Én? Kind afgepakt? Zou echt weer een nieuw dieptepunt zijn...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Moeder heeft zich vanavond inderdaad gemeld bij de politie, samen met haar kindje.
Ze zijn samen overgedragen aan de instanties. Geen idee hoe je die zin moet interpreteren, maar stond zojuist net zo in het bericht.quote:Op zondag 3 augustus 2025 00:13 schreef YoopY het volgende:
[..]
Én? Kind afgepakt? Zou echt weer een nieuw dieptepunt zijn...
onder toezicht betekent niet meer dan dat er zo nu en dan iemand thuis komt kijken hoe het gaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als dat kindje echt onder toezicht zou zijn geweest, had de moeder het niet mee kunnen nemen. Tenminste volgens mijn logica, dan. Daarom begreep ik die term ook niet.
Omdat ze weer terecht zijn.quote:
Waar gaan ze in dit geval dan kijken? De moeder is dakloos...quote:Op zondag 3 augustus 2025 07:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
onder toezicht betekent niet meer dan dat er zo nu en dan iemand thuis komt kijken hoe het gaat.
Dat weet niemand.quote:Op zondag 3 augustus 2025 08:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nu weet ik toch niet wat er gebeurd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |