Hebben al die honderden mensen buiten voor niks hun neus volgepropt de hele ochtend.quote:
Even door de AI-assistent trekken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
1500 pagina's doorlezen. Succes.
Weer eens wat anders dan de Raggende Mannen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:45 schreef jigggy het volgende:
Ze zijn voor de rechtbank Vitesse Arnhem poep aan je lul aan het zingen![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:45 schreef jigggy het volgende:
Ze zijn voor de rechtbank Vitesse Arnhem poep aan je lul aan het zingen![]()
Nu niet meergenotquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:01 schreef jigggy het volgende:
[..]
Wat dit is die vent van Archilles groesbeek
Horney for the goalquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:01 schreef jigggy het volgende:
[..]
Wat dit is die vent van Archilles groesbeek
Hij was ook mede eigenaar van de Linde Groesbeek en heeft mij ooit gezegd dat als ik moet kotsen van de drank hij met m’n kop erin zou gooienquote:
Ook nog wat illegale Afrikaantjes op de vloer gezien ?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:08 schreef jigggy het volgende:
[..]
Hij was ook mede eigenaar van de Linde Groesbeek en heeft mij ooit gezegd dat als ik moet kotsen van de drank hij met m’n kop erin zou gooien
Ja vecht dat lekker uit in een civiele zaakquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is vooral heel veel op het gevoel spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |