Je zus ook.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:44 schreef tesssssssss het volgende:
Ik zou ook oppassen als je katten of honden hebt want egels dragen vlooien, teken, parasieten en wormen.
Zo is het maar net, maar @KlapMongeaul snapt dat niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:20 schreef Näsenbar het volgende:
Ze geven je toch de keuze, je hoeft het niet te doen.
Daarom moet er niet bezuinigd worden op het universitaire onderwijs. De maatschappij heeft kritische en autonome denkers nodig om deze thematiek te duiden voor onze intellectueel minder begaafde broeders.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:24 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Zo is het maar net, maar @:klapmongeaul snapt dat niet.
@Academicus niffoquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:27 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Daarom moet er niet bezuinigd worden op het universitaire onderwijs. De maatschappij heeft kritische en autonome denkers nodig om deze thematiek te duiden voor onze intellectueel minder begaafde broeders.
Én airco anders blijven ze ook niet lang..quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:25 schreef Cockwhale het volgende:
Egelhuis bouwen
Schuif gewoon een flinke bult bladeren, van pakweg 40cm hoog in een hoekje van je tuin en klaar ben je.
Tegenwoordig moeten zelfs wilde dieren een glasvezel aansluiting hebben
Moet je maar een stapeltje bladeren laten liggen. Eigen schuld.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:34 schreef Jahr00n het volgende:
ik schiet ze af met mijn buks als in mijn tuin komen. flikker op ze trekken alles overhoop
Ik heb gewoon een kant en klare besteld a niffo, een die jij op de dagbesteding in elkaar hebt gezet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:24 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Zo is het maar net, maar @:klapmongeaul snapt dat niet.
Gaat ie lekker?quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:34 schreef Jahr00n het volgende:
ik schiet ze af met mijn buks als in mijn tuin komen. flikker op ze trekken alles overhoop
Rare fetisj om je puddingbuks leeg te trekken op een egeltjequote:Op zondag 3 augustus 2025 19:34 schreef Jahr00n het volgende:
Je ma trekt ook een hoop.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:34 schreef Jahr00n het volgende:
De tuin van je ouders bedoel je.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:34 schreef Jahr00n het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |