Iedereen scoort behalve de spitsquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:39 schreef VEM2012 het volgende:
6 doelpunten, 6 doelpuntenmakers. Dit PSV gaat een lastige tegenstander zijn.
Ja, dat is het probleem met Drommel jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Drommels laat duidelijk zien waarom je verhuurde spelers niet zou moeten toestaan tegen hun eigenlijke club te spelen
Precies. Zag er fris uit, ook zonder Drommel hadden we hier relatief eenvoudig gewonnen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit was prima, nieuwelingen ook goed. Wel een beetje geholpen door Drommel, maar prima.
Viel mij ook in positieve zin op inderdaad en dat ondanks het moment dat leidde tot het tegendoelpunt, voegt opbouwend echt wat toe, goede techniek en heeft inzicht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 23:13 schreef ISVV het volgende:
[..]
Precies. Zag er fris uit, ook zonder Drommel hadden we hier relatief eenvoudig gewonnen.
Yarek vond ik prima spelen, niet erg dat die fout afgestraft wordt zoals hierboven gezegd. Kan ie alleen maar van leren. Maar zes verschillende doelpuntenmakers is altijd lekker.
Had 2 goeie acties zowaar, dat was meer dan de laatste paar potjesquote:
Ik blijf lachen om Drommel (plus geld) <-> Unnerstall.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem met Drommel ja
Nog niet 100% fit. Voorzorg. Komende wedstrijd zou hij weer bij de selectie moeten zitten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:18 schreef daniela_007 het volgende:
Pepi zit zelfs niet in de reservelijst. Is hij nog steeds geblesseerd?
Pepi in de punt natuurlijk, maar ik vond Plea erg goed spelen gisteren. Daar gaan we ook nog veel plezier aan beleven.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik werd gisteren vooral erg blij l van Gasiorowski, Schouten - die weer net zo belachelijk goed is als in z’n eerste seizoen - en Kovar, die maar stoīcijns bleef strooien met passjes alsof het niks was. Tuurlijk zit daar veel risico in (wat het des te mooier en grappiger maakt) en gaat hij nog wel eens flink op z’n bek vallen, maar ik kon erg genieten van de ongegeneerde durf en zelfverzekerdheid die daar vanuit ging.
Ik ben nog steeds niet heel erg overtuigd van Van Bommel, Sairbari leek scherper maar heeft het ook nog niet, ik heb zin in eindelijk weer Pepi en ik mis nog steeds een briljante nummer 10.
Ik vond hem gisteren uitstekend als tegenstander voor PSV.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:10 schreef Tarado het volgende:
We weten iig weer dat Drommel niet geschikt is voor PSV.
En die gast is pas 20 toch? Zeker omdat hij ook een Spaans paspoort heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik vond Yarek in de Supercup al goed spelen, maar daar ging ie gisteren nog een stapje of 2 overheen. Als dit zijn niveau is waar nog flink rek in zit dan ga je Boscagli geen seconde missen.
Sowieso het blok Kovar, Flamingo-Yarek, Schouten lijkt me echt genieten geblazen zodra dat eenmaal op elkaar is ingespeeld. En Dest speelde ook weer als op het pleintje. 0 handrem na die blessure te ontdekken.
Ja het was of de ervaren Itakura met als nadeel dat de restwaarde nihil is. Of Yarek met als nadeel z’n jonge leeftijd en dan moet je allemaal maar zien hoe het uitpakt. Maar ik heb zo’n vermoeden dat Earnie de juiste heeft gekozen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En die gast is pas 20 toch? Zeker omdat hij ook een Spaans paspoort heeft.
Als die zo doorgaat dan is het wachten op een uitnodiging voor Spanje. Het is allemaal nog vroeg natuurlijk en op basis van twee wedstrijden tegen middenmoot Eredivisie, maar dit kan wel eens een grote worden.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja het was of de ervaren Itakura met als nadeel dat de restwaarde nihil is. Of Yarek met als nadeel z’n jonge leeftijd en dan moet je allemaal maar zien hoe het uitpakt. Maar ik heb zo’n vermoeden dat Earnie de juiste heeft gekozen.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als die zo doorgaat dan is het wachten op een uitnodiging voor Spanje. Het is allemaal nog vroeg natuurlijk en op basis van twee wedstrijden tegen middenmoot Eredivisie, maar dit kan wel eens een grote worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |