abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 september 2025 @ 13:16:38 #51
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_218659964
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:35 schreef maily het volgende:

[..]
Ik lees mee ....
Nl ziet lijkt ook een alternatief.
pi_218659994
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:33 schreef Duracell het volgende:

[..]
Dus nu geen tv meer?

(overweeg ook zoiets te doen, laag internetabbo, tv via npo-start abbo ofzo. Eens uitrekenen)
Nope, alleen Netflix Amazon en Videoland.

Maar goed die kwamen er normaliter dus ook nog bij. 150 in de maand en dan elke dag een of twee afleveringen van een serie kijken ging nergens over.
blablablabla
pi_218660030
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:16 schreef Duracell het volgende:

[..]
Nl ziet lijkt ook een alternatief.
Is ook een optie dan zit je in geval van Ziggo nog altijd op de helft van de prijs.

Ziggo nooit gezeik mee gehad overigens en een goede snelheid maar wel mokerduur in verhouding.
blablablabla
pi_218660039
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:07 schreef Elan het volgende:

[..]
Niks bijzonders, Ziggo internet en tv met ESPN en zo'n wifi versterker.
Maar dan is het ook geen eerlijke vergelijking wat je nu doet. Tv en ESPN heb je nu geen (legale) toegang meer toe. Met overstappen naar alleen internet van Ziggo zou je waarschijnlijk ook al dik ¤60 besparen.

Maar goed, alsnog een mooie besparing idd. Wij betalen niet zoveel voor internet (goedkoopste optie), maar voor alles rondom tv wel een hoop als je alle streamingdiensten meerekent.

Maar het is alsnog niet veel duurder dan 1x per maand met het gezin naar de bios :')
pi_218660114
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:26 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Maar dan is het ook geen eerlijke vergelijking wat je nu doet. Tv en ESPN heb je nu geen (legale) toegang meer toe. Met overstappen naar alleen internet van Ziggo zou je waarschijnlijk ook al dik ¤60 besparen.

Maar goed, alsnog een mooie besparing idd. Wij betalen niet zoveel voor internet (goedkoopste optie), maar voor alles rondom tv wel een hoop als je alle streamingdiensten meerekent.

Maar het is alsnog niet veel duurder dan 1x per maand met het gezin naar de bios :')
Het scheelt ongeveer de helft. Wifi middel wat het dichtste in de buurt komt is 50 per maand.
Je had tot voor kort canal+ met espn (eredivisie) voor 15 in de maand maar daar zijn ze helaas van afgestapt voor nieuwe klanten. Dan kom je op 40 in de maand versus 100+ bij Ziggo voor iets soortgelijks.

Je hebt nog wel standaard Canal +!voor een tientje per maand met 5 euro korting de eerste 6 maanden, dat kan als alternatief voor NL Ziet.
blablablabla
pi_218660130
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Nope, alleen Netflix Amazon en Videoland.

Maar goed die kwamen er normaliter dus ook nog bij. 150 in de maand en dan elke dag een of twee afleveringen van een serie kijken ging nergens over.
Hoe kijk je dan nu voetbal? Ik zou best mijn tv-abonnement willen opzeggen aangezien we tegenwoordig alles via Videoland en NPO Plus kijken, maar ESPN (/Feyenoord) is echt een must voor mij.
Zo'n illegaal IPTV-abonnementje heb ik wel eens overwogen, maar vind ik toch een beetje te shady (en loopt te ver achter op live, terwijl ik graag in het Feyenoord-topic mee post/met m'n pa aan het appen ben tijdens de wedstrijd :+ ).
pi_218660212
Hier sinds overstappen naar Odido Klik en Klaar ook geen reguliere tv meer.

Alleen de NPO start app nog, werkt prima. NPO 1 2 en 3 in 1080P kwaliteit sinds 6 weken:

https://tweakers.net/nieu(...)-in-full-hd-aan.html
pi_218660215
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:37 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Hoe kijk je dan nu voetbal? Ik zou best mijn tv-abonnement willen opzeggen aangezien we tegenwoordig alles via Videoland en NPO Plus kijken, maar ESPN (/Feyenoord) is echt een must voor mij.
Zo'n illegaal IPTV-abonnementje heb ik wel eens overwogen, maar vind ik toch een beetje te shady (en loopt te ver achter op live, terwijl ik graag in het Feyenoord-topic mee post/met m'n pa aan het appen ben tijdens de wedstrijd :+ ).
Via NL ziet van mijn broertje die gaat tegenwoordig naar vrijwel alle wedstrijden zo'n beetje, soms ga ik mee. Maar vaak ook bij vrienden of in de kroeg.
Wel kut dat je tegenwoordig schijnbaar afhankelijk bent van een dure tv-aanbieder om die wedstrijden in de Eredivisie überhaupt te kunnen kijken.

Begrijp ik het goed of zijn er andere manieren?
blablablabla
  dinsdag 2 september 2025 @ 13:50:53 #59
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_218660246
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:25 schreef Elan het volgende:

Ziggo nooit gezeik mee gehad overigens en een goede snelheid maar wel mokerduur in verhouding.
Als ik even snel kijk:
nu 67e voor internet en tv (extra netflix e.d. laat ik even weg, want blijft het zelfde.)

Odido en nlziet (duurste) kom ik samen op 36.95e Heb dan alleen geen opnemen meer
pi_218660281
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:50 schreef Duracell het volgende:

[..]
Als ik even snel kijk:
nu 67e voor internet en tv (extra netflix e.d. laat ik even weg, want blijft het zelfde.)

Odido en nlziet (duurste) kom ik samen op 36.95e Heb dan alleen geen opnemen meer
Precies, en het is ook gewoon prima qua snelheden (zie mijn eerdere post)

Het enige is dat als je voetbal wil kijken je per se een provider moet kiezen. Als je geen glasvezel hebt en geen ADSL wil met middeleeuwse snelheden kom je dan automatisch bij Ziggo uit :')

Wellicht dat er nog regio's zijn waar je daar wel mee uit de voeten kunt maar ADSL was hier echt abdominal traag. Wij konden ook in de lagere resoluties niet meer fatsoenlijk Netflixen. Constant wazig beeld of video's die helemaal niet starten. Zou dat niemand aanraden tenzij je zeker weet dat het fatsoenlijk functioneert.
blablablabla
  dinsdag 2 september 2025 @ 14:22:45 #61
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_218660446
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Precies, en het is ook gewoon prima qua snelheden (zie mijn eerdere post)

Het enige is dat als je voetbal wil kijken je per se een provider moet kiezen. Als je geen glasvezel hebt en geen ADSL wil met middeleeuwse snelheden kom je dan automatisch bij Ziggo uit :')

Wellicht dat er nog regio's zijn waar je daar wel mee uit de voeten kunt maar ADSL was hier echt abdominal traag. Wij konden ook in de lagere resoluties niet meer fatsoenlijk Netflixen. Constant wazig beeld of video's die helemaal niet starten. Zou dat niemand aanraden tenzij je zeker weet dat het fatsoenlijk functioneert.
Wij hadden net voor de zaak van mijn vriendin een click en go aangeschaft. Heb dat ding thuis, op mijn woonadres getest. Had snelheid rond de 350mb/s Vond ik inderdaad helemaal niet slecht. Ben geen gamer. Kijk geen voetbal/f1. Wel UFC en Glory, maar heb ik andere abbos voor.

Dus denk ook wel aan overstappen.
pi_218660460
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:22 schreef Duracell het volgende:

[..]
Wij hadden net voor de zaak van mijn vriendin een click en go aangeschaft. Heb dat ding thuis, op mijn woonadres getest. Had snelheid rond de 350mb/s Vond ik inderdaad helemaal niet slecht. Ben geen gamer. Kijk geen voetbal/f1. Wel UFC en Glory, maar heb ik andere abbos voor.

Dus denk ook wel aan overstappen.
Je bedoelt Odido Klik en Klaar?
pi_218660661
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:45 schreef Elan het volgende:

[..]
Via NL ziet van mijn broertje die gaat tegenwoordig naar vrijwel alle wedstrijden zo'n beetje, soms ga ik mee. Maar vaak ook bij vrienden of in de kroeg.
Wel kut dat je tegenwoordig schijnbaar afhankelijk bent van een dure tv-aanbieder om die wedstrijden in de Eredivisie überhaupt te kunnen kijken.

Begrijp ik het goed of zijn er andere manieren?
Als ik een beetje snel Google zijn voor ESPN CanalPlus (daar kan ik verder wel eens induiken trouwens), een extra bovenop je reguliere tv-abonnement of een illegaal IPTV-abonnement de enige opties ja.

Ik betaal nu 87,10 per maand bij KPN (53,61 voor internet, 18,50 voor tv, 14,99 voor ESPN). Het zou wel ideaal zijn als ESPN ook een streamingsdienst aanbiedt, dan kan ik die 18,50 eruit gooien maar dat is nu geen optie.
Of inderdaad weer meer naar wedstrijden gaan, maar sinds ik een kleine heb deel ik mijn seizoenskaart met mijn oom :+
  Moderator dinsdag 2 september 2025 @ 14:54:16 #64
382129 crew  Donna
pi_218660672
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:53 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Als ik een beetje snel Google zijn voor ESPN CanalPlus (daar kan ik verder wel eens induiken trouwens), een extra bovenop je reguliere tv-abonnement of een illegaal IPTV-abonnement de enige opties ja.

Ik betaal nu 87,10 per maand bij KPN (53,61 voor internet, 18,50 voor tv, 14,99 voor ESPN). Het zou wel ideaal zijn als ESPN ook een streamingsdienst aanbiedt, dan kan ik die 18,50 eruit gooien maar dat is nu geen optie.
Of inderdaad weer meer naar wedstrijden gaan, maar sinds ik een kleine heb deel ik mijn seizoenskaart met mijn oom :+
Ik zou KPN eens bellen of dat ook goedkoper kan. Jemig wat een bedrag.
Of heb je extra TV ontvangers en heel snel internet ofzo?
pi_218660729
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:37 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ik heb ESPN + tv + internet voor ongeveer 70 bij Ziggo. (Eerste jaar had ik het voor 32. Dat is net afgelopen.)
Blijft ook een hoop geld.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 2 september 2025 @ 15:09:19 #66
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_218660889
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:24 schreef Newone82 het volgende:

[..]
Je bedoelt Odido Klik en Klaar?
ja, inderdaad :)
pi_218660906
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:53 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Blijkbaar kan het niet meer via Canal+ tenzij je een bestaand abonnement om laat zetten naar een satellietabonnement.
https://tweakers.net/nieu(...)n-appabonnement.html
Zo te zien niet voor nieuwe klanten.

quote:
Door nieuwe afspraken met ESPN kunnen we de 4 ESPN tv-zenders niet langer aanbieden in jouw bestaande abonnement. Daarom introduceren we het nieuwe satelliet abonnement CANAL+ Voetbal waarmee je toegang houdt tot ESPN – via satelliet en de app.
quote:
Dit aanbod is speciaal voor bestaande CANAL+ TV klanten. Het aanbod is niet geldig voor nieuwe klanten.
Je moet dus een abonnement hebben bij een van deze 19 ISP's
https://campagne.espn.nl/abonneren

Je zou bijna de illegale markt op gaan voor ESPN :P .
blablablabla
pi_218660923
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik heb ESPN + tv + internet voor ongeveer 70 bij Ziggo. (Eerste jaar had ik het voor 32. Dat is net afgelopen.)
Blijft ook een hoop geld.
Heb je dan Wifi Start bij Ziggo? Het beste is om elk jaar te switchen als je die mogelijkheid hebt.
blablablabla
pi_218661216
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 14:54 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik zou KPN eens bellen of dat ook goedkoper kan. Jemig wat een bedrag.
Of heb je extra TV ontvangers en heel snel internet ofzo?
2 TV-ontvangers inderdaad, dat is 5 euro extra. Internet ook het snelste dat mogelijk was op mijn adres (200/20 Mbps), maar dat scheelde ook maar 5 euro met de enige andere optie die er was (100/10). Geen glasvezel overigens.
  Moderator dinsdag 2 september 2025 @ 16:14:55 #70
382129 crew  Donna
pi_218661394
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:47 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
2 TV-ontvangers inderdaad, dat is 5 euro extra. Internet ook het snelste dat mogelijk was op mijn adres (200/20 Mbps), maar dat scheelde ook maar 5 euro met de enige andere optie die er was (100/10). Geen glasvezel overigens.
Ah ja, de verschillen zijn nu groter zie ik. Een extra ontvanger is (voor mij) iig ¤6 en een upgrade naar 200/20 is ruim ¤8 extra.

Ik heb dus 1 TV ontvanger en 100/10 glasvezel voor ¤32,50. Zit wel extra korting bij omdat ik ook KPN mobiel heb.
En heb nog gratis Disney+ via hun.
pi_218661954
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:14 schreef Donna het volgende:

[..]
Ah ja, de verschillen zijn nu groter zie ik. Een extra ontvanger is (voor mij) iig ¤6 en een upgrade naar 200/20 is ruim ¤8 extra.

Ik heb dus 1 TV ontvanger en 100/10 glasvezel voor ¤32,50. Zit wel extra korting bij omdat ik ook KPN mobiel heb.
En heb nog gratis Disney+ via hun.
Ja, mobiel wil ik nog eens induiken. Ik zit daar bij Odido (had ik ook m'n internet/tv toen ik nog alleen woonde overigens) dus daar zal nog wel wat klantkorting te behalen zijn.
pi_218662035
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Heb je dan Wifi Start bij Ziggo? Het beste is om elk jaar te switchen als je die mogelijkheid hebt.
Ik denk dat het start is, ja.
Elk jaar de hele bekabeling en modem loshalen op diverse verdiepingen en terugsturen. Neh. Ik zit wel prima. :) Normaliter bel ik ook om de zoveel tijd of ze een korting hebben en meestal krijg ik dan wel weer een jaar gratis ESPN ofzo.
pi_218664995
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Elk jaar de hele bekabeling en modem loshalen op diverse verdiepingen en terugsturen. Neh. Ik zit wel prima. :) Normaliter bel ik ook om de zoveel tijd of ze een korting hebben en meestal krijg ik dan wel weer een jaar gratis ESPN ofzo.
Bekabeling loshalen?
Je hoeft toch alleen de kabels aan je modem te switchen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218665022
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
router er tussenzetten en je hoeft je modem alleen aan te sluiten daarop, verder kan je dan alles laten zoals het is.. (mits je ook een paar accesspoints koopt)
pi_218665028
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 23:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Bekabeling loshalen?
Je hoeft toch alleen de kabels aan je modem te switchen?
Dat zit allemaal heel mooi weggewerkt in m’n kast en boven nog 2 versterkers (pods) met kabels. Veel teveel gedoe.
En nieuwe logins daarna. Alles weer terugsturen. Nee, niet iets dat ik elk jaar ga veranderen. En ik krijg toch altijd weer korting of gratis erbij.
(En op m’n Vodafone account krijg ik weer korting omdat ik Ziggo heb.)

Een vriendin van mij wisselt alles zo ongeveer elk jaar, ik moet daar wat dit betreft niet aan denken.
Van een zorgverzekeraar en energiemaatschappij snap ik het wel. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')