Dan snap je echt heel weinig van voetbal als je denkt dat systeemvoetballer Steijn zoveel gaat scoren bij Feyenoord.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:44 schreef Casual-T het volgende:
Sem Steijn natuurlijk.
Vorig jaar al topscorer en mocht je iets van het swingende Feyenoord van afgelopen zaterdag hebben meegekregen, is dit een no brainer.
Dan zeg ik Gaoussou Diarra.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:44 schreef Casual-T het volgende:
Sem Steijn natuurlijk.
Vorig jaar al topscorer en mocht je iets van het swingende Feyenoord van afgelopen zaterdag hebben meegekregen, is dit een no brainer.
Collega van mij heeft Steijn ook ingevuld inderdaad, maar ik ben toch maar voor Parrot gegaan. Moet hij wel voldoende spelen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:44 schreef Casual-T het volgende:
Sem Steijn natuurlijk.
Dan ben je nog dommer dan dat je eruitziet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Collega van mij heeft Steijn ook ingevuld inderdaad, maar ik ben toch maar voor Parrot gegaan. Moet hij wel voldoende spelen.
Je weet niet eens hoe ik eruit ziequote:Op maandag 4 augustus 2025 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je nog dommer dan dat je eruitziet.
Nu wel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie
Goede keuzequote:Op maandag 4 augustus 2025 12:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ben voor Parrot gegaan, bedankt allemaal!
Kijk maar uit. User @Caland weet nu ook hoe jij eruit ziet!quote:
Ik zou persoonlijk geen spits nemen die binnen nu en een maand toch uit de basis gespeeld gaat worden, maar jullie mogen dat hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kijk maar uit. User @:caland weet nu ook hoe jij eruit ziet!
Niet het lievelingetje van Reiziger? Ohio, lol wat een matige spits.quote:
Ben je lekker laat mee, ik heb mijn lijst nu al ingeleverd!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |