Ik moet nog final fanatsy 2 uitspelen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Command & Conquer Red Alert 2
*Zet Hell March op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die games zijn altijd zo grootquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet nog final fanatsy 2 uitspelen.
Ik op school tijdens de lesquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:30 schreef STING het volgende:
[..]
En ook daar aardig wat multiplayer uurtjes in vroegah
Met die propaganda towers.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat was Generals als je met China speelde.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:31 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Met die propaganda towers.![]()
Flightsim X heeft ook wel een aardige workload als je alleen vliegt met een verkeersvliegtuig. Online vooral met communicatie erbij.
Lang geleden op een IT helpdesk speelden we weleens een shooter (Delta Force) en Catanquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die games zijn altijd zo groot
[..]
Ik op school tijdens de les
Oh ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog eens verder met Skyrim.
UT1999 en CSquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:32 schreef STING het volgende:
[..]
Lang geleden op een IT helpdesk speelden we weleens een shooter (Delta Force) en Catan
Ah ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was Generals als je met China speelde.
Ik ben geen expert. Maar ik heb bij hornbach wel heel veel met elkaar kunnen vergelijken en ik ben voor de volgende gegaan: "CONDOR GRASS Kunstgras Utah"quote:
Nog steeds niet uitgespeeld.quote:
China must grow largerquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was Generals als je met China speelde.
Quake 2quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja.
[..]
UT1999 en CSUT was leuker.
Mijn kat rolt ook graag als een soort paard door het gras heen.quote:
Die van mij zijn daar dit jaar mee begonnen voor het eerst. Dat ik ze soms om zie rollen of op hun rug zie liggen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat rolt ook graag als een soort paard door het gras heen.
Aan de vacht van mijn kat te zien soms rolt ze door alles heen. Het lijkt wel een hond wat dat betreft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Die van mij zijn daar dit jaar mee begonnen voor het eerst. Dat ik ze soms om zie rollen of op hun rug zie liggen.
Heeft maar 5 jaar geduurd.
UT bedoel je daar de 200x versie mee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja.
[..]
UT1999 en CSUT was leuker.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond rolde vooral door luiers.
Gewoon nog een herfstjas kopenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik laatst een herfstjas gekocht in de sale met het idee 'straks zoek ik er een en kan ik er geen vinden en mag ik de volle mep betalen'. Nu zie ik overal leukere herfstjassenin de sale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |