Doet pijn héquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je schreef 'Feyenoord' verkeerd.
Jullie vetes beginnen wel wat zielig te worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je schreef 'Feyenoord' verkeerd.
Straks een blessure in de verdediging en het gaat weer comedy capers worden. Neem aan dat er daar ook nog wel wat bij gaat komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:07 schreef Solispolar het volgende:
Dennis Man en een Braziliaanse jongen voor jong PSV dus.. that's it.
Geen waardige vervanger voor Tillman halen is naar mijn mening een grote fout die je behoorlijk duur kan komen te staan.
Ik hoop vooral dat Feyenoord weer eens wat kan gaan klaarspelen boveninquote:
Boosquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Feyenoord weer eens wat kan gaan klaarspelen boveninDit jaar waarschijnlijk geen CL en vorig jaar na 5 wedstrijden al praktisch uitgeschakeld voor de titel. Nieuwe ronden nieuwe kansen vriend
Hoezo that's it?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:07 schreef Solispolar het volgende:
Geen waardige vervanger voor Tillman halen is naar mijn mening een grote fout die je behoorlijk duur kan komen te staan.
Kan me niet voorstellen dat ze niet nog een creatieveling halen. Er valt nu zo’n gat na Tillman.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:07 schreef Solispolar het volgende:
Dat dus. Je zag het tegen de Eagles ook al een beetje: je bent in principe gewoon een pak beter, maar je komt er gewoon niet doorheen. Een Tillman kan dan toch de ban voor je breken met een geniale flits. Saibari is gewoon een heel ander soort speler; veel meer een powerhouse.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze niet nog een creatieveling halen. Er valt nu zo’n gat na Tillman.
Man komt voor de vleugel. Dat is schijnbaar een vrij snelle dribbelaar, dus Driouech ziet men blijkbaar niet als betrouwbare back-up. Voor zover ik weet is er op dit moment nog niets echt concreet ter vervanging van Tillman. Zo’n Stroeykens is volgens Elfrink ook niet verder gegaan dan informeren naar de mogelijkheden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:10 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat dus. Je zag het tegen de Eagles ook al een beetje: je bent in principe gewoon een pak beter, maar je komt er gewoon niet doorheen. Een Tillman kan dan toch de ban voor je breken met een geniale flits. Saibari is gewoon een heel ander soort speler; veel meer een powerhouse.
Welke namen zingen nog rond dan? Ik hoor die Stroeykens vaak voorbij komen, Dennis man (die dus schijnbaar al komt). Verder nog namen?
Er is een speler die waarschijnlijk over gaat komen. Jim Koller.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Valt er nog wat gratis op te pikken in Arnhem uit de jeugd ofzo?
Man komt voor rechts, Driouech is de backup voor op links.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Man komt voor de vleugel. Dat is schijnbaar een vrij snelle dribbelaar, dus Driouech ziet men blijkbaar niet als betrouwbare back-up. Voor zover ik weet is er op dit moment nog niets echt concreet ter vervanging van Tillman. Zo’n Stroeykens is volgens Elfrink ook niet verder gegaan dan informeren naar de mogelijkheden.
Feyenoord neem ik eerlijk gezegd nooit zo serieus , sinds in voetbal kijk is dat eigenlijk nog nooit een titelconcurrent geweest (4 titels in 45 jaar zegt genoeg), hebben vooraf aan het seizoen altijd een grote mond om rond kerst weer af te haken. Die moet je af en toe een aai over de bol geven en zeggen dat ze heel goed bezig zijn dan zijn ze daar alweer tevreden. De neuzen daarentegen moet je idd nooit uitsluiten, die weten het PSV of 1 of andere manier toch altijd lastig te maken. En profiteren regelmatig van een slecht jaar van PSV (omdat dat de enige 2 titelfavorieten zijn)quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Feyenoord schat ik een beetje hetzelfde in als vorig jaar. Die hebben veel gekocht, maar relatief weinig jongens met topkwaliteiten (denk ik).
Ajax is wel een stuk beter geworden hoor. Die hebben veel stront geloosd en hebben er kwaliteit voor teruggehaald. Die gaan denk ik 'gewoon' weer meedoen om de titel.
Het financiële debacle dat Mislintat heeft achtergelaten dwingt ze weer om te doen waar ze goed in zijn: spelers opleiden en laten doorstromen naar het eerste. Daarom zijn ze titelkandidaat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:57 schreef PSVCL het volgende:
De neuzen daarentegen moet je idd nooit uitsluiten, die weten het PSV of 1 of andere manier toch altijd lastig te maken. En profiteren regelmatig van een slecht jaar van PSV (omdat dat de enige 2 titelfavorieten zijn)
Dat begrijp ik, maar hij zakt met de komst van Man weer een plekje in de pikorde omdat Bosz kan gaan schuiven. Van Bommel op links, Man rechts, Bajrak rechts, Perisic links/rechts. Bosz zal zeggen dat 5 spelers voor 2 vleugelposities belangrijk is als je op 3 fronten strijdt, maar die man haal je niet voor 8 á 9 miljoen als je in Driouech een betrouwbare wissel ziet die z’n minuten moet maken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Man komt voor rechts, Driouech is de backup voor op links.
Eerst maar eens afwachten of ze daar weer echt zijn. Maar bovendien hebben ze gewoon net als Feyenoord en PSV spelers aangekocht voor tientallen miljoenen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:54 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Het financiële debacle dat Mislintat heeft achtergelaten dwingt ze weer om te doen waar ze goed in zijn: spelers opleiden en laten doorstromen naar het eerste. Daarom zijn ze titelkandidaat.
Je hebt vorig seizoen gezien dat de onderlinge verschillen niet zo heel veel uitmaken, het gaat erom hoe je het tegen de eredivisie busjes doet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten of ze daar weer echt zijn. Maar bovendien hebben ze gewoon net als Feyenoord en PSV spelers aangekocht voor tientallen miljoenen.
Geen idee wat dit te maken heeft met wat ik schreef.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt vorig seizoen gezien dat de onderlinge verschillen niet zo heel veel uitmaken, het gaat erom hoe je het tegen de eredivisie busjes doet.
Je vraagt je toch af of Ajax ook titelkandidaat is?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geen idee wat dit te maken heeft met wat ik schreef.
De kern van mijn post is dat Ajax de miljoenen ook rond laat vliegen ipv dat nu alles wordt gezet op de opleiding.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af of Ajax ook titelkandidaat is?
Nouja ze betalen daar een miljoentje of 13 voor een verdediger die PSV en Feyenoord te duur vonden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:54 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Het financiële debacle dat Mislintat heeft achtergelaten dwingt ze weer om te doen waar ze goed in zijn: spelers opleiden en laten doorstromen naar het eerste. Daarom zijn ze titelkandidaat.
Bij PSV is het de vraag hoe snel Peter Bosz de vernieuwde selectie tot een eenheid weet te smeden en of er voldoende creatief en scorend vermogen is/wordt toegevoegd aan de selectie.
OK, maar dat kan ook niet, je hebt altijd wat routine nodig om jeugd te laten bloeien, de juiste balans daarin vinden is moeilijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De kern van mijn post is dat Ajax de miljoenen ook rond laat vliegen ipv dat nu alles wordt gezet op de opleiding.
Ik zie geen essentieel verschil en het is al helemaal niet zo dat Ajax er financieel toe gedwongen is. Nog altijd heeft Ajax de hoogste begroting (ruim 20% meer dan PSV, de nummer 2).quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, maar dat kan ook niet, je hebt altijd wat routine nodig om jeugd te laten bloeien, de juiste balans daarin vinden is moeilijk.
Ik heb wel het idee dat ze qua doorselecteren van de jeugd goed bezig zijn, maar het effect daarvan merk je pas over een paar jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |