Mooi moment om het te doen. Belangrijke les geleerd, maar de overwinning komt er niet door in gevaar.quote:
Iedereen scoort behalve de spitsquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:39 schreef VEM2012 het volgende:
6 doelpunten, 6 doelpuntenmakers. Dit PSV gaat een lastige tegenstander zijn.
Ja, dat is het probleem met Drommel jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Drommels laat duidelijk zien waarom je verhuurde spelers niet zou moeten toestaan tegen hun eigenlijke club te spelen
Precies. Zag er fris uit, ook zonder Drommel hadden we hier relatief eenvoudig gewonnen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit was prima, nieuwelingen ook goed. Wel een beetje geholpen door Drommel, maar prima.
Viel mij ook in positieve zin op inderdaad en dat ondanks het moment dat leidde tot het tegendoelpunt, voegt opbouwend echt wat toe, goede techniek en heeft inzicht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:13 schreef ISVV het volgende:
[..]
Precies. Zag er fris uit, ook zonder Drommel hadden we hier relatief eenvoudig gewonnen.
Yarek vond ik prima spelen, niet erg dat die fout afgestraft wordt zoals hierboven gezegd. Kan ie alleen maar van leren. Maar zes verschillende doelpuntenmakers is altijd lekker.
Had 2 goeie acties zowaar, dat was meer dan de laatste paar potjesquote:
Ik blijf lachen om Drommel (plus geld) <-> Unnerstall.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem met Drommel ja
Nog niet 100% fit. Voorzorg. Komende wedstrijd zou hij weer bij de selectie moeten zitten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:18 schreef daniela_007 het volgende:
Pepi zit zelfs niet in de reservelijst. Is hij nog steeds geblesseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |