SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Top TTDon't follow me. I am lost too
ik dacht ik maak even een patroon voor een kuzco disney bound
49 pagina's
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat zeg ik.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn poes staat nog steeds in de OP![]()
O is dat jou poes, AI gemaakt?quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn poes staat nog steeds in de OPWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
meer van de "ingewikkelde" spellenquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik speel niet zo heel veel online, ben meer van single player. Als ik al spellen speel, doe het tegenwoordig nog maar zelden.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mooie poes heb je...quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn poes staat nog steeds in de OPDon't follow me. I am lost too
Zoals?quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
meer van de "ingewikkelde" spellenHow can I make this topic about me?![]()
oh ik denk die gaat vol voor de OF optiequote:Op maandag 4 augustus 2025 15:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:dud0r heeft mij op een idee gebracht
Dus ipv ps5 ga ik naar de XSXHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat soort spellen speel ik dan wel weer samen inderdaad.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
meer van de "ingewikkelde" spellen![]()
Je lijdend verandert wel in een soort NPCquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat soort spellen speel ik dan wel weer samen inderdaad.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Don't follow me. I am lost too
Niet zo'n soort poes.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heeft @:bondage wel interesse in zo'n ingewikkelde poes
Forum Opties Forumhop: Hop naar: