SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja ik heb haar nu gearchiveerdquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Goed zo
[..]
Dat is minder handig, want dan zie je niet direct wie je een bericht stuurt![]()
Je kan op Dempen zetten en dan Archiveren. Dan kan je haar gewoon negeren en krijg je ook geen meldingen ervan (hooguit een 1'tje (1) in de lijst bij Gearchiveerd).
Meteen Blokkeren zou ik zelf niet doen, dat getuigd een beetje van disrespect.Pfffffffquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:44 schreef maily het volgende:
[..]
Even goed ademhalen. Kijk jezelf aan in de spiegel en zeg: HEEJ KANJER! JE KUNT DIT!
Ja heb net een bericht gestuurdquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar zonder grappen @:vino_tinto je mag hierover een officiële klacht indienen bij de arbo
Bij ons gelukkig nietquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Vaak is een Arbo-arts eens in de zoveel tijd bij de Werkgever. Ik heb maar 1x een Arbo-arts gehad die echt ook een eigen kantoorpand had en dat ik daar op bezoek kon komen. De rest was gewoon bij de werkgever in het bedrijf zelf.
Zit lekker dicht bij rotterdam centraal
quote:Ja ik ook, maar dit is flinke stressdiarreequote:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
“Provincie Utrecht en gemeenten plaatsen borden met waarschuwing voor wolf"
Handig een wolf die borden kan lezenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Wow multiquotequote:Op maandag 4 augustus 2025 12:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik heb haar nu gearchiveerd
[..]
Pfffffff
[..]
Ja heb net een bericht gestuurd
[..]
Bij ons gelukkig niet
Zit lekker dicht bij rotterdam centraal
[..]
[..]
Ja ik ook, maar dit is flinke stressdiarreeSame shit, different day
SC hopper present![]()
Hihi stress diarreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Let it goooooooquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja ik ook, maar dit is flinke stressdiarree![]()
Jaquote:![]()
Ik wilde net een monster pakken, maar die sla ik even over denk ik
Hopelijk in meerdere talen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:56 schreef Koen66 het volgende:
“Provincie Utrecht en gemeenten plaatsen borden met waarschuwing voor wolf"
Handig een wolf die borden kan lezen
Kan gewoonquote:Weleens leukquote:![]()
![]()
![]()
Mijn beeld vorming is dat ze dit tegen de ramen van haar werk doetquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn beeld vorming is dat ze dit tegen de ramen van haar werk doet
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: