ik spreek over dit jaar.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vorig jaar won Pogi de laatste etappe
Mwa. Gewoon Gigante op achterstand rijden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:54 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja als ze niet gaat ging heel fok zich weer afvragen wat Labous dan heeft gedaan afgelopen half uur.
Dit is de beste reclamecampagne voor Ozempic tot nu toe.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is een overwinning voor alle anorexiapatiënten wereldwijd.
Van Moorsel vindt dit leuk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is een overwinning voor alle anorexiapatiënten wereldwijd.
Ik las Nijlpaardquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van Moorsel vindt dit leuk.
Zou dat ook gebruikt worden?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is de beste reclamecampagne voor Ozempic tot nu toe.
Wie is erger, PFP of Pogacar?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Ferrand-Prevot niets meer zou doen, maar ze wil blijkbaar graag de rest (en ons) nog eens belachelijk maken.
Dat is oud nieuws, Mounjaro zou nog veel beter zijnquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is de beste reclamecampagne voor Ozempic tot nu toe.
1000%. We weten allemaal dat ze goochelen met attesten om cortisonen te kunnen gebruiken en op die manier af te vallen, we horen geluiden over AICAR waar je ook mee af kan vallen, waarom zouden ze Ozempic dan niet gebruiken? Kilo's verliezen en je kracht behouden, no-brainer me dunkt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou dat ook gebruikt worden?
Vooral omdat ze een kut heeftquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zit er alleen omdat ze die achternaam heeft.
Pogacar doet het een jaar lang, dat is echt veel hinderlijker.quote:
Ik dacht dat dan Aicar de geijkte methode was.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
1000%. We weten allemaal dat ze goochelen met attesten om cortisonen te kunnen gebruiken en op die manier af te vallen, we horen geluiden over AICAR waar je ook mee af kan vallen, waarom zouden ze Ozempic dan niet gebruiken? Kilo's verliezen en je kracht behouden, no-brainer me dunkt.
Bij Sky was het in ieder geval een combinatie, weten we inmiddels. Maar toen was er nog geen ozempic, hadden ze anders ook gebruikt natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat dan Aicar de geijkte methode was.
Ze doet wel iets dat Pogacar niet kan, Parijs tegen Roubaix en de Tour in 1 jaar winnen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pogacar doet het een jaar lang, dat is echt veel hinderlijker.
Maar dat ingevallen hoofd van Ferrand-Prevot kan ook echt niet. En dan doodleuk beweren dat je op een gezonde manier bent afgevallen en dat jij toevallig het pieken zo goed onder de knie hebt, het is allemaal bedrog natuurlijk.
5 tanden groter dan de restquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op een paar stroken vals plat nog even een halve minuut wegknallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |