijkt het mij een utopie dat een pandemie gestopt kan worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat moest zo nodig binnengevlogen worden en werd daarom gebagatelliseerd. Dat was in het beste geval oerdom, dus niet nog een keer doen.
Hij is Jehova, geen moslim.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:22 schreef Cruzinats het volgende:
Allahs wegen zijn ondoorgrondelijk, broeder. Allahmoidalluah.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:17 schreef TweedeKlum het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat dit allemaal weer zwaar overdreven wordt.
Bron: AD.nlquote:Het Erasmus MC in Rotterdam neemt afstand van een bericht over een mysterieuze ziekte die zou zijn uitgebroken in Gaza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |