SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
5 jaar geleden alweer. En wat hebben we geleerd...
Ja, dat is echt wel ideaal.quote:
ja of 95quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is echt wel ideaal.![]()
![]()
Ik weet nog. Voorheen was het maar moeilijk, moeilijk. En nu is de regel 50%.
Ik ga ook maar 40 % naar kantoor, want ik ga niet voor een halve dag naar kantoor.quote:
Ja, naar de gym gaan.quote:
Voor wanneer wil je dat behaald hebben dan? Of gewoon uberhaupt?quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:59 schreef bitterbal het volgende:
ik ben echt aan het strugglen om onder de 73 kilo te komen
Ik ookquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:59 schreef bitterbal het volgende:
ik ben echt aan het strugglen om onder de 73 kilo te komen
gewoon uberhaubtquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Voor wanneer wil je dat behaald hebben dan? Of gewoon uberhaupt?
Ben je al gaan Muay Thaien?
Al jaren, maar als ik onder de 73 kilo kom zou dat wel zorgelijk zijn denk ikquote:
Ja? waarom wil je het dan?quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al jaren, maar als ik onder de 73 kilo kom zou dat wel zorgelijk zijn denk ik
quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:cherrylips we gaan jou spek leren eten.
Ik wil eigenlijk naar de 56 maar dat weeg ik al 20 jaar niet meer.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
ik wil het liefst naar 65 maar das denk ik wat teveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |