SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Adam AntDon't follow me. I am lost too
quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
@:tot
Nu zie ik die buurman voor me als De Vieze ManErger!
Een alcoholistische dikke vent met een iq wat niet veel boven Down zit.![]()
Ik welquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
Snuit hij ook zijn neus onder de douche?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nu je het zegt: ik meen me die geluiden ook te herinneren ja!quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
Snuit hij ook zijn neus onder de douche?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moeder der Bolken..quote:Don't follow me. I am lost too
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
Net nadat ik een foto van je gepost heb natuurlijk he!
Okee, oudere foto dan maar:
[ afbeelding ]
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ik leef nog hoor jongens en meidengeen zorgen want zie een reeks aan mentions waar ik niet eens meer zin in heb om nog te lezen.
Had het ff druk met storingsdienst enzo, verder weinig nieuws
Do what you love, love what you do!![]()
als ik ze ga lezen ben ik weer uur bezig weet ik nu al en met erop reageren.
LOL dus weet alles oke met mij, ga gerust door met mention. en ok nu heb ik ook volgende week storingsdienst.
lekker kut 3 weekenden achter elkaar, maarja probeer je collega's ff te helpen he die graag in de kinder vakanties ff vrij zijn.
Mag hopen dat het gewaardeerd werd, want ik heb ook nog wat om vrij te vragen nl maar in oktober.Do what you love, love what you do!![]()
Het Kreequote:Op maandag 4 augustus 2025 21:56 schreef kree het volgende:
ik leef nog hoor jongens en meidengeen zorgen want zie een reeks aan mentions waar ik niet eens meer zin in heb om nog te lezen.
Had het ff druk met storingsdienst enzo, verder weinig nieuws
dan heb je nog een uurquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:59 schreef kree het volgende:
[..]
heel kort ff kletsen kan nog. wil 23:00 naar bed. hahaha
oja Paiq voor wie dat boeiden, nog wat match gehad en wat gekletst. maar heb het meer als week ff gewoon laten gaan wee rook eigenlijk
over paiq trouwens, week niet gereageerd, en gewoon gezegd enzo want geen tijd voor.
Alles heeft zich volgens paiq uitgeschreven.
Ik hou er nog eentje over, maar die viel ik dan onwijs niet weer op.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Gebolkte klok beste klokquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
En zoals het klokje thuis bolkt, bolkt het nergens.![]()
Er komt vast nog wel een leuke dame op je padquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:03 schreef kree het volgende:
over paiq trouwens, week niet gereageerd, en gewoon gezegd enzo want geen tijd voor.
Alles heeft zich volgens paiq uitgeschreven.
Ik hou er nog eentje over, maar die viel ik dan onwijs niet weer op.![]()
![]()
alle leuke zijn weg dus, vraag is dat? zegt paiq dat tegen mij dat ze uitgeschreven zijn van paiq?
ik denk niet nl?
ik vermoed er zit een soort van algoritme achter die ons als mannen dik naait enzo en uitlokt om te betalen.
hebben ze aan mij een slechte, maar aan iedere YouTube blog die dit zoekt, zoek het eens uit
zou mooie video zijn.Do what you love, love what you do!![]()
En anders wel op z'n kikker.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een leuke dame op je pad![]()
Ach, de meeste mannen komen daar om genaaid te worden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:05 schreef kree het volgende:
alle leuke zijn weg dus, vraag is dat? zegt paiq dat tegen mij dat ze uitgeschreven zijn van paiq?
ik denk niet nl?
ik vermoed er zit een soort van algoritme achter die ons als mannen dik naait enzo en uitlokt om te betalen.
hebben ze aan mij een slechte, maar aan iedere YouTube blog die dit zoekt, zoek het eens uit
zou mooie video zijn.![]()
![]()
Ik denk dat het de schuld van de AI is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:05 schreef kree het volgende:
ik denk niet nl?
zou mooie video zijn.![]()
mwah ik begin steeds meer vrede te krijgen met gewoon vrijgezel zijn ook wel eigenlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een leuke dame op je pad
Ga wss ff met mijn zusje en ma nog weg komend najaar. ff vakantie met ons alleen en zonder kinderen enzo en broertje.
Ik weet niet denk toch vind mijn ma belangrijk enzo en zolang ze er nog is enzo, zou onwijs spijt krijgen als ik dat niet zou doen nl denk later. want okeeeeeee slechte ervaringen met oma's opa's en ouder en etc die ineens heel snel dood gaanDo what you love, love what you do!![]()
AI zit me aardig tegen onderhand. niet altijd, maar denk dat het teveel gaat en regelgeving achterloopt op wat AI doet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat het de schuld van de AI is.Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
AI zit me aardig tegen onderhand. niet altijd, maar denk dat het teveel gaat en regelgeving achterloopt op wat AI doet.![]()
niet gekeken. maar ken het verhaal van de ark van Noach natuurlijk uit de bijbel.quote:
mss moeten we ook maar eens een reddingsschip verzinnen, want als je het mij vraagt de wereld doet het er over het algemeen niet echt heel lekker over he? tegen elkaar?
met zinloze oorlogen en Cold War 2 mss om de hoek.Do what you love, love what you do!![]()
BolmaniakYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
En hoe is dat anders dan de afgelopen eeuwen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
niet gekeken. maar ken het verhaal van de ark van Noach natuurlijk uit de bijbel.
mss moeten we ook maar eens een reddingsschip verzinnen, want als je het mij vraagt de wereld doet het er over het algemeen niet echt heel lekker over he? tegen elkaar?
met zinloze oorlogen en Cold War 2 mss om de hoek.![]()
Goed dat je dat doet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
mwah ik begin steeds meer vrede te krijgen met gewoon vrijgezel zijn ook wel eigenlijk.
Ga wss ff met mijn zusje en ma nog weg komend najaar. ff vakantie met ons alleen en zonder kinderen enzo en broertje.
Ik weet niet denk toch vind mijn ma belangrijk enzo en zolang ze er nog is enzo, zou onwijs spijt krijgen als ik dat niet zou doen nl denk later. want okeeeeeee slechte ervaringen met oma's opa's en ouder en etc die ineens heel snel dood gaan
En voor de kleintjes: wees die leuke gekke oom. Die met ze gaat schatgraven. En schelpen zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet echt eigenlijk?quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoe is dat anders dan de afgelopen eeuwen?
maar oke dat hangt van extremisme af natuurlijk...
Ik denk ook niet dat alles op deze planeet vreedzaam samen kunnen leven.
Naja ik wel min of meer. Maar ik ben dan mss naïef ofzo.
Maar het is beetje menselijk om het idee te hebben, "ik moet altijd ff net iets beter zijn. als andere". dat denk ik.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
Goed dat je dat doet.
En voor de kleintjes: wees die leuke gekke oom. Die met ze gaat schatgraven. En schelpen zoeken.....onder grootva z'n rolstoel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zou goed kunnen ja. Iig voor ik ziek werd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dit nog bij het Halve Maatje?Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Ik bewaar zequote:
Nee hoor, hier nog zo'n fossiel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:16 schreef ToT het volgende:
Of ben ik de enige die zich Urbanus nog kan herinneren?Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Ik ken urbanus nogwel. Maar vond het als kind al niet super. Maargoed was bassie en adriaan fan dus dan ligt de lat hoogBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
Goed dat je dat doet.
En voor de kleintjes: wees die leuke gekke oom. Die met ze gaat schatgraven. En schelpen zoeken.doe ik ook hoor zover het nog mag en kan dus, want fikkie steken illegaal, schatgraven ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
binnen uur staat de politie voor je????. alsof niks beter te doen als kinderen en iets onschuldigs aan te houden. maarja ze hebben t zo druk ermee he.
Nee joh!quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:16 schreef ToT het volgende:
Of ben ik de enige die zich Urbanus nog kan herinneren?
Zeven zottegemse zotten zouden zondags zwemmen zonder zwembroek.
Ze zijn zot zeker? Ze zullen zinken.
Peven pottegemse potten ......![]()
*met hand wiebelt*quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Maar hoe is het nu verder met je?Gezondheid en alles?
Comme ci Comme CA. Met dingetjes onder de cYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:18 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ken urbanus nogwel. Maar vond het als kind al niet super. Maargoed was bassie en adriaan fan dus dan ligt de lat hoog
Kutkwaliteit.
Betere kwaliteit:
Bekijk deze YouTube-video![]()
's zondags!quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
Nee joh!
Zeven zottegemse zotten zouden zondags zwemmen zonder zwembroek.
Ze zijn zot zeker? Ze zullen zinken.
Peven pottegemse potten ......![]()
![]()
ç ?quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
*met hand wiebelt*
Comme ci Comme CA. Met dingetjes onder de c
Maar niet helemaal jofel dus?![]()
![]()
Leuke tijd was dat. Lekker sjoelen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja. Iig voor ik ziek werd.🐙![]()
Je kunt voor de kinderen toch ergens een schat begraven.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik ook hoor zover het nog mag en kan dus, want fikkie steken illegaal, schatgraven ook.
binnen uur staat de politie voor je????. alsof niks beter te doen als kinderen en iets onschuldigs aan te houden. maarja ze hebben t zo druk ermee he.
En fikkie stoken op je bbq. Met marshmellows.![]()
"de witte wieven". mijn zusje mijn neefjes de grootste angst aan gejaagd toen we eens in andere kant van het land waren.
LOL
die kinderen stonden doodsangsten uit zo ff bij kampvuurtje van het huisje wat we huurden enzo.
Met beetje lage mist opkomende toen.
Echt. hahaha ik vond dat dan wel weer mooi, gelukkig daarna legde ze het even uit. maarja kinderen van 6 jaar toen he.
Ha!quote:
Jazeker!
Leuk laatste dagje gehad en nu koffer inpakken, morgen weer terug naar Nederland
Bij jou ook alles flex?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Pas je op voor jetlag?quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ha!
Jazeker!
Leuk laatste dagje gehad en nu koffer inpakken, morgen weer terug naar Nederland
Bij jou ook alles flex?![]()
![]()
Nog een griend of een handje parels in je koffer kunnen proppen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ha!
Jazeker!
Bij jou ook alles flex?🐙![]()
Een griendquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog een griend of een handje parels in je koffer kunnen proppen?
Annie, hou jij m'n koffer ff vast![]()
ja maar zo zijn wij niet dan. althans niet mijn broertje en ik, gaan gewoon ergens schatgraven ofzo of zoeken. en heeft niemand last van.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt voor de kinderen toch ergens een schat begraven.
En fikkie stoken op je bbq. Met marshmellows.
maar in Groningen he, Groningen. en noem het met nadruk.... serieus een stukje niemandsland en half bos toegankelijk voor iedereen.
Wij ff zoeken daar met die metaal detectors. Nieman last van.
Komt er een boer uit Groningen, agressief al gelijk. wat doen jullie hier. Met een stok al met zich, van sla je ff kapot.
Oke dikke lul wij hadden metalen scheppen mee. dus ging ook al in de verdediging.
Liep bijna beetje uit de hand. uiteindelijk dacht hij wss ook kan dat niet winnen. en droop af met de belofte van ik ga mijn hele familie hier halen van wat jullie nu doen en buiten pad en balblabla.
Oke eigenlijk dachten we nog dikke lul met je, maar oke ook geen zin in gezeik dus zijn maar weggegaan.
Maar oke. groningers heeeeee.... tering zeg. wtf.Do what you love, love what you do!![]()
Niks van te zeggen, ene dag helemaal super, geweldig, andere dag dood vogeltje.quote:
Ziekte is weg hoor, mag ik toch hopen. Maar restschade, bestralingsschade is soms ruk.
Verder: IT'S ALIVE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want die gozerquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
Een griend
Annie, hou jij m'n koffer ff vast
wil met me reizen!![]()
Bolk onquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks van te zeggen, ene dag helemaal super, geweldig, andere dag dood vogeltje.
Ziekte is weg hoor, mag ik toch hopen. Maar restschade, bestralingsschade is soms ruk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja die restschade hoor je idd wel vaker van. Goed kut.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks van te zeggen, ene dag helemaal super, geweldig, andere dag dood vogeltje.
![]()
![]()
![]()
![]()
Chemobrain, of idd schade van de straling (had mijn vader) enz.
Maar idd mooi dat de rikketik door blijft tikken!![]()
![]()
Twee keer dubbelvouwen. Kan best.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
Een griend
Annie, hou jij m'n koffer ff vast🐙![]()
1 parel, naja die gaat mee in de handbagage, want hij was best prijzigquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog een griend of een handje parels in je koffer kunnen proppen?
Ik wilde plantjes meenemen, alle toeristenwinkels verkopen ze, maar schijnt niet te mogen zonder certificaat
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
zal ik nog ff snel speeddate doen op paiq. hahaha kan nog net voor slapen?Do what you love, love what you do!![]()
Geen tetten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
1 parel, naja die gaat mee in de handbagage, want hij was best prijzig
Ik wilde plantjes meenemen, alle toeristenwinkels verkopen ze, maar schijnt niet te mogen zonder certificaat
🐙![]()
Ik doe gewoon alsof het een wintertijd naar zomertijd overgang isquote:
Zeer erotisch als je 'm er in propt!quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee![]()
En ook deze niet:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Nu om 22.31? Jawel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:31 schreef kree het volgende:
hebben jullie allemaal vrij nu trouwens of meeste?![]()
Ik heb eeuwige bouwvak.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar bedoel beetje als bouwvak dus ?![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee![]()
En ook deze niet:
[ link | afbeelding ]
🐙![]()
Nice onequote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
hmms ik niet en mijn zusje vroeg me dus samen met haar en mijn ma op vakantie.quote:
en hoe kinderachtig dat klinkt dan ook, ik denk dat het goed is om dat te doen wel.Do what you love, love what you do!![]()
Euh wat is hier het praktisch nut van? (zou kabouter wesley zeggen)quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee![]()
En ook deze niet:
[ link | afbeelding ]
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Smelt je mond, niet je hand.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Euh wat is hier het praktisch nut van? (zou kabouter wesley zeggen)🐙![]()
ik kreek project X the real story op Netflix. ]quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
hmms ik niet en mijn zusje vroeg me dus samen met haar en mijn ma op vakantie.
en hoe kinderachtig dat klinkt dan ook, ik denk dat het goed is om dat te doen wel.
LOL moest er toch om glimlachen eigenlijk. zeker na dat ik al veel eerder de echte Hollywood film Zag.
Haha mooi man dat anarchistische NL. ik hou er wel van.Do what you love, love what you do!![]()
kijk eerst deze:
Bekijk deze YouTube-video
dan deze:
Bekijk deze YouTube-video
haha dat is toch mooi eigenlijk, in de tijd dat het allemaal nog net kon, ik ben er trots op zowat dat NL jeugd dat deed
helemaal niet kinderachtigquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
en hoe kinderachtig dat klinkt dan ook, ik denk dat het goed is om dat te doen wel.![]()
neeh denk ik ook niet meer hoor, onderhand dus. maargoed zoals je weet was er aardig gedoe met mijn ma en familie dus oke dat ze dit vroeg ff is wel vooruitgang. en van dat ik me moet bewijzen naar anderen over wat ik doe,.. tja ben er wel beetje overheen. vroeger wel trouwens.quote:Do what you love, love what you do!![]()
denk ook beetje mijn ma word ook ouder. en hoeveel spijt ga ik krijgen later. dat ik toen "nu" dus niett de kanssen heb gegrepen om ff wat meer te doen als alleen een bakje koffie? snap je?Do what you love, love what you do!![]()
Slaap lekker zwabjequote:Op maandag 4 augustus 2025 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
Meh. Dipje. Ga maar bijtijds naar bed vanavond. Uurtje of elf.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja ik maak het ook niet veel later meer.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
Meh. Dipje. Ga maar bijtijds naar bed vanavond. Uurtje of elf.![]()
quote:![]()
Het slaat ook nergens op. Ook geen idee waar het vandaan komt. Maar toch sluipt het er in soms.🐙![]()
HEY!quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
en hoe kinderachtig dat klinkt dan ook, ik denk dat het goed is om dat te doen wel.Ik had haar nog zo gezegd, neem kree niet mee
![]()
![]()
Dat is er somsquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
Het slaat ook nergens op. Ook geen idee waar het vandaan komt. Maar toch sluipt het er in soms.
Virtuele hug, dan?
🧸🧸🧸Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:
Sally ik was dit weekend weer op de bekende plek wandelen om mijn hoofd leeg te krijgen. Blijft toch een mooie omgevingBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mooi he?quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sally ik was dit weekend weer op de bekende plek wandelen om mijn hoofd leeg te krijgen. Blijft toch een mooie omgeving
Ik ga er denk ik over 2 weekenden wandelen. Weet niet hoe de route loopt, we wandelen met een groepje die wat heeft bedacht.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ziet er mooi uit, ik zou daar ook wel willen wandelen!quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sally ik was dit weekend weer op de bekende plek wandelen om mijn hoofd leeg te krijgen. Blijft toch een mooie omgeving![]()
Goed dat je het erkend en probeert er wat mee te doen door wat meer slaap te pakken. Morgen weer een nieuwe dag, sterkte sowiesoquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
Het slaat ook nergens op. Ook geen idee waar het vandaan komt. Maar toch sluipt het er in soms.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lopen heel veel paden door elkaar heen ook. Beetje freestylenquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Mooi he?
Ik ga er denk ik over 2 weekenden wandelen. Weet niet hoe de route loopt, we wandelen met een groepje die wat heeft bedacht.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Och we ploeteren voort hè. Op werk is bijna niemand nu, de bezetting is bijzonder laag. Hopen dat er geen verstoringen gaan zijn.quote:
Hoeist met jou?How can I make this topic about me?![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Okee dan!quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och we ploeteren voort hè. Op werk is bijna niemand nu, de bezetting is bijzonder laag. Hopen dat er geen verstoringen gaan zijn.
Hoeist met jou?Niet te veel hooi op je vork nemen he!
Ja gaat wel.
Mini-ToT is nog steeds op vakantie en hier in huis wordt stevig geklust.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!Niet te veel hooi op je vork nemen he!
Ja gaat wel.
Mini-ToT is nog steeds op vakantie en hier in huis wordt stevig geklust.
How can I make this topic about me?![]()
Ik ga welDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ga wel.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Laat een deurtje open. Dan kan het er ook weer uit sluipenquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
Het slaat ook nergens op. Ook geen idee waar het vandaan komt. Maar toch sluipt het er in soms.![]()
![]()
![]()
Tijd om de lange weg van mijn kantoortje naar mijn keuken te ondernemen. Een hele verdieping naar beneden![]()
![]()
Pas op dat je geen trede mist!!quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:58 schreef devzero het volgende:
Tijd om de lange weg van mijn kantoortje naar mijn keuken te ondernemen. Een hele verdieping naar benedenHow can I make this topic about me?![]()
Goed nieuws! Ik ben veilig aangekomen, ook al probeerde mijn kat af en toe om even voor mijn voeten te lopenquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pas op dat je geen trede mist!!![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed nieuws! Ik ben veilig aangekomen, ook al probeerde mijn kat af en toe om even voor mijn voeten te lopen
Nu tijd voor koffie!How can I make this topic about me?![]()
jouw eigen kat of de indringerkat?quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed nieuws! Ik ben veilig aangekomen, ook al probeerde mijn kat af en toe om even voor mijn voeten te lopen![]()
zeg maar dat hij zich moet gedragen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Die kat denkt dat ik een indringer ben die hem af en toe eten geeft
Anders enkele reis naar Denemarken.![]()
Het is tijd...Don't follow me. I am lost too
Ga je een beetje schappelijke tijd terugreizen of moet je er heel vroeg uit?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
De hoogste tijd...Don't follow me. I am lost too
Half 7 opstaanquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ga je een beetje schappelijke tijd terugreizen of moet je er heel vroeg uit?
O, dan ben ik al onderweg naar kantoor. Een hele normale tijdquote:
Maar mijn werkwekker gaat meestal pas om 8 uurquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oooo. Dan is het dus eigenlijk pas om half acht opstaan.
Ik ben echt geen ochtendmens
Tsja, en dan moet je ook nog weer naar het koude natte Nederland, ik begrijp het wel.
Mijn kat wilde iets heel boos schrijven, maar ik kon hem nog net op tijd van mijn laptop halenquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:07 schreef maily het volgende:
[..]
zeg maar dat hij zich moet gedragen.
Anders enkele reis naar Denemarken.![]()
![]()
hij stikte zeker bijna in de muisquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kat wilde iets heel boos schrijven, maar ik kon hem nog net op tijd van mijn laptop halen
[ afbeelding ]![]()
![]()
wow!!!quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een Viper muis, dus mijn kat kijkt wel uit![]()
![]()
Wat voor een tabjes heb jij open staanquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kat wilde iets heel boos schrijven, maar ik kon hem nog net op tijd van mijn laptop halen
[ afbeelding ]
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
altijd leuk printscreensquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat voor een tabjes heb jij open staan![]()
![]()
![]()
pork chopquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tenerife
Sausjes
Iets met sporten![]()
![]()
![]()
Zouden die pork chops en dat sporten in Tenerife moeten gebeuren?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tenerife time zone; @MizzezAmy zit daar nu en komt morgen naar huis. Maar dat scheelt een uur met hier.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zouden die pork chops en dat sporten in Tenerife moeten gebeuren?
@devzero moest ff kijken hoeveel uur het met hem scheelt![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
Tenerife time zone; @:MizzezAmy zit daar nu en komt morgen naar huis. Maar dat scheelt een uur met hier.
@:devzero moest ff kijken hoeveel uur het met hem scheelt
Hoor plots
Tadadadada inspector Maily
In mijn hoofd
omgquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoor plots
Tadadadada inspector Maily
In mijn hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
1tje hoe lang ik "boneless pork chop" in mijn sous vide moest doen (3 uur)quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat voor een tabjes heb jij open staan
1tje omdat ik na rennen gisteren wat last had van mijn kuiten, dus op zoek was naar wat oefeningen.
En verder fok![]()
Ohja, de tijdzone in tenerifequote:Op maandag 4 augustus 2025 23:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tenerife
Sausjes
Iets met sporten![]()
![]()
Betraptquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
Tenerife time zone; @:MizzezAmy zit daar nu en komt morgen naar huis. Maar dat scheelt een uur met hier.
@:devzero moest ff kijken hoeveel uur het met hem scheelt![]()
![]()
Ik moet altijd flink wat vieze tabjes sluiten voordat ik mn scherm deelUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moet altijd flink wat vieze tabjes sluiten voordat ik mn scherm deel![]()
![]()
in jouw timezone misschienquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg voor "vieze tabjes"![]()
![]()
Er bestaat geen tijd daarvoorquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg voor "vieze tabjes"
Uw ADH vitamine Worst
Mijn varkenslapje is bijna klaar, dus zo de linzen in de pan en een schijf bloemkool in de airfryer (gaat een stuk sneller dan roosteren in de oven).quote:
Eten gaat voor "vieze tabjes"![]()
![]()
smakelijk!!quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn varkenslapje is bijna klaar, dus zo de linzen in de pan en een schijf bloemkool in de airfryer (gaat een stuk sneller dan roosteren in de oven).
Eten gaat voor "vieze tabjes"![]()
De hele dag, behalve als ik kookquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er bestaat geen tijd daarvoor![]()
![]()
Gewoon fokken op je mobielquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moet altijd flink wat vieze tabjes sluiten voordat ik mn scherm deel
Geen tabje te zien
![]()
![]()
Poh linzen en bloemkool, ga je goed van schijtenquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn varkenslapje is bijna klaar, dus zo de linzen in de pan en een schijf bloemkool in de airfryer (gaat een stuk sneller dan roosteren in de oven).
Eten gaat voor "vieze tabjes"Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Eten gaat voor "vieze tabjes"
![]()
![]()
Minder handig met scherm delen via teamsquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon fokken op je mobiel
Geen tabje te zienUw ADH vitamine Worst
Elk voordeel heb zijn nadeelquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Minder handig met scherm delen via teams
Suikervrije drop ook hoorde ik vandaagquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Poh linzen en bloemkool, ga je goed van schijten![]()
InsomniaDon't follow me. I am lost too
Alle xylitol houdende snoepjesquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:58 schreef maily het volgende:
[..]
Suikervrije drop ook hoorde ik vandaag
Als ik ergens niet over kan klagen, dan is het mijn stoelgangquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Poh linzen en bloemkool, ga je goed van schijten![]()
![]()
Die heeft de gang er wel in.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik ergens niet over kan klagen, dan is het mijn stoelgangDon't follow me. I am lost too
Goede stoel is belangrijkquote:Don't follow me. I am lost too
ja maar niet op de goede manierquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:58 schreef maily het volgende:
[..]
Suikervrije drop ook hoorde ik vandaagUw ADH vitamine Worst
![]()
OokworstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bolk onDon't follow me. I am lost too
Gangnam stoelquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:03 schreef hemarookworst het volgende:
een goede stoel zet je niet in de gang![]()
![]()
Maar woensdag begint de zomer geloof ik weer, precies als ik er weer benquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, en dan moet je ook nog weer naar het koude natte Nederland, ik begrijp het wel.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had al het idee dat MizzezAmy dichter bij mij was
Binnenkort zijn er geen mods meer, alleen nog maar copilot klonen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
Heb gewoon een CoPilot-knop op deze laptop
En bijna niemand weet dit, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Binnenkort zijn er geen mods meer, alleen nog maar copilot klonen.
En bijna niemand weet dit, maarWie vertelt dit aan ieniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou, dat is niet helemaal waar!
M’n overgrootvader heeft Napolitaanse roots. Geen grap.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jij bent ook van alle nationaliteiten thuisquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n overgrootvader heeft Napolitaanse roots. Geen grap.
Hoe is het met je dochter @greysbones ?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik weet niet of we dáár komen, want Lingezegen is grootquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lopen heel veel paden door elkaar heen ook. Beetje freestylen
Vuilnisbakkenrasquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij bent ook van alle nationaliteiten thuis
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
dus je neemt de camorrapraktijken mee naar Rotterdamquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n overgrootvader heeft Napolitaanse roots. Geen grap.
Uw ADH vitamine Worst
Zo hebben we allemaal wel wat 'raars'. Een van mijn overgrootmoeders was frans. Mijn dochter heeft nederlandse, duitse, en engelse roots.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n overgrootvader heeft Napolitaanse roots. Geen grap.wieft is een man of the worldquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij bent ook van alle nationaliteiten thuis![]()
Ah, dat verklaart hetquote:
Lekker gemixed![]()
Ik ben de capo di Crooswijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dus je neemt de camorrapraktijken mee naar RotterdamProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
De waI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
WakuDon't follow me. I am lost too
Amyquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bedtijd
Nahquote:I'm surrounded by morons!
Dat was leuk.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee?quote:Don't follow me. I am lost too
Big fun?quote:Don't follow me. I am lost too
Dat gaan we morgen doen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De space.quote:
Is op X . Je praat daar echt met elkaar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Oh ik zit eigenlijk nooit op Xquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is op X . Je praat daar echt met elkaar.
Maar leuk dat het leuk was
had je een bepaald onderwerp?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is op X . Je praat daar echt met elkaar.Uw ADH vitamine Worst
Heer Fogel.quote:
Is niet eens aan bod gekomen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had je een bepaald onderwerp?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iemand begon over AI.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deppity? Nee,zat er nog dieper in.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deppity? Nee,zat er nog dieper in.
Uw ADH vitamine Worst
Aapka bhojan svaadishṭ ho!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:48 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Slechts "medium" spiciness, maar toch een lekkere kick
En nu etenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ga naar Griekenland-Bolk!![]()
Zojuist heeft vriendlief geboekt![]()
![]()
Leuk! Waar in Griekenland?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:53 schreef Sally het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Nu heb ik ook wel trek.
Als in eten.
Kreequote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ga je naar kreeta?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:53 schreef Sally het volgende:
![]()
![]()
Pardonquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
You fok horses?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat vindt jij van Patrick Kicken?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fruitsel
Nee dank uquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand een kubuswoning?
https://www.funda.nl/deta(...)rblaak-107/89370942/I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: