SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Slaap lekker, Bos.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik stap meteen op het vliegtuig naar Dromenland
Kijk.... dat scheelt alweer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:34 schreef Fogel het volgende:
Airport... vertraging, ik hoef er pas na middernacht te zijn
Dat wordt dan een latertje voor je. Komt je zoon je helpen met klussen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:34 schreef Fogel het volgende:
Airport... vertraging, ik hoef er pas na middernacht te zijn
Een programma op je computer (VDJ of Mixxx).quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:36 schreef Modus het volgende:
Wat is er kort gezegd eik nodig om uit te zenden?
quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:38 schreef livelink het volgende:
Weer een Eurovision - Poupee de cire, poupee de son
Olaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:36 schreef Modus het volgende:
Wat is er kort gezegd eik nodig om uit te zenden?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:40 schreef Fogel het volgende:
Valt me tegen dat nog niemand 💩in de ☀heeft gezegd
Bos was net gaan slapen, anders had hij het wel gedaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:40 schreef Fogel het volgende:
Valt me tegen dat nog niemand 💩in de ☀heeft gezegd
Hij helpt vast mee maar dat is het doel niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wordt dan een latertje voor je. Komt je zoon je helpen met klussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |