abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218444100
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 14:49 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Voor 30 miljoen kan je niet veel anders toch? Dat zou wel stupide zijn.

Zou de Jong trouwens nog een afscheidswedstrijd o.i.d. krijgen? Of 'gewoon' een afscheid in de rust?
Afscheid in de rust. Geen idee hoe je nu nog een afscheidswedstrijd kunt regelen. En Porto zal in de winter wel niet in Nederland komen trainen, denk ik.
pi_218444333
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:11 schreef Tarado het volgende:

[..]
Als je die weg kan doen voor 25+, dan zou ik het zeker niet laten, hij deed ook wat vreemd toen hij gewisseld werd voor Van Bommel.
Ja, dat was een rare actie. En eens hoor, voor 25 gewoon strik erom en weg ermee.

Lever je wel weer wat creativiteit in die je in de Eredivisie wel echt nodig hebt tegen de muur-ploegen, maar er zal nog wel wat bijkomen.
pi_218444720
Mooi moment om Veerman te verkopen. Saibari op 8 past peter in het Boszball systeem.
En voor het geld van Veerman haal je een topper voor de 10 positie.

Heb feyenoord gister aan het werk gezien ,daar hoef je iig weer niks van te vrezen. En ajax met heitinga is al helemaal geen bedreiging . Dus met een goeie nummer 10 en rechtsbuiten ben je opnieuw favoriet voor de titel.

Een extra ervaren CV zou ook handig zijn als je verder wil komen in de CL
  donderdag 7 augustus 2025 @ 20:33:27 #104
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_218445783
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 18:33 schreef PSVCL het volgende:
Mooi moment om Veerman te verkopen. Saibari op 8 past peter in het Boszball systeem.

Heb feyenoord gister aan het werk gezien ,daar hoef je iig weer niks van te vrezen. En ajax met heitinga is al helemaal geen bedreiging . Dus met een goeie nummer 10 en rechtsbuiten ben je opnieuw favoriet voor de titel.

Omdat Heitinga als ongeschikt bezien wordt?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_218445896
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:33 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Omdat Heitinga als ongeschikt bezien wordt?
Dat idd, en kwalitatief ook een mindere selectie dan PSV
pi_218448642
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 18:33 schreef PSVCL het volgende:

Feyenoord schat ik een beetje hetzelfde in als vorig jaar. Die hebben veel gekocht, maar relatief weinig jongens met topkwaliteiten (denk ik).

Ajax is wel een stuk beter geworden hoor. Die hebben veel stront geloosd en hebben er kwaliteit voor teruggehaald. Die gaan denk ik 'gewoon' weer meedoen om de titel.
pi_218448678
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 08:31 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Feyenoord schat ik een beetje hetzelfde in als vorig jaar. Die hebben veel gekocht, maar relatief weinig jongens met topkwaliteiten (denk ik).

Ajax is wel een stuk beter geworden hoor. Die hebben veel stront geloosd en hebben er kwaliteit voor teruggehaald. Die gaan denk ik 'gewoon' weer meedoen om de titel.
Ajax moet ik nog maar zien. Die hebben vorig jaar enorm boven hun stand geleerd door anti voetbal te spelen en veel wind mee.

Nou ja, ze beginnen wel met een paar zeer eenvoudige potjes, dus tot de eerste confrontatie verwacht ik van hen wel een clean sheet.
pi_218448782
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 08:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou ja, ze beginnen wel met een paar zeer eenvoudige potjes, dus tot de eerste confrontatie verwacht ik van hen wel een clean sheet.
Het grappige is juist dat Ajax vorig seizoen terug in het seizoen is gekomen door de potten tegen PSV en Feyenoord.. tegen de mindere goden hebben ze het juist (zeker op het laatst) laten liggen.

Wees maar niet bang, Ajax staat er wel weer dit seizoen. En om eerlijk te zijn is dat ook prima; een sterke top 3 is gewoon goed nieuws voor het Nederlands voetbal. Zo'n situatie waarin GAE Europa ingaat is op romantisch vlak natuurlijk leuk, maar op voetballend vlak catastrofaal. Gewoon de normale top 3 en daarna AZ, Twente en evt. een uitschieter als Heerenveen/Utrecht.
  Moderator vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:10:02 #109
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218448840
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:01 schreef Solispolar het volgende:
En om eerlijk te zijn is dat ook prima; een sterke top 3 is gewoon goed nieuws voor het Nederlands voetbal.
Ik ben hier groot voorstander van. (liefst top 5, maar ach)
What can change the nature of a man?
pi_218448948
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het grappige is juist dat Ajax vorig seizoen terug in het seizoen is gekomen door de potten tegen PSV en Feyenoord.. tegen de mindere goden hebben ze het juist (zeker op het laatst) laten liggen.

Wees maar niet bang, Ajax staat er wel weer dit seizoen. En om eerlijk te zijn is dat ook prima; een sterke top 3 is gewoon goed nieuws voor het Nederlands voetbal. Zo'n situatie waarin GAE Europa ingaat is op romantisch vlak natuurlijk leuk, maar op voetballend vlak catastrofaal. Gewoon de normale top 3 en daarna AZ, Twente en evt. een uitschieter als Heerenveen/Utrecht.
Ze zullen ongetwijfeld top 4/5 eindigen. Maar zo vroeg in het seizoen is het lastig voorspellen.

Geldt ook voor PSV. De gedoodverfde kampioen wordt heel vaak geen kampioen.
pi_218449003
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ze zullen ongetwijfeld top 4/5 eindigen. Maar zo vroeg in het seizoen is het lastig voorspellen.

Real Madrid, Bayern München, Liverpool, Celtic en PSG zijn het hier niet mee eens.
pi_218449008
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik zie ook niet waarom PSV de gedoodverfde kampioen zou zijn, die zijn 7 basisspelers kwijt. Zelfs als alle vervangers verbeteringen zouden zijn dan heeft dat nog een paar maanden nodig om een beetje op elkaar ingespeeld te zijn.
pi_218449245
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ik zie ook niet waarom PSV de gedoodverfde kampioen zou zijn, die zijn 7 basisspelers kwijt. Zelfs als alle vervangers verbeteringen zouden zijn dan heeft dat nog een paar maanden nodig om een beetje op elkaar ingespeeld te zijn.
PSV heeft echt een flink jasje uitgedaan. Vooral Ajax en Feyenoord gaan de dienst uitmaken denk ik.

Best wel 'schrokkend' hoeveel PSV heeft uitgegeven aan middelmaat op het eerste oog. Wellicht talentvol, maar 25 miljoen voor die Pool en Van Bommel. Mislintat is voor minder afgebrand.
pi_218449268
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 10:15 schreef CR7 het volgende:

[..]
PSV heeft echt een flink jasje uitgedaan. Vooral Ajax en Feyenoord gaan de dienst uitmaken denk ik.

Best wel 'schrokkend' hoeveel PSV heeft uitgegeven aan middelmaat op het eerste oog. Wellicht talentvol, maar 25 miljoen voor die Pool en Van Bommel. Mislintat is voor minder afgebrand.
:D nee dit kan niet.

Jasje uitgedaan 100 procent zeker, maar nog steeds wel favoriet hoor.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 10:24:15 #115
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218449303
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 10:19 schreef Bofjijff het volgende:

[..]

Op papier inderdaad wel, maar vind ze wel een stuk minder geworden. Ik verwacht wel een spannende strijd voor de bovenste 3 plekken waarbij ik PSV vooralsnog wel licht favoriet vind.

Al blijft het allemaal nog wat vroeg dus je moet het doen met wat eerste indrukken.
pi_218449327
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:36 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Real Madrid, Bayern München, Liverpool, Celtic en PSG zijn het hier niet mee eens.
Goh, het wordt druk in de Mickey Mouse competitie… ;)
pi_218449344
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
5, waarvan 1 stoorzender, 1 afgelopen seizoen mentaal al afscheid had genomen, 1 echte topper, 1 die veel te wisselvallig was en 1 die over the hill was en bankzitter geworden zou zijn.

Dat het team nog moet groeien is waar. Maar dat heeft de concurrentie ook natuurlijk.
pi_218449372
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 10:19 schreef Bofjijff het volgende:

[..]

Je weer nooit hoe een elftal als geheel gaat functioneren. Toen Ruud vertrok had PSV een flinke jas uitgedaan. En vervolgens won PSV de EC1.

En Ruud Gullit was nog wel een paar klassen beter dan Tillman.
pi_218449448
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 10:24 schreef fetX het volgende:

[..]
Op papier inderdaad wel, maar vind ze wel een stuk minder geworden. Ik verwacht wel een spannende strijd voor de bovenste 3 plekken waarbij ik PSV vooralsnog wel licht favoriet vind.

Al blijft het allemaal nog wat vroeg dus je moet het doen met wat eerste indrukken.
wordt spannend denk ik idd
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 10:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je weer nooit hoe een elftal als geheel gaat functioneren. Toen Ruud vertrok had PSV een flinke jas uitgedaan. En vervolgens won PSV de EC1.

En Ruud Gullit was nog wel een paar klassen beter dan Tillman.
Zeker weten. We gaan het zien iig :)
  Moderator vrijdag 8 augustus 2025 @ 10:48:23 #120
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218449454
Het belooft spannender te worden dan vorig jaar.
Oh wacht.
pi_218449500
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 10:48 schreef Coco het volgende:
Het belooft spannender te worden dan vorig jaar.
Oh wacht.
Ik feliciteer je alvast met de titel van PSV. :)
  Moderator vrijdag 8 augustus 2025 @ 11:10:31 #122
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218449608
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 10:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik feliciteer je alvast met de titel van PSV. :)
Hier trappen we niet in.
pi_218449966
Ben het er wel mee eens dat we kwalitatief minder geworden zijn. Twee dingen die me geruststellen: Ajax heeft geen Farioli meer, ondanks die ineenstorting aan het einde was hij echt wel belangrijk voor Ajax. Daarnaast denk ik dat wij blij mogen zijn met wat nieuw elan, de selectie zal minder verzadigd zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door ISVV op 08-08-2025 13:01:28 ]
pi_218450475
Dennis Man en een Braziliaanse jongen voor jong PSV dus.. that's it.

Geen waardige vervanger voor Tillman halen is naar mijn mening een grote fout die je behoorlijk duur kan komen te staan.
pi_218450483
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 10:15 schreef CR7 het volgende:

[..]
Je schreef 'Feyenoord' verkeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')