Het was in Zwitserland in ieder geval pijnlijk duidelijk dat het beste er toen al wel af was. De keuze om Catalonië te rijden (wat bij de vrouwen 2.1 is) begrijp ik absoluut niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vollering heeft tenminste nog wat rust genomen, maar misschien was dat er toch al te veel aan.
Gebeurde paar weken geleden ook nogquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:47 schreef Faraday01 het volgende:
1 minuut 46 seconden op de nummer 2
Tadej P. lacht om zulke verschillen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:47 schreef Faraday01 het volgende:
1 minuut 46 seconden op de nummer 2
PFP is natuurlijk ook een fenomeen en geen totale nobuddie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dat zat er daadwerkelijk aan te komen.
Interview met Vollering gaat wat wordenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik maak me klaar voor wat tranen.
Dat keffertje van van Baerle is er welquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is zelfs die van Vollering niet aanwezig?
Begin dit jaar nog weggereden op Jebel Hafeet. Bij haar eerste passage op de weg wel eens hoog geëindigd in de Giro, maar toen sloegen ze de echte beklimmingen nog over. Dat ze een aardig eindje met een fiets kan rijden weten we allemaal, maar deze klimprestatie komt toch wel echt uit het niets.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
PFP is natuurlijk ook een fenomeen en geen totale nobuddie.
Al was dit wel, tsja, bijzonder.
Bunel hier ook gewoon nog 10e nadat ze de afgelopen dagen meermaals op de grond heeft gelegen en vandaag de hele dag heeft gewerkt voor PFP.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |