abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218432373
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 11:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Jij maakt er zelf settelen voor middelmaat van. Dat is niet wat ik schreef.

Zekerheidjes kosten veel geld. Dat is gewoon een feit.
Zekerheidjes heb je sowieso niet in het voetbal, maar dat Driouech er weinig van kan kon je bij Excelsior ook al prima zien natuurlijk. Nutteloze aankoop; op die stoel (want daar zit hij vaak) had ook prima een jongen uit jong kunnen zitten.
pi_218432390
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:59 schreef Halcon het volgende:
Hoeveel geld zouden al die pareltjes van Piet de Visser bij elkaar wel niet hebben gekost?

En ondertussen moet je dan 15 mio betalen voor iemand die je twee jaar eerder weg hebt gestuurd naar MVV….
Dat laatste is natuurlijk extreem lullig. Altijd vervelend als je een speler op jonge leeftijd laat gaan en hij speelt elders later de pannen van het dak.

Gebeurt overal, spelers ontwikkelen zich nu eenmaal niet lineair. Daarbij is het ook niet gezegd dat hij zich hetzelfde zou hebben ontwikkeld als hij was gebleven. Het loopt zoals het loopt.
pi_218432400
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 13:00 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Zekerheidjes heb je sowieso niet in het voetbal, maar dat Driouech er weinig van kan kon je bij Excelsior ook al prima zien natuurlijk. Nutteloze aankoop; op die stoel (want daar zit hij vaak) had ook prima een jongen uit jong kunnen zitten.
Tja, dat dacht ik ook toen Mertens naar Napoli ging en die werd daar een god.
pi_218432635
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 13:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat laatste is natuurlijk extreem lullig. Altijd vervelend als je een speler op jonge leeftijd laat gaan en hij speelt elders later de pannen van het dak.

Gebeurt overal, spelers ontwikkelen zich nu eenmaal niet lineair. Daarbij is het ook niet gezegd dat hij zich hetzelfde zou hebben ontwikkeld als hij was gebleven. Het loopt zoals het loopt.
Ja, is ook en ze hebben natuurlijk ook geen glazen bol. Maar om maar aan te geven dat ook in Nederland spelers zich goed kunnen ontwikkelen en niet elke exotische parel de hoofdprijs heeft opgeleverd.
pi_218433688
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 13:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Tja, dat dacht ik ook toen Mertens naar Napoli ging en die werd daar een god.
Tsjah, je kunt de uitzonderingen blijven zoeken of reëel blijven kijken naar spelers met de juiste potentie.
  Redactie Sport woensdag 6 augustus 2025 @ 15:46:36 #56
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218433778
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 13:00 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dan had je je ogen in je broekzak, want daar waren zijn statistieken met betrekking tot dribbels juist prima. Datgene waar hij dus recent niet op leverde.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218433839
Schouten gaat verlengen tot 2030 volgens het Eindhovens Dagblad. Zou heel goed nieuws zijn.
Dit, dus.
pi_218433893
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dan had je je ogen in je broekzak
Dat valt dus wel mee gezien zijn prestaties tot dusver :)
pi_218433963
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Tsjah, je kunt de uitzonderingen blijven zoeken of reëel blijven kijken naar spelers met de juiste potentie.
Maar dat is dus het punt. Die spelers die èn de juiste potentie hebben en nog haalbaar zijn voor de Eredivisie zijn enorm zeldzaam.

Heel simpel uit te leggen ook, de topploegen met de hoogste budgetten hoeven zich namelijk niet te beperken tot het vastleggen van alleen de grootste talenten. Er is een enorme discrepantie tussen beoogde kwaliteit en beschikbaarheid van budget.

Om in Europa een beetje mee te kunnen heb je spelers nodig die minimaal het niveau hebben van de bankspelers van de topploegen. En ook die krijgen bij de Uniteds van deze wereld nogal wat meer betaald.

Het is allemaal nogal makkelijk praten, maar je moet bij wijze van spreken 90% van de kwaliteit kopen voor 50% van de prijs en dat valt niet mee. En zodra je dan een keer de plank misslaat willen de supporters je tegen de muur hebben.
  Redactie Sport woensdag 6 augustus 2025 @ 16:58:30 #60
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218434321
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:58 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat valt dus wel mee gezien zijn prestaties tot dusver :)
Ja, bij PSV weet hij niet een extra stap te maken inderdaad. Sterker nog, op dit moment is het gewoon helemaal niks bij die jongen.
Maar ik snap ook wel dat je niet wekelijks Excelsior keek. Echter, op basis van statistieken was het een te verdedigen aankoop.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218434370
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:59 schreef Halcon het volgende:
Hoeveel geld zouden al die pareltjes van Piet de Visser bij elkaar wel niet hebben gekost?

En ondertussen moet je dan 15 mio betalen voor iemand die je twee jaar eerder weg hebt gestuurd naar MVV….
Van Bommel is niet weggestuurd.
pi_218434390
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Misschien zou je je ook kunnen realiseren dat als het allemaal zo evident was als jij zegt, dat PSV hem dan niet overgenomen had. Bij PSV loopt genoeg voetbalkennis rond.
pi_218434403
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:53 schreef Buitendam het volgende:
Schouten gaat verlengen tot 2030 volgens het Eindhovens Dagblad. Zou heel goed nieuws zijn.
Kennelijk op eigen initiatief.

Hoe dan ook: prima nieuws. Hij stond afgelopen weekend ook weer te ballen als in het eerste seizoen.
pi_218434444
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Van Bommel is niet weggestuurd.
Was inderdaad 100% zijn eigen keuze al had hij ook wel te horen gekregen dat hij op dat moment niet goed genoeg was voor een volgende stap binnen PSV.
pi_218439554
twitter

Dit zou zomaar een blessing in disguise kunnen zijn.
pi_218439559
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Was inderdaad 100% zijn eigen keuze al had hij ook wel te horen gekregen dat hij op dat moment niet goed genoeg was voor een volgende stap binnen PSV.
Wat overigens ook overduidelijk zo was.
pi_218439563
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 07:50 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ x ]

Dit zou zomaar een blessing in disguise kunnen zijn.
Ik denk idd dat het voor iedereen beter is als Veerman vertrekt. Die vindt zichzelf te goed geworden voor PSV.
pi_218439651
Ik hoop gewoon dat ie blijft, is toch gewoon van grote waarde. Creëert zoveel kansen. In de grote wedstrijden heeft ie het wel eens zwaar, maar heb hem er toch graag bij.
pi_218440087
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Misschien zou je je ook kunnen realiseren dat als het allemaal zo evident was als jij zegt, dat PSV hem dan niet overgenomen had. Bij PSV loopt genoeg voetbalkennis rond.
Nu ga je ervanuit dat voetbalorganisaties altijd logische dingen doen, dat is natuurlijk niet zo. Kijk anders eens naar Ajax 2 jaar geleden. Genoeg mensen met wat ervaring in de voetballerij, maar toch werd de hele club naar de kloten geholpen.

Anyway: gegokt en verloren; maakt verder ook niet uit :)
pi_218440532
als Veerman vertrekt, kun je Flamingo doorschuiven naar het middenveld, en Itakura halen voor de verdediging

en Dennis Man zou echt 1000000000x verbetering zijn t.o.v. Bakayoko
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_218440563
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Te klein

https://www.voetbalprimeu(...)s-ik-1-69-meter.html
pi_218440620
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 09:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Veerman vertrekt, kun je Flamingo doorschuiven naar het middenveld, en Itakura halen voor de verdediging

en Dennis Man zou echt 1000000000x verbetering zijn t.o.v. Bakayoko
Pfoeh.. Flamingo als vervanger van Veerman is wel een gokje hoor. Flaming zou dan echt een slot op de deur zijn (beetje een type Schouten) terwijl Veerman iets hoger staat en bovendien vaak de steekbal geeft. Dat zie ik Flamingo dus echt totaal niet doen. Tel daarbij op dat er nog geen waardige vervanger voor Tillman is gevonden en alle creativiteit vanaf je middenveld is weg.
pi_218440775
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 08:05 schreef ISVV het volgende:
Ik hoop gewoon dat ie blijft, is toch gewoon van grote waarde. Creëert zoveel kansen. In de grote wedstrijden heeft ie het wel eens zwaar, maar heb hem er toch graag bij.
Hij lijkt er echter niet zoveel zin meer in te hebben. Op tijd doorselecteren is belangrijk.
pi_218440803
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 09:02 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Nu ga je ervanuit dat voetbalorganisaties altijd logische dingen doen, dat is natuurlijk niet zo. Kijk anders eens naar Ajax 2 jaar geleden. Genoeg mensen met wat ervaring in de voetballerij, maar toch werd de hele club naar de kloten geholpen.

Anyway: gegokt en verloren; maakt verder ook niet uit :)
Wat 2 jaar geleden gebeurde is dat mensen met voetbalkennis de club verlieten en ze iemand hebben binnengehaald die vooral met zichzelf bezig was en waarbij er ook wellicht enige zelfverrijking speelde. Tel daarbij op dat ze een onervaren trainer binnen haalde, die bezig was met overleven en geen tegengas kon geven. Vrij bijzondere situatie dus.

PSV is wat dat betreft veel stabieler en niet te vergelijken met de shitstorm aldaar.

Daarmee is niet gezegd dat PSV nooit fouten maakt. Maar de cumulatieve voetbalkennis daar sla ik wel hoger aan dan de gemiddelde fan die bovendien oordeelt zonder echt te weten wat er speelt. :)
pi_218440805
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 07:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik denk idd dat het voor iedereen beter is als Veerman vertrekt. Die vindt zichzelf te goed geworden voor PSV.
Terwijl dat duidelijk zijn plafond is. Elke keer op een hoger niveau zakt hij door het ijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')