Itakura gaat al naar Ajax toch? Tenminste, die deal lijkt toch te gaan ontstaan?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Veerman vertrekt, kun je Flamingo doorschuiven naar het middenveld, en Itakura halen voor de verdediging
en Dennis Man zou echt 1000000000x verbetering zijn t.o.v. Bakayoko
Itakura is al naar Ajax. Clubs zijn er vanochtend uitgekomen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Veerman vertrekt, kun je Flamingo doorschuiven naar het middenveld, en Itakura halen voor de verdediging
en Dennis Man zou echt 1000000000x verbetering zijn t.o.v. Bakayoko
Je hoeft natuurlijk ook niet altijd stappen omhoog te maken, je kan ook prima een stap opzij toch? Nieuwe competitie, nieuwe cultuur, nieuw land. Niks mis mee. Niet elke voetballer eindigt bij Barcelona of Real Madrid natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Terwijl dat duidelijk zijn plafond is. Elke keer op een hoger niveau zakt hij door het ijs.
Het zou ook absurd zijn om Flamingo weg te halen van de CV, die doet het gewoon heel goed. Itakura naar Ajax is voor alle partijen goed denk ik. Voor Ajax een goede speler en PSV had hem (na het aantrekken van Gasiorowski) niet meer nodig.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:22 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Itakura is al naar Ajax. Clubs zijn er vanochtend uitgekomen.
Één cm kleiner dan Messi. Dat wordt dan nooit wat natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Te klein
https://www.voetbalprimeu(...)s-ik-1-69-meter.html
Of ze maken die stap wel en vallen daar door de mand. Veerman heeft een hele specifieke kwaliteit maar is net als Ziyech niet in staat om dat op het juiste tempo en onder druk uit te voeren. Als ze die snelheid wel hadden gehad dan waren ze absolute wereldtop geworden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk ook niet altijd stappen omhoog te maken, je kan ook prima een stap opzij toch? Nieuwe competitie, nieuwe cultuur, nieuw land. Niks mis mee. Niet elke voetballer eindigt bij Barcelona of Real Madrid natuurlijk.
Ziyech schat ik nog wel wat hoger in dan Veerman.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of ze maken die stap wel en vallen daar door de mand. Veerman heeft een hele specifieke kwaliteit maar is net als Ziyech niet in staat om dat op het juiste tempo en onder druk uit te voeren. Als ze die snelheid wel hadden gehad dan waren ze absolute wereldtop geworden.
Maar ja. Niet dus. Bij Ziyech trapte Chelsea er nog in, bij Veerman heeft zijn falen bij Oranje de topclubs wakker gemaakt.
Het zijn niet mijn woorden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Één cm kleiner dan Messi. Dat wordt dan nooit wat natuurlijk.
Het is vanzelfsprekend niet alleen de lengte, klein is niet erg als je het maar kunt compenseren met iets. Zeker als buitenspeler.
Als hij naar een competitie vertrekt waar de wekelijkse weerstand hoger is en hij daar een half jaar krijgt om te wennen kan hij nog wel een stap omhoog maken denk ik. Die weerstand heeft hij volgens mij wel hard nodig om het beste eruit te krijgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Terwijl dat duidelijk zijn plafond is. Elke keer op een hoger niveau zakt hij door het ijs.
Dat kun je met een gerust hart uitsluiten hoor. Daar mist hij aan de ene kant snelheid/kracht voor en aan de andere kant genoeg talent om punt 1 te compenseren. Dan moet je echt van Verratti/Pirlo-achtige aard zijn om daarmee weg te komen in de top. Dat is hij natuurlijk ook niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar als aan die voorwaarden voldaan wordt sluit ik niet uit dat hij over 2 jaar op zijn 28e ineens een behoorlijk complete middenvelder is waar ook de grotere clubs eens naar gaan kijken.
Ziyech bij zijn vertrek uit Nederland vergelijken met Veerman heb ik zo mijn twijfels bij.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of ze maken die stap wel en vallen daar door de mand. Veerman heeft een hele specifieke kwaliteit maar is net als Ziyech niet in staat om dat op het juiste tempo en onder druk uit te voeren. Als ze die snelheid wel hadden gehad dan waren ze absolute wereldtop geworden.
Maar ja. Niet dus. Bij Ziyech trapte Chelsea er nog in, bij Veerman heeft zijn falen bij Oranje de topclubs wakker gemaakt.
Ik niet, of ik elk geval nauwelijks. Die heeft het ook nergens gered. Zelfs in de ren je rot competitie viel hij door de mand.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Ziyech schat ik nog wel wat hoger in dan Veerman.
Vandaar dat ik ook benoem dat het alleen geen probleem is als je het kunt compenseren. Zoals Messi en Iniesta.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn woorden.
En de uitzonderingen Messi (en Xavi/Iniesta) blijven benoemen maakt het niet opeens geen probleem om klein en iel te zijn in modern voetbal.
In ieder geval. Hij was iets te klein op dat moment voor PSV.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook benoem dat het alleen geen probleem is als je het kunt compenseren. Zoals Messi en Iniesta.
Overigens iets wat veelvuldig in het Ajax topic werd benoemd in de periode dat Ajax al die iele Deentjes had die technisch wel wat konden maar constant onder de voet werden gelopen.
Laat Veerman eerst maar eens een goede CL wedstrijd spelen. Dan kan die dromen over het buitenland.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik niet, of ik elk geval nauwelijks. Die heeft het ook nergens gered. Zelfs in de ren je rot competitie viel hij door de mand.
In Nederland ook meerdere malen door spelers als Hendrix volledig uit de wedstrijd gespeeld. Beetje kort er op en hij kon niks meer.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-in-champions-leaguequote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Laat Veerman eerst maar eens een goede CL wedstrijd spelen. Dan kan die dromen over het buitenland.
Voor 30 miljoen kan je niet veel anders toch? Dat zou wel stupide zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:44 schreef Buitendam het volgende:
Dan verwacht ik niet dat ze Veerman nog laten gaan. Nog een directe vervanger van Tillman na deze buitenspeler en dan is de selectie wel compleet.
Als je 30 voor Veerman kunt krijgen moet je dat echt altijd pakken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Voor 30 miljoen kan je niet veel anders toch? Dat zou wel stupide zijn.
Zou de Jong trouwens nog een afscheidswedstrijd o.i.d. krijgen? Of 'gewoon' een afscheid in de rust?
Ja, voor 30 miljoen zou ie wel weg zijn, maar met dat scenario houd ik eigenlijk geen rekeningquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zou de Jong trouwens nog een afscheidswedstrijd o.i.d. krijgen? Of 'gewoon' een afscheid in de rust?
Een afscheidswedstrijd weet ik niet of Porto heel blij van gaat worden. Zou wel vet zijn. Misschien tegen Porto dan maarquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die heeft ie ook gewoon gespeeld hoor. Hele goede zelfs.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Laat Veerman eerst maar eens een goede CL wedstrijd spelen. Dan kan die dromen over het buitenland.
Als je die weg kan doen voor 25+, dan zou ik het zeker niet laten, hij deed ook wat vreemd toen hij gewisseld werd voor Van Bommel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die heeft ie ook gewoon gespeeld hoor. Hele goede zelfs.
En trouwens, goede CL potten spelen is ook geen garantie, anders was Theo Lucius wel bij Barcelona beland en niet bij Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |