Ik kwam wel met inhoud maar de antwoorden zijn zo leeg als jouw hoofd, dus dan houdt het wel op, de groeten aan Badder.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, op inhoud lukt het niet meer. Helemaal goed, houdoe en bedankt weer!
En ook nog even op de persoon. Lekker hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kwam wel met inhoud maar de antwoorden zijn zo leeg als jouw hoofd, dus dan houdt het wel op, de groeten aan Badder.
Valt nogal eens door de mand ja als zijn act van genuanceerde voetballiefhebber weer eens faalt.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:01 schreef Solispolar het volgende:
User @:Tarado vind ik altijd wel vermakelijkDie speelt een beetje de kalme en inhoudelijke jongen maar ondertussen loopt hij stiekem te schuimen en af en toe (zie hierboven) schiet hij uit de bocht. Amusant
Vanaf zijn vierde al jeugdinternationalquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ link | afbeelding ]
Daar zit al een beste snor op voor een 8-jarige. #zomerstagebijhetED
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vanaf zijn vierde al jeugdinternationalDan snap ik dat je mag aansluiten bij onder 19.
Toptalent. Messi eat your heart out. Zo jong en dan al kampioen met o19.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ link | afbeelding ]
Daar zit al een beste snor op voor een 8-jarige. #zomerstagebijhetED
Toch wel enigszins bezorgd over Pepi hoor.. lange blessure is ok; maar een knie die zo reactief blijft (vocht) is simpelweg nog geen herstelde knie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Wederom geen Pepi dit weekend.
Wat voor knieblessure was/is het, of is dat onbekend?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Toch wel enigszins bezorgd over Pepi hoor.. lange blessure is ok; maar een knie die zo reactief blijft (vocht) is simpelweg nog geen herstelde knie.
Wel heel benieuwd naar de (hopelijk) toegevoegde waarde van Dennis Man
Volgens mij was het geen VKB blessure (want dat wordt om de 1 of andere reden vaak wel gecommuniceerd) dus dan is de meeste logische 'next in row' de binnen-/buitenband (gezien de duur van het letsel).quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat voor knieblessure was/is het, of is dat onbekend?
Zelf ook even gekeken, "torn meniscus", er staat 4-6 maanden voor, dus hij moet wel dichtbij geheel fit zitten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Volgens mij was het geen VKB blessure (want dat wordt om de 1 of andere reden vaak wel gecommuniceerd) dus dan is de meeste logische 'next in row' de binnen-/buitenband (gezien de duur van het letsel).
Bij normaal herstel wel en dan is wat vocht als je weer gaat opbouwen heel normaal. Moet alleen niet te lang duren, is toch een teken dat de belasting op het moment nog wat te hoog is voor wat hij aan kan. Hoe snel die fase gaat is echt heel erg koffiedik kijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zelf ook even gekeken, "torn meniscus", er staat 4-6 maanden voor, dus hij moet wel dichtbij geheel fit zitten.
Ze zullen ook vooral heel voorzichtig zijn momenteel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bij normaal herstel wel en dan is wat vocht als je weer gaat opbouwen heel normaal. Moet alleen niet te lang duren, is toch een teken dat de belasting op het moment nog wat te hoog is voor wat hij aan kan. Hoe snel die fase gaat is echt heel erg koffiedik kijken.
Speelt lekker ja. Net 18 geworden. Daar zit wel toekomst in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:15 schreef tja77 het volgende:
Die Thomas van Jong PSV is wel een leuk spelertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |