Dus de direct verantwoordelijke wordt gevrijwaard? Als ze winnen is het Bosz en als ze niet winnen zijn het de spelers, ook goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? VI heeft die mythe rondom Bosz uitgezocht en het blijkt juist dat zijn ploegen in de tweede seizoenshelft gemiddeld beter presteren. Wat gelet op zijn manier van spelen ook volledig logisch is.
Los daarvan, als iemand al 'de schuld' zou moeten krijgen van die inzinking vorig jaar, dan zijn het de spelers die hun teleurstelling over uitblijvende transfers niet konden verbergen. En wellicht de TD omdat die dat niet aan zag komen en te weinig bezig is geweest met vernieuwing in de selectie.
Je zou je verbazen wat een slechte trainer kan aanrichten. Bosz is volgens mij ontzettend goed in het behouden van de teamgeest en ik geloof ook echt dat het leuk is om in een elftal van Peter Bosz te spelen, alleen al door de spelopvatting. Vergelijk dat eens met parkeer-de-bus Mourinho. Leuk dat je dan af en toe een prijs wint, maar je staat 50 wedstrijden per jaar achter de bal geparkeerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je naar het PSV van de afgelopen 2 seizoenen kijkt tov de rest, is het toch niet zo bijzonder om daar kampioen mee te worden, het zou eerder bijzonder zijn als dat niet het geval was.
Definieer direct verantwoordelijke?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus de direct verantwoordelijke wordt gevrijwaard? Als ze winnen is het Bosz en als ze niet winnen zijn het de spelers, ook goed.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus de direct verantwoordelijke wordt gevrijwaard? Als ze winnen is het Bosz en als ze niet winnen zijn het de spelers, ook goed.
Wat is het toch aan PSVers dat ze nooit een zinnig woord over hun club kunnen zeggen zonder in de verdediging te moeten gaan?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Je draait het nu een beetje om natuurlijk. Je ziet Bosz ontzettend graag falen en je zou niets liever zien dat er weer een complete meltdown komt. Maar het feit is dat Bosz zijn zaakjes gewoon netjes op orde ligt en dat PSV er gewoon (weer) prima op staat.
En toch denken ze in het Feyenoord topic dat ze een geweldig team hebben. Na met 5-2 afgedroogd te zijn door een ander EL waardig team…quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had wat dat betreft wel graag gehad dat ze nog een rondje verder zouden zijn gekomen, dan hadden ze weer wat meer coefficient gehad, maar je ziet dat ze gewoon niets te zoeken hebben in de CL met dit team.
Ik las zelfs een comment dat je gisteren duidelijk zag dat ze er qua selectie voor de eredivisie op vooruit zijn gegaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En toch denken ze in het Feyenoord topic dat ze een geweldig team hebben. Na met 5-2 afgedroogd te zijn door een ander EL waardig team…
Het enige wat ik Bosz vorig seizoen echt aan kan rekenen is dat het in de laatste wedstrijd tegen Ajax tactisch gewoon niet klopte.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is het toch aan PSVers dat ze nooit een zinnig woord over hun club kunnen zeggen zonder in de verdediging te moeten gaan?
Ik geef alleen om Ajax en als ze goed genoeg zijn, worden ze wel kampioen, dat zie ik dit seizoen niet gebeuren, omdat PSV er beter voor staat.
Vanaf volgend seizoen zou Ajax wel weer een serieuze mede titelkandidaat moeten zijn
Maar als je vindt dat PSV dankzij Bosz kampioen is geworden afgelopen seizoen ipv ondanks, dan heb je toch een beetje last van bijziendheid.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:48 schreef Tarado het volgende:
Maar als je vindt dat PSV dankzij Bosz kampioen is geworden afgelopen seizoen ipv ondanks, dan heb je toch een beetje last van bijziendheid.
Jouw meningquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met magic Sem zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik las zelfs een comment dat je gisteren duidelijk zag dat ze er qua selectie voor de eredivisie op vooruit zijn gegaan.
Ondertussen heeft dat knakenelftal wel overgepresteerd, dat kan je van PSV niet zeggen over afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]leuk dit. Nu nog zuur zijn over dat enorme knakenelftal uit Amsterdam van vorig jaar.
Lastig overpresteren als je de titelfavoriet bent natuurlijk. In de CL laatste 16 niet slecht, jammer dat je tegen Arsenal thuis weggeveegd werd in de slechtste 2 weken van het seizoen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ondertussen heeft dat knakenelftal wel overgepresteerd, dat kan je van PSV niet zeggen over afgelopen seizoen.
Het is maar wat je presteren noemt.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ondertussen heeft dat knakenelftal wel overgepresteerd, dat kan je van PSV niet zeggen over afgelopen seizoen.
Nee, ik heb nog weken wakker gelegen van het drama genaamd “kampioen worden op de laatste speeldag”. Vreselijk was dat.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat elftal en dan CL halen, dat is een grotere prestatie dan met PSV eerste worden, ondanks dat ze die eerste plek nog lieten lopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is maar wat je presteren noemt.
Ach gossie wil je nou een stickertje en een aai over de bol? Top gedaan hoor!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat elftal en dan CL halen, dat is een grotere prestatie dan met PSV eerste worden, ondanks dat ze die eerste plek nog lieten lopen.
Dat had je meer te danken aan het volledige falen van alles en iedereen in Rotterdam.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat elftal en dan CL halen, dat is een grotere prestatie dan met PSV eerste worden, ondanks dat ze die eerste plek nog lieten lopen.
Oké. En nu?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Brabantse gezelligheid?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:07 schreef Tarado het volgende:
Goh, alle 5 PSVers op de kast of is het uit de kast, ik zal ophouden, dan is dit topic ook weer wat het altijd is.
Ach, op inhoud lukt het niet meer. Helemaal goed, houdoe en bedankt weer!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:07 schreef Tarado het volgende:
Goh, alle 5 PSVers op de kast of is het uit de kast, ik zal ophouden, dan is dit topic ook weer wat het altijd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |