SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nee, da's toch niet hetzelfde als 'm omgedaan krijgen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ga je dan ook kwispelen als je je eigen halsband om doet?
quote:
Immer qualität.quote:
Dan BEN je een lijn!quote:
Ik dacht even "ik heb heul geen luchtalarm gehoordquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:28 schreef LTVDK het volgende:
Lekker apocalyptisch momentje wel met wandelen net, over het industrieterrein lopen terwijl het luchtalarm gaat en er op hetzelfde moment nog een Chinook laag over komt vliegen
Gewoon minimaal 12 uur in bed blijven liggen, dan doe je automatisch aan intermittent fastingquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:28 schreef STING het volgende:
[..]
Intermittent fasting is helemaal hip jeweettoch
Hmm, ook niet goed dan dat je dat alarm niet meer hoort met die koptelefoonquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht even "ik heb heul geen luchtalarm gehoordIs die hier niet afgegaan?
"
Maar ze zijn aan de overkant aan hrt voegen slijpen dus ik zat weer met noise cancelling koptelefoon op
Ik mag hopen dat er dan ook een NL Alert oid afgaatquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, ook niet goed dan dat je dat alarm niet meer hoort met die koptelefoonStort de wereld in elkaar ligt essie daar lekker met d'r noise cancelling op een stoeltje in de tuin
Ik zag een gehaakt shirt. Nu ben ik aan het bedenken of ik die niet gewoon zelf kan maken ipv kopenquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
Ik was op zoek naar dikke tunische haaknaalden (12mm en 15mm), dus ik heb net een wolwinder en garen paraplu haspel besteld
Nu maar weer op zoek naar die naalden
Maar dan is ie wel echt van en door jou.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zag een gehaakt shirt. Nu ben ik aan het bedenken of ik die niet gewoon zelf kan maken ipv kopenWaarschijnlijk wordt het nooit zoals die uit de winkel en grote kans dat ik nog duurder uit ben. #struggles
Duurder uit zijn is al vrij snel met haakspulquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zag een gehaakt shirt. Nu ben ik aan het bedenken of ik die niet gewoon zelf kan maken ipv kopenWaarschijnlijk wordt het nooit zoals die uit de winkel en grote kans dat ik nog duurder uit ben. #struggles
En leuk om te doenquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan is ie wel echt van en door jou.
Uurtje of 6 later als de hele handel al in puin ligt omdat het netwerk overbelast was waarschijnlijkquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er dan ook een NL Alert oid afgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |