Anderzijds valt er natuurlijk ook wat te zeggen van de in mijn ogen overdreven negativiteit rondom Heitinga.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Collega van mij is zeer content met Sjonnie, want Ajax-DNA!
Zelfs de website van Elsrechts ziet er beter uit.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://werkenbij.ajax.nl(...)20NL%20-%20Final.pdf
maar goed dat dit geen website is dan maar een pdf bestand.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zelfs de website van Elsrechts ziet er beter uit.
Geen idee of dat het beter maakt, wat een gedrocht.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
maar goed dat dit geen website is dan maar een pdf bestand.
Waar is het eigelijk voor?
ik heb werkelijk geen idee wat het is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Geen idee of dat het beter maakt, wat een gedrocht.
Vind "familienaam" in plaats van achternaam wel interessant.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee wat het is.
Aan hem om dat te veranderen toch, hij loopt lang genoeg mee om te weten hoe het werkt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Anderzijds valt er natuurlijk ook wat te zeggen van de in mijn ogen overdreven negativiteit rondom Heitinga.
Vind het mooi dat hij voor zijn spelers opkomt. Wordt door de sukkeltjes dan weer als dom en niet realistisch gezien.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Anderzijds valt er natuurlijk ook wat te zeggen van de in mijn ogen overdreven negativiteit rondom Heitinga.
Klaarblijkelijk een boekie dat ze bij Ajax aan alle werknemers geven met de 14 geboden van Ajaxquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee wat het is.
Nog steeds huurquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:01 schreef Black-Death het volgende:
Akpom verhuurt aan Ipswich. Verplichte koop voor 8 mio als ze promoveren.
Er is geen club ter wereld die dat salaris gaat neerleggen dus dan kom je daar wel op uitquote:
Onder Mislintat zijn er wel gekkere dingen gebeurd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:22 schreef Black-Death het volgende:
Ik weiger te geloven dat die 5 mio pakt. No way
Geloof er ook weinig van eerlijk gezegd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:22 schreef Black-Death het volgende:
Ik weiger te geloven dat die 5 mio pakt. No way
quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
Birmingham schijnt toch nog een poging te doen voor Akpom. En wil hem ineens definitief overnemen
Ik breng hem vanmiddag nog weg, package deal met Brubbiequote:Op maandag 4 augustus 2025 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
Birmingham schijnt toch nog een poging te doen voor Akpom. En wil hem ineens definitief overnemen
Van Brubs komen we nooit meer af.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik breng hem vanmiddag nog weg, package deal met Brubbie
Eng tweebenig welquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:57 schreef Wotte het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik denk dat je zo ongeveer 0:37 seconden nodig hebt om te concluderen dat deze wel kan voetballen.
Die gaat uiteindelijk voor 40 miljoen weg over een paar dagen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ajax heeft een groot tekort aan klasbakken, spelers die eigenlijk te goed zijn voor de Eredivisie. Dit lijkt er wel eentje te zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:57 schreef Wotte het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik denk dat je zo ongeveer 0:37 seconden nodig hebt om te concluderen dat deze wel kan voetballen.
Dat dachten we ook van Bergwijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ajax heeft een groot tekort aan klasbakken, spelers die eigenlijk te goed zijn voor de Eredivisie. Dit lijkt er wel eentje te zijn.
Dat is wel echt een gevalletje appels met peren vergelijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat dachten we ook van Bergwijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |