abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218450510
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:08 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je schreef 'Feyenoord' verkeerd.
Doet pijn hé
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 13:21:14 #127
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218450564
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:08 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je schreef 'Feyenoord' verkeerd.
Jullie vetes beginnen wel wat zielig te worden.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 13:26:49 #128
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218450599
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:07 schreef Solispolar het volgende:
Dennis Man en een Braziliaanse jongen voor jong PSV dus.. that's it.

Geen waardige vervanger voor Tillman halen is naar mijn mening een grote fout die je behoorlijk duur kan komen te staan.
Straks een blessure in de verdediging en het gaat weer comedy capers worden. Neem aan dat er daar ook nog wel wat bij gaat komen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_218450608
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:13 schreef CR7 het volgende:

[..]
Doet pijn hé
Ik hoop vooral dat Feyenoord weer eens wat kan gaan klaarspelen bovenin :) Dit jaar waarschijnlijk geen CL en vorig jaar na 5 wedstrijden al praktisch uitgeschakeld voor de titel. Nieuwe ronden nieuwe kansen vriend :)
pi_218450627
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:28 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik hoop vooral dat Feyenoord weer eens wat kan gaan klaarspelen bovenin :) Dit jaar waarschijnlijk geen CL en vorig jaar na 5 wedstrijden al praktisch uitgeschakeld voor de titel. Nieuwe ronden nieuwe kansen vriend :)
Boos
pi_218450799
quote:

Geen waardige vervanger voor Tillman halen is naar mijn mening een grote fout die je behoorlijk duur kan komen te staan.
Hoezo that's it?

En Tillman kun je niet 1:1 vervangen. Net zoals je destijds Gakpo niet 1:1 kon vervangen. Of Gullit toen hoe ging. Of Romario, R9...

Tillman heeft overigens ook zijn zwaktes.

Maar kijkend naar het geheel: we hadden een doelman die niet meer dan net goed genoeg was. Of dat nu beter is moet even blijken, maar op zichzelf verwacht ik dat we er daar op vooruit zijn gegaan.

Verdedigend zijn we er sowieso op vooruitgegaan lijkt mij. Dest weer terug. Mauro er vanaf het begin fit bij. En Yarek lijkt mij defensief ook duidelijk beter dan Boscagli. Die afgelopen seizoen ook nauwelijks een meerwaarde had offensief.

Middenveld moet nog iemand bij (is nog steeds niet duidelijk, dus de klacht is hoe dan ook voorbarig). Maar met Schouten weer op zijn oude niveau heb je daar wel aan stabiliteit gewonnen. Met Tillman heb je dan weer offensieve kracht verloren.

Voorin denk ik dat je Luuk zijn kopkracht gaat missen, maar dat Pepi en Pléa samen niet echt een achteruitgang zal zijn (afgelopen seizoen was Luuk echt al een stuk minder dan het seizoen daarvoor). Perisic is gewoon gebleven. En dan Van Bommel versus Lang... geen idee eigenlijk of ik Lang heel erg ga missen. Vond ik afgelopen seizoen ook maar enkele wedstrijden echt wat toevoegen. Ik hoop dat Van Bommel constanter gaat zijn en als hij ook de stap kan maken hoeft het helemaal geen aderlating te zijn.

Hell, afgelopen seizoen hoorde ik vooral negatieve geluiden over Lang, dus nu ineens doen alsof zijn vertrek een groot gemis is...

De individuele klasse van Tillman ga je missen. Maar als ik de spelers zo zie kan ik mij goed voorstellen dat PSV als team beter gaat opereren. Misschien ook niet.

Hoe dan ook: ik verwacht nog minimaal twee namen. En ik hoop dat daar ook nog een ervaren verdediger bij zal zitten. Alhoewel PSV met ervaren verdedigers de laatste jaren heel vaak een mispeer te pakken had.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 14:02:16 #132
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_218450862
quote:

Kan me niet voorstellen dat ze niet nog een creatieveling halen. Er valt nu zo’n gat na Tillman.
Dit, dus.
pi_218451336
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Kan me niet voorstellen dat ze niet nog een creatieveling halen. Er valt nu zo’n gat na Tillman.
Dat dus. Je zag het tegen de Eagles ook al een beetje: je bent in principe gewoon een pak beter, maar je komt er gewoon niet doorheen. Een Tillman kan dan toch de ban voor je breken met een geniale flits. Saibari is gewoon een heel ander soort speler; veel meer een powerhouse.

Welke namen zingen nog rond dan? Ik hoor die Stroeykens vaak voorbij komen, Dennis man (die dus schijnbaar al komt). Verder nog namen?
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 16:42:08 #134
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_218452073
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:10 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat dus. Je zag het tegen de Eagles ook al een beetje: je bent in principe gewoon een pak beter, maar je komt er gewoon niet doorheen. Een Tillman kan dan toch de ban voor je breken met een geniale flits. Saibari is gewoon een heel ander soort speler; veel meer een powerhouse.

Welke namen zingen nog rond dan? Ik hoor die Stroeykens vaak voorbij komen, Dennis man (die dus schijnbaar al komt). Verder nog namen?
Man komt voor de vleugel. Dat is schijnbaar een vrij snelle dribbelaar, dus Driouech ziet men blijkbaar niet als betrouwbare back-up. Voor zover ik weet is er op dit moment nog niets echt concreet ter vervanging van Tillman. Zo’n Stroeykens is volgens Elfrink ook niet verder gegaan dan informeren naar de mogelijkheden.
Dit, dus.
pi_218452702
Valt er nog wat gratis op te pikken in Arnhem uit de jeugd ofzo?
pi_218453230
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 17:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Valt er nog wat gratis op te pikken in Arnhem uit de jeugd ofzo?
Er is een speler die waarschijnlijk over gaat komen. Jim Koller.
pi_218453510
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 16:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Man komt voor de vleugel. Dat is schijnbaar een vrij snelle dribbelaar, dus Driouech ziet men blijkbaar niet als betrouwbare back-up. Voor zover ik weet is er op dit moment nog niets echt concreet ter vervanging van Tillman. Zo’n Stroeykens is volgens Elfrink ook niet verder gegaan dan informeren naar de mogelijkheden.
Man komt voor rechts, Driouech is de backup voor op links.

Ik hoor van de zogenaamde kenners wel goede verhalen over die Bidon, maar of die haalbaar is weet ik niet. Het zou wel heel gaaf zijn als ze weer met een Götze-achtige verrassing op de proppen komen, daar hoop ik stiekem een beetje op.
pi_218453647
Nog twijfelachtig of Pepi en Van Bommel kunnen starten morgen ;(
pi_218453659
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 08:31 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Feyenoord schat ik een beetje hetzelfde in als vorig jaar. Die hebben veel gekocht, maar relatief weinig jongens met topkwaliteiten (denk ik).

Ajax is wel een stuk beter geworden hoor. Die hebben veel stront geloosd en hebben er kwaliteit voor teruggehaald. Die gaan denk ik 'gewoon' weer meedoen om de titel.
Feyenoord neem ik eerlijk gezegd nooit zo serieus , sinds in voetbal kijk is dat eigenlijk nog nooit een titelconcurrent geweest (4 titels in 45 jaar zegt genoeg), hebben vooraf aan het seizoen altijd een grote mond om rond kerst weer af te haken. Die moet je af en toe een aai over de bol geven en zeggen dat ze heel goed bezig zijn dan zijn ze daar alweer tevreden. De neuzen daarentegen moet je idd nooit uitsluiten, die weten het PSV of 1 of andere manier toch altijd lastig te maken. En profiteren regelmatig van een slecht jaar van PSV (omdat dat de enige 2 titelfavorieten zijn)

We zullen zien wat het seizoen brengt. Super Man is iig binnen, nu nog een creatieve 10 en de race naar de 27e titel kan starten :)
pi_218454773
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:57 schreef PSVCL het volgende:
De neuzen daarentegen moet je idd nooit uitsluiten, die weten het PSV of 1 of andere manier toch altijd lastig te maken. En profiteren regelmatig van een slecht jaar van PSV (omdat dat de enige 2 titelfavorieten zijn)
Het financiële debacle dat Mislintat heeft achtergelaten dwingt ze weer om te doen waar ze goed in zijn: spelers opleiden en laten doorstromen naar het eerste. Daarom zijn ze titelkandidaat.

Bij PSV is het de vraag hoe snel Peter Bosz de vernieuwde selectie tot een eenheid weet te smeden en of er voldoende creatief en scorend vermogen is/wordt toegevoegd aan de selectie.
pi_218456512
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:42 schreef ISVV het volgende:

[..]
Man komt voor rechts, Driouech is de backup voor op links.
Dat begrijp ik, maar hij zakt met de komst van Man weer een plekje in de pikorde omdat Bosz kan gaan schuiven. Van Bommel op links, Man rechts, Bajrak rechts, Perisic links/rechts. Bosz zal zeggen dat 5 spelers voor 2 vleugelposities belangrijk is als je op 3 fronten strijdt, maar die man haal je niet voor 8 á 9 miljoen als je in Driouech een betrouwbare wissel ziet die z’n minuten moet maken.
Dit, dus.
pi_218456623
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 21:54 schreef lyolyrc het volgende:

[..]
Het financiële debacle dat Mislintat heeft achtergelaten dwingt ze weer om te doen waar ze goed in zijn: spelers opleiden en laten doorstromen naar het eerste. Daarom zijn ze titelkandidaat.
Eerst maar eens afwachten of ze daar weer echt zijn. Maar bovendien hebben ze gewoon net als Feyenoord en PSV spelers aangekocht voor tientallen miljoenen.
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 08:15:17 #143
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218456694
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 07:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Eerst maar eens afwachten of ze daar weer echt zijn. Maar bovendien hebben ze gewoon net als Feyenoord en PSV spelers aangekocht voor tientallen miljoenen.
Je hebt vorig seizoen gezien dat de onderlinge verschillen niet zo heel veel uitmaken, het gaat erom hoe je het tegen de eredivisie busjes doet.
pi_218456703
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 08:15 schreef Tarado het volgende:

[..]
Je hebt vorig seizoen gezien dat de onderlinge verschillen niet zo heel veel uitmaken, het gaat erom hoe je het tegen de eredivisie busjes doet.
Geen idee wat dit te maken heeft met wat ik schreef.
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 08:38:26 #145
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218456793
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 08:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Geen idee wat dit te maken heeft met wat ik schreef.
Je vraagt je toch af of Ajax ook titelkandidaat is?
pi_218456870
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 08:38 schreef Tarado het volgende:

[..]
Je vraagt je toch af of Ajax ook titelkandidaat is?
De kern van mijn post is dat Ajax de miljoenen ook rond laat vliegen ipv dat nu alles wordt gezet op de opleiding.
  Redactie Sport zaterdag 9 augustus 2025 @ 08:51:40 #147
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218456890
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 21:54 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Bij PSV is het de vraag hoe snel Peter Bosz de vernieuwde selectie tot een eenheid weet te smeden en of er voldoende creatief en scorend vermogen is/wordt toegevoegd aan de selectie.
Nouja ze betalen daar een miljoentje of 13 voor een verdediger die PSV en Feyenoord te duur vonden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 09:09:24 #148
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218457032
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 08:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De kern van mijn post is dat Ajax de miljoenen ook rond laat vliegen ipv dat nu alles wordt gezet op de opleiding.
OK, maar dat kan ook niet, je hebt altijd wat routine nodig om jeugd te laten bloeien, de juiste balans daarin vinden is moeilijk.
Ik heb wel het idee dat ze qua doorselecteren van de jeugd goed bezig zijn, maar het effect daarvan merk je pas over een paar jaar.
pi_218457085
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:09 schreef Tarado het volgende:

[..]
OK, maar dat kan ook niet, je hebt altijd wat routine nodig om jeugd te laten bloeien, de juiste balans daarin vinden is moeilijk.
Ik heb wel het idee dat ze qua doorselecteren van de jeugd goed bezig zijn, maar het effect daarvan merk je pas over een paar jaar.
Ik zie geen essentieel verschil en het is al helemaal niet zo dat Ajax er financieel toe gedwongen is. Nog altijd heeft Ajax de hoogste begroting (ruim 20% meer dan PSV, de nummer 2).
pi_218457182
Man dus zeker naar PSV. Nou, daar word ik niet heel vrolijk van, maar ik laat mij verrassen. Ik ben eigenlijk alleen enthousiast over onze eigen Jezus Gasiorowski. Voordeel t.o.v vorig jaar is natuurlijk wel een fitte Dest en Pepi, ook heb ik meer vertrouwen in Kovar dan in Benitez, maar in het geheel zijn we er op achteruit gegaan zo op het eerste gezicht. En dat terwijl we wel wat te besteden hebben.

Ik weet dat het eigenlijk nog veel te vroeg is om dit te zeggen maar zo langzamerhand begint mijn vertrouwen in de technische staf en het scoutingsapparaat wel lichtjes te wankelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')