Er schijnt een clausule van 50% salarisverhoging als Ajax CL speelt in contracten van de Mislintat-spelers te zitten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:22 schreef Black-Death het volgende:
Ik weiger te geloven dat die 5 mio pakt. No way
Ok.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:40 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dat is wel echt een gevalletje appels met peren vergelijken.
Bergwijn was het type iedere morgen een jonko, kijk mij de beste linkerkant ter wereld zijn, dat soort werk.
Terwijl Gloukh meer een VOOR VLAG EN VADERLAND type is. In al die mokerdomme youtube compilaties zie je hem regelmatig zijn ploeggenoten helemaal de tering schelden. (Gaat nog lachen worden met mokerdomme Brubby)
Op zich grappig zo'n prestatiecontract natuurlijk in de hoop dat je spelers nog extra hun best doen, maar je kunt ook overdrijvenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er schijnt een clausule van 50% salarisverhoging als Ajax CL speelt in contracten van de Mislintat-spelers te zitten.
Of dat waar is weet ik niet maar het zou kunnen verklaren waarom Akpom opeens van 3 milj naar 4,5 milj per jaar gaat.
Weg = wegquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
Voor wat het waard is:
'Birmingham meldt zich met miljoenenbod, Ajax weet niet waar Akpom gaat tekenen'
Wel verkopen aub, geen verhuurquote:
Wat ik zo lokaal lees staat die er inderdaad best nog goed op. Is ook wel een type dat floreert in degradatie voetbal of de championship.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:42 schreef Wotte het volgende:
Zou mij niks verbazen als je Akpom nog goed weet te slijten in de Championship. Die staat er vermoedelijk nog wel goed op daar.
Absoluut, dat siert hem zeker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:47 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Wat ik zo lokaal lees staat die er inderdaad best nog goed op. Is ook wel een type dat floreert in degradatie voetbal of de championship.
Vind het nog steeds jammer. Hele fijne gast, heeft nooit geklaagd of lelijke dingen geroepen. En behoorlijk wat goals gemaakt. Zou de perfect 2e spits zijn mits die niet zoveel zou verdienen.
Dat wordt steeds meer, Akpom gaat van 1.6 naar 2.5, de totale CL verhoging voor al die Mislintat spelers was 8 miljoen. Sutalo en vd Boomen zitten nu op 3.7 en 3.5, dat is voor die laatste natuurlijk schrikbarend veel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er schijnt een clausule van 50% salarisverhoging als Ajax CL speelt in contracten van de Mislintat-spelers te zitten.
Of dat waar is weet ik niet maar het zou kunnen verklaren waarom Akpom opeens van 3 milj naar 4,5 milj per jaar gaat.
Het enige van topniveau bij Branco is inderdaad zijn zaakwaarnemer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat wordt steeds meer, Akpom gaat van 1.6 naar 2.5, de totale CL verhoging voor al die Mislintat spelers was 8 miljoen. Sutalo en vd Boomen zitten nu op 3.7 en 3.5, dat is voor die laatste natuurlijk schrikbarend veel.
Geen geld voor onze Pirloquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het enige van topniveau bij Branco is inderdaad zijn zaakwaarnemer.
Die is me echt gigantisch tegengevallen. Ik was echt een beetje geïrriteerd dat hij niet naar PSV ging. Haha, dat pakte effe lekker uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het enige van topniveau bij Branco is inderdaad zijn zaakwaarnemer.
Jij begrijpt er helemaal niks vanquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die is me echt gigantisch tegengevallen. Ik was echt een beetje geïrriteerd dat hij niet naar PSV ging. Haha, dat pakte effe lekker uit.
Ik denk dat ie als eerste spits er vorig seizoen (veel) meer had gemaakt dan Brobbey.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:47 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Wat ik zo lokaal lees staat die er inderdaad best nog goed op. Is ook wel een type dat floreert in degradatie voetbal of de championship.
Vind het nog steeds jammer. Hele fijne gast, heeft nooit geklaagd of lelijke dingen geroepen. En behoorlijk wat goals gemaakt. Zou de perfect 2e spits zijn mits die niet zoveel zou verdienen.
Is er een pro-sjonnie kamp?quote:
Ik denk Pasveer ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:40 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik denk dat ie als eerste spits er vorig seizoen (veel) meer had gemaakt dan Brobbey.
Telegraaf die zich achter ''Hij heeft met Slot gewerkt'' schuilen.quote:
Volgens mij user Wotte als ik me niet vergis.quote:
Dat lijkt me sterk, daar komen zo nu en dan nog coherente teksten uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:03 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Volgens mij user Wotte als ik me niet vergis.
Maar dat is misschien wel sjonnie zelf.
User Wotte of trainert Sjonnie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, daar komen zo nu en dan nog coherente teksten uit.
Die laatste in elk geval niet..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |