Je had ook die vertaling even zelf kunnen controleren en verbeteren waar nodig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:01 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Die kende ik niet dus gelijk even geprobeerd. Werkt idd beter. Bedankt voor de tip!
Als je het zelf zoveel beter kan moet je zelf maar eens wat moeite doen ipv alleen maar negatief commentaar leveren op alles.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je had ook die vertaling even zelf kunnen controleren en verbeteren waar nodig.
Maar goed, ik ben je moeder niet.
Ontopic maar weer.
Zeg ik dat dan? Ik zou het op prijs stellen als iemand mij op bepaalde fouten wijst, jij schijnt het als een persoonlijke belediging te beschouwen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:20 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Als je het zelf zoveel beter kan moet je zelf maar eens wat moeite doen ipv alleen maar negatief commentaar leveren op alles.
Je zeikt gewoon om te kunnen zeiken. Het had ook gewoon bij een onbedoeld ' grappige' vertaling kunnen blijven, dan had ik het ook begrepen maar dat was voor jou niet genoeg. Wanneer jij denkt mij op een fout te moeten wijzen kun je het de volgende keer proberen met een andere toon.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik zou het op prijs stellen als iemand mij op bepaalde fouten wijst, jij schijnt het als een persoonlijke belediging te beschouwen.
Jammer maar helaas.
Komt die:quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik zou het op prijs stellen als iemand mij op bepaalde fouten wijst, jij schijnt het als een persoonlijke belediging te beschouwen.
Jammer maar helaas.
Dank je.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Komt die:
Je neemt geen deel van de inhoudelijke discussie waardoor het als zeer ongepast wordt ervaren om een andere hier op zijn fouten te wijzen.
Voortaan gewoon in het Frans plaatsen en geen moeite meer doen om het door google te gooien. Mensen die geen Frans kunnen, moeten dat dan maar zelf doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:20 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Als je het zelf zoveel beter kan moet je zelf maar eens wat moeite doen ipv alleen maar negatief commentaar leveren op alles.
Oh, jullie vormen een kliekje. Ik snap het.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Voortaan gewoon in het Frans plaatsen en geen moeite meer doen om het door google te gooien. Mensen die geen Frans kunnen, moeten dat dan maar zelf doen.
Doe niet zo mal. Als je zin hebt mag je een topic open over dit mogelijke misdrijf. Inclusief foto' s, links en updates. Ik kan niet aan de gang blijven met topics openen, het staat zo obsessiefquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Oh, jullie vormen een kliekje. Ik snap het.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |