abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219094126
Shitzooi. Ik wilde iets bestellen bij de MediaMarkt. Euroclix raadde een cadeaubon aan. Ik die gekocht, blijk je daarmee alleen een papieren bon voor MediaMarkt te kunnen bestellen want je kunt daar niet met cadeaubonnen afrekenen. En zo'n papieren bon kost weer 1,95 en tijd die ik niet heb.

Tot ik die bon voor iets anders heb ingewisseld en dat heb uitgegeven, kost dit me dus 300 euro ipv 150.

}:|
Spoilers!
pi_219104307
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 13:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Shitzooi. Ik wilde iets bestellen bij de MediaMarkt. Euroclix raadde een cadeaubon aan. Ik die gekocht, blijk je daarmee alleen een papieren bon voor MediaMarkt te kunnen bestellen want je kunt daar niet met cadeaubonnen afrekenen. En zo'n papieren bon kost weer 1,95 en tijd die ik niet heb.

Tot ik die bon voor iets anders heb ingewisseld en dat heb uitgegeven, kost dit me dus 300 euro ipv 150.

}:|
Dat is echt mega irritant.

Hier de laatste tijd best wat gratis dingen in huis gehaald, nu weer 6 pakjes Bastognekoekjes die Symph moet reviewen voor de Reviewclub.
  Spellchecker zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:34:30 #153
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219104393
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Hier de laatste tijd best wat gratis dingen in huis gehaald, nu weer 6 pakjes Bastognekoekjes die Symph moet reviewen voor de Reviewclub.
@StevenHyde :9
  Moderator/colorchick zaterdag 25 oktober 2025 @ 21:28:10 #154
382129 crew  Donna
pi_219104859
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik heb een doos met 133 toblerone _O_
  Spellchecker zaterdag 25 oktober 2025 @ 21:28:47 #155
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219104863
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 21:28 schreef Donna het volgende:

[..]
:o
pi_219104865
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 21:28 schreef Donna het volgende:

[..]
*O*
pi_219111888
Kruidvat heeft 1+1 gratis op dameshygiėne, dit is het moment om je voorraad in te slaan https://www.kruidvat.nl/a/4999901/kruidvat-dameshygiene-11-gratis en als je dat online bestelt en voor minstens ¤15 in je mandje hebt liggen, dan verschijnt er weer onderaan in beeld of je een gratis zonnebrandcreme wilt toevoegen _O-
Overigens is de actie van Kruidvat extra sympathiek want ze doneren bij iedere 1+1 aankoop ook nog eens een pak aan het Armoedefonds.
Oh en als je van Kneipp douchegel houdt (en wie doet dat nou niet?) dan is dit ook nog wel een fijne aanbieding bij Kruidvat https://nl.pepper.com/aanbiedingen/kneipp-douchegel-3x-375060 Die specifieke door Pepper genoemde douchegel is een leuke, maar ook de tijdelijke grootverpakkingen van 400ml van de douchegel lavendel of amandelbloesem kunnen interessant zijn. Sla nu je kadootjes in ^O^
pi_219113207
Heb afgelopen zomer met hoge korting dikke teddy fleece onesies gekocht, kan de kachel lekker op 15 blijven en heb het niet koud....
pi_219113274
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 17:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Kruidvat heeft
Ook de Unicura handzeep is van do tot zo daar goed in de aanbieding (lager dan de laagste prijs waar ik het normaal voor koop).
pi_219119204
Verzend je wel eens pakjes, nu krijg je bij Bruna een cadeaubon twv 2,50

https://www.bruna.nl/pagi(...)m=link.shoplooks.com

Deze actie loopt van 27 oktober t/m 9 november 2025.

Ik las zelfs op Pepper dat je ook bij een retoupakket een voucher hoort te krijgen.

https://nl.pepper.com/aan(...)-250-375148#comments
pi_219169162
Wij eten dit weekend halloween chips _O- want daar moet de supermarkt nu vanaf en die is dus goedkoper ;) (ja, geen chips is nog goedkoper, maar ach)
pi_219170157
Actie is bijna over, maar als je snel bent https://oetker-cashback.nl/ Ik vond ‘m ook echt lekker, het was de variant Salame Romano, en dat heb ik eigenlijk nooit met een diepvriespizza.
pi_219170177
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 16:39 schreef Hupje het volgende:
Wij eten dit weekend halloween chips _O- want daar moet de supermarkt nu vanaf en die is dus goedkoper ;) (ja, geen chips is nog goedkoper, maar ach)
Hier komt er ook maar 1 zak kruidnoten voor 5 december in huis, Symph wacht maar mooi op de afgeprijsde zakken erna
  woensdag 5 november 2025 @ 10:29:45 #164
511161 Meningbastion
Bolwerk van feitelijkheid
pi_219197361
Al zit ik aardig in de slappe was, ik ben zeer zuinig. Dagobert Duck kan van mij leren.
Mijn stelregel: zoek de basis op, koop het goedkoopste product. Als deze niet bevalt of het echt niet lekker is, neem dan het één na goedkoopste product .... net zo lang het goed is zo.

En bedenk altijd "heb ik dit wel echt nodig?"
"In evidence we trust, faith is for the uncertain"
pi_219197639
O ja, de basics die iedereen in dit topic wel kent dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door DancingPhoebe op 05-11-2025 11:17:59 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219197835
Bij de bibliotheek kun je gratis het boek “Onder de Paramariboom” van Johan Fretz ophalen.

https://cpnb.nl/nieuws/va(...)-bij-de-bibliotheek/

Bij ons kon je er ook eentje meenemen, ook als je geen lid bent.
pi_219198387
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 11:37 schreef fietsmiep het volgende:
Bij de bibliotheek kun je gratis het boek “Onder de Paramariboom” van Johan Fretz ophalen.

https://cpnb.nl/nieuws/va(...)-bij-de-bibliotheek/

Bij ons kon je er ook eentje meenemen, ook als je geen lid bent.
Goede tip!
pi_219198542
Qua boodschappen doen heb ik sinds de verhuizing een paar jaar geleden de strategie echt aangepast. Eerder woonden we zowat naast de Aldi en was de Deka er voor bepaalde items en aanbiedingen, de meeste boodschappen gingen een paar keer per week lopend. En dan soms met de auto naar de Lidl.
Hier in het dorp moeten we sowieso met de auto en zitten daar de Vomar, Jumbo, AH en Lidl bij elkaar. Dat doen we over het algemeen 1 keer per week en soms gaan we naar de Aldi in de stad (waar ook de Vomar en Jumbo naast zitten en op de route zitten eventueel nog een AH en Lidl). Ik denk dat we nu iets goedkoper uit zijn, omdat we overal de beste aanbiedingen scoren en dan ben je net wat minder kwijt dan de reguliere Aldiprijzen. We doen niet elke week alle winkels, maar de Jumbo (voor de afprijskoeling) en Vomar bezoeken we wel elke week.
Als de feta bij de Jumbo bij mijn persoonlijke weekaanbiedingen met 20% korting staat dan slaan we een paar pakjes in, want de reguliere prijs is nagenoeg dezelfde als bij de Aldi. Tomatenblokjes en gezeefde tomaten zijn bij de Jumbo op dit moment goedkoper dan bij de Aldi, maar dat soort producten wijzigen zomaar weer van prijs (of blijken in de winkel anders geprijsd dan op de website).
Het is wat meer speuren geworden en dat is bij mij inmiddels wel echt een tweede natuur geworden. Ik vergelijk rustig thuis op de bank en afhankelijk van erg goede aanbiedingen, de tijd en vooral energie kiezen we bij het boodschappenrondje voor meer dan die 2 winkels.
pi_219199055
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2025 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Tomatenblokjes
Goed bezig!
Ik heb het de laatste tijd wat drukker, zodat ik er soms voor moet kiezen om maar niet een bepaalde aanbieding te gaan halen als die niet op mijn vaste weekboodschappen dag te krijgen is.

Tomatenblokjes kan hier al een paar weken in geen enkele supermarkt krijgen, overal zijn de schappen leeg.
pi_219252591
Bij Kruidvat en trekpleister is er weer uitverkoop van verzorgingsprodukten, alles met gele sticker gaat nu met 75 % weg.
Op Pepper is een reeks met wat mensen gescoord hebben, sommige dingen zijn niet in elke winkel goed geprijsd. Ik had bv vanmorgen ook een goedenacht thee die in de winkel nog geprijsd was bij de kassa 37ct terwijl de originele prijs op het schap stond.
Best leuk om de Pepper-reeks even door te scrollen en de winkel uit te pluizen.

https://nl.pepper.com/aan(...)ment-377376#comments

[ Bericht 22% gewijzigd door fietsmiep op 12-11-2025 20:19:13 ]
pi_219252817
Onze Kruidvat heeft eigenlijk niks, ik was zo door de winkel heen. Het filiaal op loopafstand van ons vorige huis had altijd aardig wat en daar in het grote winkelcentrum zit niet alleen een groter filiaal met nog meer, er zit ook nog Prijsmepper waar al die restanten van Kruidvat en Trekpleister terechtkomen.

Pepper is wel echt heel handig, ik kijk er regelmatig.
pi_219253151
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze Kruidvat heeft eigenlijk niks, ik was zo door de winkel heen. Het filiaal op loopafstand van ons vorige huis had altijd aardig wat en daar in het grote winkelcentrum zit niet alleen een groter filiaal met nog meer, er zit ook nog Prijsmepper waar al die restanten van Kruidvat en Trekpleister terechtkomen.

Pepper is wel echt heel handig, ik kijk er regelmatig.
Ik kijk ook graag op Pepper, maar er staan ook vaak dingen op die niet echt aanbiedingen / koopjes zijn. Andere keren had ik meer zinnige dingen bij de Kruidvat uitverkoop, maar ik heb nog zat voorraad. Dat eerst maar op maken, is ook budgetvriendelijk.
pi_219253607
Ik heb maandag bij Hans Anders een bril gekocht en ze doen aan Black friday

50% korting op een bril

Wel zo leuk
pi_219253643
Ik heb nog steeds een deel van het tegoed van Hans Anders van mijn overleden schoonmoeder. Schoonmoeder had zo’n brilabonnement en toen ik voor mezelf bij Hans kwam vertelde ik dat. Oh, zei de medewerkster, dat tegoed kunnen we gewoon naar jou omzetten hoor. Ik kreeg een groot deel vergoed van mijn zorgverzekering, de bijbetaling kon van dat tegoed en de rest van het tegoed blijft gewoon op mijn naam staan.
pi_219273186
Ziggo stuurde een aanbod om 2 jaar te verlengen met ¤90 korting totaal. Ja, dikke doei. Dus ik ging vergelijken met KPN en dat kwam een stuk voordeliger uit. Toen ging ik kijken of we niet beter een nieuw abonnement bij Ziggo op mijn naam zouden moeten afsluiten en toen kwam ik er achter dat wij nu bij Ziggo voor een minder hoge internetsnelheid meer betalen dan we voor een hogere zouden doen bij een nieuw abonnement. Dus we worden al een tijdje lekker genept door Ziggo. Daaaaag, zwaai, zwaai, tot over een jaar :W
pi_219273469
KPN is toch onwijs duur?
Ik ben net weer van Odido/2x ben overgestapt naar alles Youfone. Beetje cashbackxl, beetje euroclix, 2x 25 korting omdat ook internet en we betalen komend jaar ongeveer even veel voor meer mobiel internet en de helft thuissnelheid maar die was toch te hoog.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219273487
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 17:04 schreef Vanyel het volgende:
KPN is toch onwijs duur?
Ik ben net weer van Odido/2x ben overgestapt naar alles Youfone. Beetje cashbackxl, beetje euroclix, 2x 25 korting omdat ook internet en we betalen komend jaar ongeveer even veel voor meer mobiel internet en de helft thuissnelheid maar die was toch te hoog.
~50-55 euro p/m voor 1gbit zonder kortingen is redelijk gangbaar bij glasvezel

ziggo vraagt 70+ euro voor iets wat voor gbit door moet gaan :')
  Moderator/colorchick zaterdag 15 november 2025 @ 19:02:46 #178
382129 crew  Donna
pi_219274045
KPN valt best nog mee idd. Helemaal als je ook nog KPN mobiel hebt, extra korting.
En ze hebben heel vaak cadeautjes in de vorm van gratis streamingsdiensten. Ik heb nu gratis Disney+ en Amazon Prime.
Voorheen gratis Netflix.
pi_219274273
Kpn heeft dezelfde maandprijs als Ziggo, maar wij betalen dus gewoon zomaar ¤2 meer per maand dan als je het nu afsluit en hebben nog een lagere internetsnelheid, ik vind dat echt zo belachelijk. Naast dat alleen nieuwe klanten een serieuze korting krijgen. Dus overgestapt en geprofiteerd van 6 maanden korting voor nieuwe klanten en dan waarschijnlijk volgend jaar weer terug naar Ziggo voor hetzelfde trucje.
Youfone heeft geen vaste telefonie en geen Duitse tvzenders, dus die valt voor ons af
  Moderator/colorchick zaterdag 15 november 2025 @ 20:02:25 #180
382129 crew  Donna
pi_219274453
Ik betaal niet eens ¤45 voor KPN glasvezel. Dat red ik bij Ziggo niet op.

En Ziggo is hier in het dorp best wel shit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')