Ik baal wel, dat was een sympathieke club altijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hehe, vites is eindelijk onlevend gemaakt
Je zal maar fan zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een brug te ver...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:58 schreef pullup het volgende:
Ik zie al weer een filmpje dat die fantokkies meteen maar proberen wat fotografen in elkaar te meppen, meteen al wat minder medelijden
Slaat ook nergens opquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:58 schreef pullup het volgende:
Ik zie al weer een filmpje dat die fantokkies meteen maar proberen wat fotografen in elkaar te meppen, meteen al wat minder medelijden
MIjn vriendin is ontroostbaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuke vriendin ben jij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn vriendin is ontroostbaar![]()
Zij deed vrijwilligerswerk voor Vites
Dat is dan weer naar jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was speciaal naar haar gegaan zodat ze niet alleen was op het moment dat de uitspraak kwamquote:
Ja ze reed de toekomstige spelers van Vites van school naar papendrecht en van papendrecht weer naar huisquote:
Uh, een club die jaren lang met voorbedachte rade de regels weigert te volgen is sympathiek?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik baal wel, dat was een sympathieke club altijd
Dan heb je de verkeerde club even jaquote:
Ja daar gaat ineens heel veel verloren dat je niet meer zomaar meer terugkrijgtquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze reed de toekomstige spelers van Vites van school naar papendrecht en van papendrecht weer naar huis
Zou haar eens vragen hoe ze het vond te werken voor een bijna criminele organisatiequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het bestuur niet maar daar heeft de gemiddelde Arnhemmer toch weinig mee te maken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, een club die jaren lang met voorbedachte rade de regels weigert te volgen is sympathiek?
Nou ja, de club is nog niet weg. Redelijk kans dat ze doorgaan als amateurs.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daar gaat ineens heel veel verloren dat je niet meer zomaar meer terugkrijgt
Rotte appels jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:58 schreef engine het volgende:
[..]
Het bestuur niet maar daar heeft de gemiddelde Arnhemmer toch weinig mee te maken.
En nooit meer AZ-Vitessequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:57 schreef engine het volgende:
Nooit wat met Vitesse gehad. Altijd een lelijke club gevonden maar het is toch jammer. Nooit meer N.E.C. - Vitesse.
Ik kan me toch voorstellen dat het voor de stad Arnhem en vooral de Arnhemse voetballiefhebbers een verdrietige uitspraak is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, een club die jaren lang met voorbedachte rade de regels weigert te volgen is sympathiek?
Hey Deisyy, hoe is het daar en hoe is het met je dochter en kleindochter?quote:
Dan moeten ze heel hard naar het (voormalige) bestuur en de rvb van vitesse kijken en een paar moordenaars uit rusland.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me toch voorstellen dat het voor de stad Arnhem en vooral de Arnhemse voetballiefhebbers een verdrietige uitspraak is.
Hi Dot, het gaat ontzettend goed, we gaan morgen een dagje oppassen, heb ik haar de hele dag voor mezelfquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deisyy, hoe is het daar en hoe is het met je dochter en kleindochter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |