abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218410346
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:33 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik kan het niet lezen, blokkendoos maar wat schrijft ze?
Dit schrijft ze:
Onze zoon heeft eens een ileus gehad, daarvoor ruim 1.5 week in het amc gelegen. Nou las ik een verhaal van een kindje die daardoor is overleden..

Dus ik besprak dat met mijn man want t raakt wat in ons trauma. Zegt ie: het is maar goed dat onze kinderen jou als moeder hebben. Want ze wilden ons ook wegsturen bij de hap met een 'buikgriep'. Het scheelt dat jij altijd naar je gevoel luisterd, zoveel verstand hebt van het menselijk lichaam en zo vreselijk EIGENWIJS bent. 🤪

Aldus DBM op Threads
pi_218410375
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:51 schreef Jenn1806 het volgende:
Zou AM al een keer mee zijn gaan zwemmen? En dan bedoel ik echt mee het water in. Ze lijkt zich zoals altijd weer buiten het gezin te zetten, zo jammer! Wellicht gaat ze 1x het water in voor de nieuwe jaarlijkse bikini foto 🥴
Hopelijk blijft de bikini foto ons bespaard.
pi_218410404
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Naast dat het bericht van DBM walgelijk is vergelijkt ze ook appels met peren. Zij heeft het over een ileus (ernstige verstopping), maar volgens mij had de zoon van Sanne een darmafsluiting door een verdraaiing van de darm. Dus haar hele bericht slaat ook weer als een lul op een drumstel.
Een ileus is een darmafafsluiting/obstructie. Dus dat klopt toch echt wel.

Verder vind ik haar bericht echt walgelijk!! Helaas in de familiekring ook dit meegemaakt. En een moedergevoel heeft hier zo niks mee te maken. Met een ileus kan het 2 kanten opvallen. De zoon van dbm heeft geluk gehad, gelukkkg.
pi_218410467
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:52 schreef Earring het volgende:

[..]
Dit schrijft ze:
Onze zoon heeft eens een ileus gehad, daarvoor ruim 1.5 week in het amc gelegen. Nou las ik een verhaal van een kindje die daardoor is overleden..

Dus ik besprak dat met mijn man want t raakt wat in ons trauma. Zegt ie: het is maar goed dat onze kinderen jou als moeder hebben. Want ze wilden ons ook wegsturen bij de hap met een 'buikgriep'. Het scheelt dat jij altijd naar je gevoel luisterd, zoveel verstand hebt van het menselijk lichaam en zo vreselijk EIGENWIJS bent. 🤪

Aldus DBM op Threads
Oei.... wat een vreselijke ondoordachte en pijnlijke reactie. Dat kun je toch zelf bedenken dat je dat niet kunt schrijven.
pi_218410472
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:52 schreef Earring het volgende:

[..]
Dit schrijft ze:

Aldus DBM op Threads
Dankje
pi_218410509
Deviervankim heeft ook gereageerd nu op dbm. Helemaal terecht
pi_218410511
Ik snap de trigger wel, maar die uitspraak kan echt niet. (Dbm)
pi_218410513
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Een ileus is een darmafafsluiting/obstructie. Dus dat klopt toch echt wel.

Verder vind ik haar bericht echt walgelijk!! Helaas in de familiekring ook dit meegemaakt. En een moedergevoel heeft hier zo niks mee te maken. Met een ileus kan het 2 kanten opvallen. De zoon van dbm heeft geluk gehad, gelukkkg.
Zo'n draaiing presenteert zich wel anders dan een ileus en is in de meeste gevallen ook meer acuut dan 'enkel' een ileus (enkel tussen aanhalingstekens, omdat een ileus ook zeer ernstig kan zijn).
Ik vind dat je het niet met elkaar kan vergelijken en misschien vooral niet door de manier waarop DBM dat doet😅
pi_218410516
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:55 schreef Snaky het volgende:

[..]
Hopelijk blijft de bikini foto ons bespaard.
Dat hoop ik ook, 😒 want daar zit ik niet op te wachten
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218410554
En Sanne zal zichzelf ongetwijfeld al die verwijten al 1001x gemaakt hebben."Had ik me maar niet weg laten sturen, waarom heb ik niet gemerkt hoe mis het was" al die "hadikmaars" zijn vast gekmakend geweest.
Afschuwelijk, alleen al de gedachte aan wat ze doorleefd hebben en dat het dus zo snel over kan zijn maakt me misselijk van angst.

DBM moet zich kapot schamen dat ze dit plaatst!
pi_218410555
Wat ongelofelijk pijnlijk dit voor Sanne. Die vrouw heeft een ondenkbaar trauma meegemaakt, geknokt voor haar zoon en vervolgens het meest pijnlijke ooit meegemaakt.

En dan je heb je iemand die voor iedere scheet die dwarszit bij de HAP zit (gedreven door trauma, iets waarvoor ze zelf eens hulp zou moeten zoeken) die meteen the need voelt om het op Threads te delen.
Hoop dat ze haar oprechte excuses aanbiedt en erkent wat voor domme reactie dit is.
pi_218410556
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zo'n draaiing presenteert zich wel anders dan een ileus en is in de meeste gevallen ook meer acuut dan 'enkel' een ileus (enkel tussen aanhalingstekens, omdat een ileus ook zeer ernstig kan zijn).
Ik vind dat je het niet met elkaar kan vergelijken en misschien vooral niet door de manier waarop DBM dat doet😅
Precies dit! Ik dacht dat het bij J van Sanne een volvulus was (maar verhaal al een hele tijd geleden gelezen) en mijn ervaring is ook dat die meestal een stuk ernstiger en acuter zijn dan een ileus… een ileus gaat regelmatig ‘spontaan’ weer over met alleen een sonde, klysma’s en een paar dagen rust voor je darmen, maar met een volvulus is er toch echt wel iets van een ingreep nodig…
Zoals altijd lijkt het dus weer flink overdreven (en ERG ongepast) van DBM
pi_218410575
Maar hoezo ook ‘dingen mogen naast elkaar bestaan’? Dat is toch helemaal niet relevant voor deze situatie. In deze situatie voelt zij zich dus beter als de andere moeder en die twee dingen staan naast elkaar. Dan is ‘dingen mogen naast elkaar bestaan’ toch geen excuus.
pi_218410579
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar wat je zegt klopt niet. Een draaiing is niet een ileus. Een verdraaiing kan een ileus veroorzaken. Je hebt een ileus en een sub ileus. Bij de één is er sprake van een volledige afsluiting en bij de ander gedeeltelijk. Beide ernstig. Dbm is niet goed wijs.
pi_218410595
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:32 schreef Mirp het volgende:
Wat een walgelijke Thread van DBM mbt het verhaal van Sanne en haar overleden zoontje.
Kim heeft er ook op gereageerd, die is close met Sanne.

En dbm noemt zichzelf een autist? Sinds wanneer heeft ze dan die diagnose?
pi_218410596
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:19 schreef Odonata het volgende:
En Sanne zal zichzelf ongetwijfeld al die verwijten al 1001x gemaakt hebben."Had ik me maar niet weg laten sturen, waarom heb ik niet gemerkt hoe mis het was" al die "hadikmaars" zijn vast gekmakend geweest.
Afschuwelijk, alleen al de gedachte aan wat ze doorleefd hebben en dat het dus zo snel over kan zijn maakt me misselijk van angst.

DBM moet zich kapot schamen dat ze dit plaatst!
En ook gewoon het bericht laten staan hè. Totaal geen zelfreflectie. Hoe kan dit naast elkaar bestaan? Het kan naast elkaar bestaan dat je ff uithaalt naar de moeder die haar kind heeft verloren? Hoe werkt dat in haar hoofd?
pi_218410600
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Kim heeft er ook op gereageerd, die is close met Sanne.

En dbm noemt zichzelf een autist? Sinds wanneer heeft ze dan die diagnose?
Die diagnose kreeg ze waarschijnlijk gratis bij een bonusaanbieding van de AH.
pi_218410601
Wat gemeen dat dbm zichzelf een veer in haar reet moet steken over de rug van een gebroken moeder. Walgelijk.

Wat is Rens een narcistische ziel zeg. Heel naar ventje. AM vindt hem geweldig aan haar gehinnik te horen
pi_218410602
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Maar wat je zegt klopt niet. Een draaiing is niet een ileus. Een verdraaiing kan een ileus veroorzaken. Je hebt een ileus en een sub ileus. Bij de één is er sprake van een volledige afsluiting en bij de ander gedeeltelijk. Beide ernstig. Dbm is niet goed wijs.
Ik bedoelde niet te zeggen dat de draaiing een ileus is.
Misschien verwarrend doordat ik het woord enkel gebruikte 😅.

Maar wat ik zei; denk dat bij mij de trigger vooral zit in de manier waarop DBM de vergelijking maakt
pi_218410606
DBM maakt het ook alleen maar erger met haar excuus.

“M’n man zegt dat IK als mama een vechter ben”.

Wat een schijtwijf.
pi_218410620
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik bedoelde niet te zeggen dat de draaiing een ileus is.
Misschien verwarrend doordat ik het woord enkel gebruikte 😅.

Maar wat ik zei; denk dat bij mij de trigger vooral zit in de manier waarop DBM de vergelijking maakt
Daar zijn we het over eens 🤪
pi_218410628
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:28 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM maakt het ook alleen maar erger met haar excuus.

“M’n man zegt dat IK als mama een vechter ben”.

Wat een schijtwijf.
Ze heeft haar bericht verwijderd en maar goed ook.
Ze schrijft nu alleen dat ze juist had nagedacht over dat bericht. Ze maakt het er niet beter op🫣
  Moderator zondag 3 augustus 2025 @ 21:32:12 #73
184769 crew  Deisyy
pi_218410630
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze heeft haar bericht verwijderd en maar goed ook.
Ze schrijft nu alleen dat ze juist had nagedacht over dat bericht. Ze maakt het er niet beter op🫣
Jammer dat het zo rot d'r toetsenbord uit kwam :{w
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218410635
Oh en nu gaat ze zielig janken in een hoekje. Blijf aub in dat hoekje en doe ieder een plezier en kom niet meer online.
pi_218410638
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Jammer dat het zo rot d'r toetsenbord uit kwam :{w
Echt een vervelend toetsenbord heeft ze. Zo sneu. Had Sanneke kunnen zijn, ook altijd het slachtoffer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')