Graadje of 27-28 lijkt me meer dan prima.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:07 schreef Scjvb het volgende:
Kan het fout hebben, maar de opmaat naar hernieuwd zomerweer lijkt voor het weekend uit alsnog een beetje tegen te gaan vallen. Windrichting steeds nog verkeerd, oftewel meest aanlandig, wat in de regel teveel wolken en matige temps of teveel wind genereert.
Oh absoluut! Staat in de verwachting voor komende zaterdag en daarna.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Graadje of 27-28 lijkt me meer dan prima.
Zoals meestal het geval is. Die extremen van GFS kun je toch nooit serieus nemen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:01 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
GFS is bijgetrokken en voegt zich bij de andere weermodellen.
26 is ook wel voldoende. 36 heb je weinig anquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zoals meestal het geval is. Die extremen van GFS kun je toch nooit serieus nemen.
Dat dacht ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
26 is ook wel voldoende. 36 heb je weinig an
In Nederland gaat dat echt nooit samen met aangename omstandigheden, integendeel. Het is dan meestal ook nog eens klam.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zolang het maar minstens 18 isquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
16, @SuperNegerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zolang het maar minstens 18 is
24quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zolang het maar minstens 18 is
Doe mij zo'n Spaanse pluim, gevolgd door zo'n knetterend MCS onweer dat net na middernacht ons land bereikt.quote:
Ja en uiteindelijk het noorden bekaaid vanaf komt zeker? Zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:06 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Doe mij zo'n Spaanse pluim, gevolgd door zo'n knetterend MCS onweer dat net na middernacht ons land bereikt.
Zou je het durven klassificeren als "heerlijk" ?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
Voorzichtig zonnetje. Wel lekker nu buiten
Voor een zomerochtend is het heerlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zou je het durven klassificeren als "heerlijk" ?
Zon en zomer komen terugquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:00 schreef GarlandBriggs het volgende:
Joa, gib mir deinen Hitzepeak und ich tanze mit die Nachbarin
Je mag het hebben. Hier is het weer eens 30 graden met 69% luchtvochtigheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |