Als je hiermee de top 3 haalt heb je het echt waanzinnig knap gedaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mwaw, ook met deze selectie en staf zie ik ons wel minimaal 2e worden hoor.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je hiermee de top 3 haalt heb je het echt waanzinnig knap gedaan.
Vorig seizoen zouden we volgens jou 6e worden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je hiermee de top 3 haalt heb je het echt waanzinnig knap gedaan.
Heb ik dat letterlijk gezegd?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig seizoen zouden we volgens jou 6e worden.
Dit is het OG account van Shreyas toch?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig seizoen zouden we volgens jou 6e worden.
Ah je bent weer dingen aan het verzinnen. Vermoeiend.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoiets ja, dat Ajax onder AZ zou eindigen want die waren zoveel beter.
Azijn is écht je favoriete drankje hè?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah je bent weer dingen aan het verzinnen. Vermoeiend.
Maar Feyenoord en PSV zijn op dit moment een maatje te groot. Als je dan andere subtoppers als Twente en AZ onder je kunt houden zou ik dat met deze selectie echt een hele prestatie vinden.
Psv is vooralsnog niet beter geworden door het vertrek van lang en vooral tillman. Feyenoord heeft ook een jasje uitgedaan met hancko en paixao, net als ons geen fatsoenlijke spits en nauwelijks verdedigers. Az is leeggekocht en twente mist wel meer dan alleen steijn (die tekort komt voor de top).quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar Feyenoord en PSV zijn op dit moment een maatje te groot. Als je dan andere subtoppers als Twente en AZ onder je kunt houden zou ik dat met deze selectie echt een hele prestatie vinden.
Buitendam in VBL / AFC AJAX #3820 Turken slopenquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ik Feyenoord en PSV een stuk hoger inschat en dit Ajax heel pover vind? Valt wel mee.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:18 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Azijn is écht je favoriete drankje hè?
Ahja, hier staat letterlijk dat Ajax zesde wordt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Buitendam in VBL / AFC AJAX #3820 Turken slopen
Er zullen vast wel dingen zijn waar je wel verstand van hebt, al doe je wel je best om dat verborgen te houden.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ahja, hier staat letterlijk dat Ajax zesde wordt.
Tja, er staat dat ik verwacht dat ik AZ boven Ajax zie eindigen omdat ze meer volgens een plan spelen en jij leest “Ajax wordt zesde”. Bijzonderquote:
ja joh, lul maar gewoon door, maar als je nog een keer serieus genomen wil worden, zal je toch naar de darkroom moeten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tja, er staat dat ik verwacht dat ik AZ boven Ajax zie eindigen omdat ze meer volgens een plan spelen en jij leest “Ajax wordt zesde”. Bijzonder
quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja joh, lul maar gewoon door, maar als je nog een keer serieus genomen wil worden, zal je toch naar de darkroom moeten.
het is nog niet september he..quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:29 schreef Black-Death het volgende:
Verdedigend wordt het dit seizoen drama. In de Eredivisie kom je daar regelmatig mee weg door gebrek aan kwaliteit bij de tegenstander of omdat je zelf net meer goals maakt. Maar ik kijk niet uit naar de CL-wedstrijden
Gelukkig nietquote:
Voetbalfreak Sjon kan nog het licht zien . (Of bidden dat de interim wel iets kan neerzetten)quote:
Gelukkig komt Daley nog wel. Ik mis vooral backs.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:35 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Alles valt of staat met een verdedigende middenvelder. Zeker als je Gloukh ook opstelt.
Hebben een stofzuiger nodig met spelinzicht, die vervolgens de bal naar de goede kleur speelt.
Spelers die het gras opvretenquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:35 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Alles valt of staat met een verdedigende middenvelder. Zeker als je Gloukh ook opstelt.
Hebben een stofzuiger nodig met spelinzicht, die vervolgens de bal naar de goede kleur speelt.
Buitendam wordt hier vol in zijn arie genomenquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Buitendam in VBL / AFC AJAX #3820 Turken slopen
Er zullen vast wel dingen zijn waar je wel verstand van hebt, al doe je wel je best om dat verborgen te houden.
Ach, Tarado is in ieder geval zo eerlijk om zelf aan te tonen dat wat hij claimt juist niet gezegd is. Sportief.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:56 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Buitendam wordt hier vol in zijn arie genomen![]()
Persoonlijk denk ik dat iedereen wel verzwakt is. Ajax vooral qua trainer.
zekerquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, maar het moet verdedigend wel stabieler.
Minimaal nog wel. Ik vond het vandaag bijzonder matig al is het allemaal nog veel te vroeg om conclusies te trekken. Gaat vast nog het een en ander veranderen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mwaw, ook met deze selectie en staf zie ik ons wel minimaal 2e worden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |