Dat meisje reed met Jim en Arte meequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:48 schreef Vingerkeautje het volgende:
[..]
Hij is eerder naar die camping gegaan, en heeft zijn dochter daar gebracht. En zit nu in het huis van ouders.
Ik schrijf hier al sinds het begin van de poly dat J een kopie wordt van M en dat het mij niet zou verbazen als J en K als stel over zouden blijven. Dat het haar plan was heb ik nooit gezegd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:58 schreef meesterinbreekster het volgende:
Vind het echt bizar dat mensen zeggen dat J al die tijd al het leven (en de man) van MB wilde overnemen. Oke, misschien was ze fangirl en viel MB haar eerder op dan andersom, maar dat dit al die tijd haar plan was geloof ik gewoon niet. Daarbij zie je ook echt dat ze heel anders en minder popperig is. Ik denk eerder dan MB de berekenendste is van het stel
Ze mag/moet in ieder geval wel in haar bikini van dichtbij op de insta van AM. 🙄quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:06 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat meisje reed met Jim en Arte mee
En of het de dochter van Wouter is, is niet zeker toch
Het staat wel heel duidelijk op de website van de gemeente dat dat niet mag: https://www.voorneaanzee.nl/recreatiewoning-bewonenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:04 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Zij had toch een huurcontract voor onbepaalde tijd? Woont ze er permanent en is ze ingeschreven bij gemeente .. dan succes met haar eruit gooien. Die zit nog wel goed.
Ik vind J veel natuurlijker en gewoner dan M. Dat vind ik van K ook. Als je M jaren terug ziet, dan is het nu een heel andere vrouw geworden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik schrijf hier al sinds het begin van de poly dat J een kopie wordt van M en dat het mij niet zou verbazen als J en K als stel over zouden blijven. Dat het haar plan was heb ik nooit gezegd.
Die doen dat volgens mij altijd al. Pa zit ook in dat bedrijf, dus voor de online dingen is het vooral familie Walk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik las hier net dat de broer en schoonzus van M de marketing van de webshop doen. Nog ingewikkelder lijkt mij.
Dat vind ik dus van J, dat zij een heel ander persoon is geworden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:13 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ik vind J veel natuurlijker en gewoner dan M. Dat vind ik van K ook. Als je M jaren terug ziet, dan is het nu een heel andere vrouw geworden.
Die doen dat volgens mij altijd al. Pa zit ook in dat bedrijf, dus voor de online dingen is het vooral familie Walk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik las hier net dat de broer en schoonzus van M de marketing van de webshop doen. Nog ingewikkelder lijkt mij.
Ja, toen zei ze dat ze eigenlijk geen vrienden (nodig) hadden, dat ze het liefst met elkaar (M en K) waren. Nu is het omgekeerd: iedereen om haar heen behalve Koen. Toen J erbij kwam was het (even) een eenheid met zijn tienen. Daar gingen ze vol voor (ook hele leven families en kinderen overhoop). Tot ook dat voor M niet meer voldeed. Volgens mij wil ze constant verliefd zijn/dat er iemand verliefd op haar is. Vind het erg egocentrisch naar de 7 kinderen toe. Het had zo leuk kunnen zijn/blijven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:06 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Ja ik volg haar ook sinds de blog tijd en toen vond ik haar een hele warme en inspirerende mama die kon genieten van de kleine dingen .
Dan denk ik dat het niet logisch is dat M zich daaruit terugtrekt. Maar goed, niemand weet hoe de boel geregeld is op papier. Sterker nog, niemand weet of ze wel of niet uit elkaar gaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:16 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Die doen dat volgens mij altijd al. Pa zit ook in dat bedrijf, dus voor de online dingen is het vooral familie Walk.
Er zijn ook heus succesverhalen. Een vriendin van me heeft een relatie met een vrouw en een man. Ze is nu gelukkiger dan toen ze nog maar met 1 van de twee was. Gaat al behoorlijk wat jaren goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:11 schreef poohenzo het volgende:
Ik ken die hele poly familie niet maar ik snap niet dat mensen überhaupt denken dat zo'n soort relatie ooit kan werken, het werkt niet, nooit. Zelfs Cody Brown is het niet gelukt haha
Nee vind ik ook moeilijk te geloven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:21 schreef Snaky het volgende:
Als Wouter zijn dochter mee laat gaan op een gefilmde vakantie van Am dan snap ik daar niets van.
Die post staat ook nog ergens in maart ofzo bij grillen_met_wouter. Dat is een openbaar accountquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:48 schreef Louuuu_lou het volgende:
Is die insta van Wouter openbaar dan? Ik dacht dat hij privé was gegaan na die breuk met AM en die ene post van haar erover.
Ik vond dat vooral in het begin heel erg, dat ze echt een kopie van M werd. Heb wel het idee dat ze de laatste tijd juist iets meer weer zichzelf wordt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat vind ik dus van J, dat zij een heel ander persoon is geworden.
Waar ging dat gerucht? Ik heb daar toen niks over gelezen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:33 schreef Annika2016 het volgende:
Ik zou het sneu vinden als Jacqueline nu de gebeten hond is. Het gerucht ging voor de poly al dat het huwelijk van Koen en Michelle zo goed als dood was 3 jaar terug. Met Jacqueline werd er nieuw leven in geblazen, maar dat was dus kennelijk maar tijdelijk de oplossing. Misschien zijn K en J wel toe aan een ‘normaler’ leven zonder het toneelspel constant van Michelle en alles dat op camera moet worden vastgelegd. Al maanden vonden we toch op dit forum dat Koen elke keer met een zeer chagrijnig gezicht op de Stories van MB stond.
Ik vind Michelle helaas heel erg veranderd. En ik volg haar als sinds haar BLOG tijdperk van bijzonderkleinwonder. Michelle was altijd een hele zorgzame moeder, maar lijkt nu amper ECHT thuis te zijn. Zoveel oppas in de vorm van opa’s en oma’s/ nanny etc. Ik denk echt dat K en J het influencers leven zat zijn en een echt leven willen. Michelle heeft het wel iets te hoog in haar bol.
Ah thanks. Verwarrend al die accounts 😅 wel fijn als de band met dat nichtje iig goed is gebleven!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:55 schreef Earring het volgende:
[..]
Die post staat ook nog ergens in maart ofzo bij grillen_met_wouter. Dat is een openbaar account
Ik geloof niet dat zij een affaire heeft nu. Ze ziet er zo ongelukkig uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:53 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat haar affaire nog voortduurt en dat ze straks met die man naar buiten komt en bij hem gaat wonen. Time will tell.
Verschrikkelijk voor de kinderen. Viel me al wel op dat J veel hechter met de Bollen kinderen is de laatste tijd. Samen met K. echt een samengesteld gezin.
Er zijn gemeentes waar het geoogd wordt, ik ken in Voorne aan Zee sowieso één camping waar permanente bewoning is toegestaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:48 schreef Utopica het volgende:
[..]
Het staat wel heel duidelijk op de website van de gemeente dat dat niet mag: https://www.voorneaanzee.nl/recreatiewoning-bewonen
M blijft toch ook het digitale doen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan denk ik dat het niet logisch is dat M zich daaruit terugtrekt. Maar goed, niemand weet hoe de boel geregeld is op papier. Sterker nog, niemand weet of ze wel of niet uit elkaar gaan.
Oude VIVA Momfluencers forum. En stond ook op juicechannel tijdje nadat de Bollen clan was ‘ontdekt’ aan de hand van filmpje op festival.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:40 schreef Meliss2 het volgende:
[..]
Waar ging dat gerucht? Ik heb daar toen niks over gelezen.
Daar ben ik het mee eens. Hoewel ik dat echt pas de laatste weken zie veranderen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:00 schreef Moondance het volgende:
[..]
Ik vond dat vooral in het begin heel erg, dat ze echt een kopie van M werd. Heb wel het idee dat ze de laatste tijd juist iets meer weer zichzelf wordt.
Misschien ontstaat er nu wat meer luchtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Hoewel ik dat echt pas de laatste weken zie veranderen.
Volgens mij zijn ze zelfs ingeschreven op dat adres, dat heeft ze weleens gezegd en anders mochten ze ook geen gebruik maken van de woningcoorporatie daar. Ik denk dat het probleem is dat ze geen huurbescherming hebben. Dat heb je volgens mij nooit in een recreatie woning.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn gemeentes waar het geoogd wordt, ik ken in Voorne aan Zee sowieso één camping waar permanente bewoning is toegestaan.
Als een recreatiewoning permanent bewoond wordt en/of als de gemeente dat gedoogd heb je wel huurdersbescherming.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:54 schreef Tamboerijn het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze zelfs ingeschreven op dat adres, dat heeft ze weleens gezegd en anders mochten ze ook geen gebruik maken van de woningcoorporatie daar. Ik denk dat het probleem is dat ze geen huurbescherming hebben. Dat heb je volgens mij nooit in een recreatie woning.
Ook als het officieel niet mag?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als een recreatiewoning permanent bewoond wordt en/of als de gemeente dat gedoogd heb je wel huurdersbescherming.
Wie gaat er ook nu nog iets boeken voor augustus én dan denken dat je dat allemaal kunt eisen? En vooral dat "voor 5 personen" is echt super belachelijk, als je met een oneven aantal bent dan ja, dan zul je misschien voor een extra bed moeten betalen dat niet wordt gebruikt, vooral als je al over 2 weken wilt gaan. Raar onrealistisch mens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:52 schreef Maremare het volgende:
Jemig wat is die Minibelle toch een zeikerd. Nu zoekt ze weer een camping voor de laatste week van augustus. Eisenlijst van heb ik jou daar en liefst voor een dubbeltje op de eerste rang. Ze wil niet in een oude accommodatie, want dan levert ze de luxe in die ze thuis heeft. Lekker thuisblijven dan 🫣
Het lukt ook niet zo goed blijkbaar, een aantal van die jonge meiden ziet er echt serieus verbrand uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:32 schreef Harper het volgende:
Het is 36 graden in Frankrijk maar van ma Geerts er mag ´s ochtends niet gezwommen worden?
En alle kinderen moeten elkaar goed in de gaten houden?
Joh, houd zelf een oogje op je jongste vier. De rest is oud en wijs genoeg voor zichzelf te zorgen. Misschien is wat minder alcohol met die hitte wel het beste idee.
Dan kan de gemeente je eruit gooien, niet de verhuurder.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:47 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Ook als het officieel niet mag?
Inderdaad, want de gemeente Voorne aan Zee, waar Hellevoetsluis onder valt, staat:quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:47 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk vanaf Londen met opgetrokken wenkbrauwen gekeken. Alles was daar "duur".quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:53 schreef Farfallefalle het volgende:
[..]
Wie gaat er ook nu nog iets boeken voor augustus én dan denken dat je dat allemaal kunt eisen? En vooral dat "voor 5 personen" is echt super belachelijk, als je met een oneven aantal bent dan ja, dan zul je misschien voor een extra bed moeten betalen dat niet wordt gebruikt, vooral als je al over 2 weken wilt gaan. Raar onrealistisch mens.
Onbegrijpelijk !quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:13 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM op Treads dat ze het vreselijk vindt als kinderen in de auto zitten zonder passende autostoeltjes of zonder goed zittende gordel.
Ik moet meteen denken aan Flap die op 3/4 jarige leeftijd voorin de auto mag zitten zonder enige autostoel/verhoget tijdens een klein stukje rijden: want paar minuten en mag wel.
🫠🫠🫠🫠
Ja ze is rijkelijk laat, al moet ik zeggen dat op de camping waar wij zitten ook niet alles vol zit. Er is dus best nog wat te boeken, maar niet wat 100% aan haar eisen voldoet. En voor precies 5 personen ga je niks vinden. Het is 4 of 6 personen. Dat ene extra bed maakt het verschil in prijs niet hoor. Toeristenbelasting betaal je voor het aantal personen waar je mee bent. Wij hebben nu een premium stacaravan voor 4 personen terwijl we met 3 zijn. En ja het bed ligt niet zo lekker als thuis en de keuken niet zo uitgebreid, maar daar kun je je op instellen wat mij betreft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:53 schreef Farfallefalle het volgende:
[..]
Wie gaat er ook nu nog iets boeken voor augustus én dan denken dat je dat allemaal kunt eisen? En vooral dat "voor 5 personen" is echt super belachelijk, als je met een oneven aantal bent dan ja, dan zul je misschien voor een extra bed moeten betalen dat niet wordt gebruikt, vooral als je al over 2 weken wilt gaan. Raar onrealistisch mens.
Haar geheugen laat haar regelmatig in de steek hoor. Wel zeiken op een ander, maar het van zichzelf niet zien. Maar je kunt er beter niks van zeggen 😂😂😂quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:13 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM op Treads dat ze het vreselijk vindt als kinderen in de auto zitten zonder passende autostoeltjes of zonder goed zittende gordel.
Ik moet meteen denken aan Flap die op 3/4 jarige leeftijd voorin de auto mag zitten zonder enige autostoel/verhoget tijdens een klein stukje rijden: want paar minuten en mag wel.
🫠🫠🫠🫠
Volgens mij wel, ik heb begrepen dat dat te maken heeft met de duur van de huur, als je kort huurt (voor vakantie) heb je geen recht op huurdersbescherming, maar wanneer je voor langere tijd huurt dan weer wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:47 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Ik neig te antwoorden: maar Flapje mag de kleine stukjes toch voorin zitten zonder verhogertje?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:20 schreef Maremare het volgende:
[..]
Haar geheugen laat haar regelmatig in de steek hoor. Wel zeiken op een ander, maar het van zichzelf niet zien. Maar je kunt er beter niks van zeggen 😂😂😂
Er zijn wel gemeentes die permanent wonen in een recreatiewoning gedogen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Inderdaad, want de gemeente Voorne aan Zee, waar Hellevoetsluis onder valt, staat:
Mag ik permanent wonen in een vakantiewoning, zoals een stacaravan chalet of recreatiewoning?
Nee, dat is niet toegestaan. In Nederland mag je alleen wonen op een plek met een 'woonbestemming'. Dit betekent dat de plek bedoeld is om er te wonen. Een vakantiepark heeft echter een 'recreatiebestemming' wat inhoudt dat het bedoeld is om er te recreëren en niet om er permanent te wonen. Met andere woorden: je viert er vakantie of brengt er je vrije tijd door.
Op basis van de geldende bestemmingsplannen mag u niet permanent wonen in woningen op vakantieparken of in recreatiewoningen. Teksten en advertenties die het permanent bewonen van recreatiewoningen aanprijzen zijn daarom in strijd met die bestemmingsplannen. U kunt zich wel inschrijven op het adres van een recreatiewoning, maar de gemeente kan hier handhavend tegen optreden. Houd daar rekening mee!
En je kunt je er wel inschrijven, vandaar dat ze ook op sociale huurwoningen kunnen reageren.
Hoe kan het dat de gemeente toch mensen inschrijft op het adres van een vakantiewoning?
Volgens de Nederlandse wet is de gemeente verplicht om iedereen die zich wil inschrijven op een adres, op te nemen in de Basisregistratie Personen (BRP), zelfs als dat adres een vakantiewoning betreft. Dit betekent echter niet dat u in een vakantiewoning mag wonen, aangezien deze een recreatiebestemming heeft.
Omdat het bestemmingsplan voor een vakantiewoning of recreatiewoning enkel recreatief gebruik toestaat, wordt registratie in de BRP vaak tegengehouden door beheerders, ondernemers, eigenaren en soms zelfs door de gemeentelijke handhaving. Juridisch gezien is dit juist, maar het is in strijd met de Wet basisregistratie Personen en vormt daarom geen gegronde reden om bewoners niet in te schrijven.
Dat weet ik. Maar dit komt van de site van háár gemeente.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn wel gemeentes die permanent wonen in een recreatiewoning gedogen.
Is ook mijn gemeentequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dit komt van de site van háár gemeente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |