SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
Woordspelingquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:17 schreef Ama het volgende:
@:bondage Ja maar dan is er toch niks ingewikkeld aan het hele verhaal als ik het snap.
Ja, echt...quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Twee topics vol ingewikkelde grappen en een teleurstellend aantal mensen die het snappen.
Hardop gelachen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Twee topics vol ingewikkelde grappen en een teleurstellend aantal mensen die het snappen.
Maar weet je het nu? Of moet ik je nog een keer vragen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Mummies vind ik beetje eng, liggen er al zolang.
Ik wist het al een paar berichten geleden?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar weet je het nu? Of moet ik je nog een keer vragen?
quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
@:Ama, vraag maar of het het eens een keertje wil laten zien.
Ah, kwartje is gevallenquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wist het al een paar berichten geleden?
Niet iets voor Ama.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
@:Ama, vraag maar of het het eens een keertje wil laten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet iets voor Ama.Ja sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wie is hier nou stoned dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |