De schroef of de band?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:16 schreef R-woud93 het volgende:
Ik had deze week ook een schroef in mijn band, die ligt nu lek in de kofferbak
Over een boot gereden? Altijd vervelend..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:16 schreef R-woud93 het volgende:
Een lekke schroef? Raarrrrrrr.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:16 schreef R-woud93 het volgende:
Been there, done thatquote:
Dat is de eerste...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Verwachting: Max P7 en Tsunoda P16 in kwali.
Ook ja.quote:
Albon is wel heel slecht.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:20 schreef Peterselieman het volgende:
Ook pijnlijk voor Gasly, Hülk en Albon
Got no T-shirt.quote:
Ik welquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:20 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zie Verstappen dit jaar geen GP meer winnen.
Seizoen duurt lang.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:20 schreef PzKpfw het volgende:
zelfs een podium wordt al lastigquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:20 schreef PzKpfw het volgende:
Nah... zijn er te veel om het nu al te zeggen, maar het is wel een nagel aan de doodskist dat de vcarbs gewoon beter zijn dan de rbr.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:20 schreef PzKpfw het volgende:
Bizar dat het zo ineens omgedraaid is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nah... zijn er te veel om het nu al te zeggen, maar het is wel een nagel aan de doodskist dat de vcarbs gewoon beter zijn dan de rbr.
Wtf..
Gewoon eens Max een race in de Racing Bull laten rijden gewoon omdat het kan en het seizoen toch al verkloot is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nah... zijn er te veel om het nu al te zeggen, maar het is wel een nagel aan de doodskist dat de vcarbs gewoon beter zijn dan de rbr.
Wtf..
Dat is 'm geraaje ook!quote:
Kansloze kar is het op high downforcequote:
Nog een grotere nagel aan de doodskist van wasche.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:22 schreef Perox het volgende:
[..]
Gewoon eens Max een race in de Racing Bull laten rijden gewoon omdat het kan en het seizoen toch al verkloot is.
Koelt af.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
Lijkt erop dat de baan langzamer gaat worden
Zeldzaam.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:25 schreef -XOR- het volgende:
Hezelmans heeft zitten drinken? Foutloze 2e run HAM?
Dat gaat niks uitmakenquote:
Die moet met pensioen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
Allard heeft het over "vrije training", gaat wel goed.
Niet?quote:
Als het was gaan regenen wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat gaat niks uitmaken
Maar het regent nog nietquote:
In principe zijn er maar 2 wagens die langzamer zijn, die Haas en die Alpine. De rest is sneller.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:33 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Max het net red als 10e.
Eindelijk ballen.quote:
Nou ja, de Ferraris waren beiden ook niet sneller.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In principe zijn er maar 2 wagens die langzamer zijn, die Haas en die Alpine. De rest is sneller.
Sauber, Williams.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In principe zijn er maar 2 wagens die langzamer zijn, die Haas en die Alpine. De rest is sneller.
Williams lijkt me het hele weekend al veel sneller, en Bortoleto ook.quote:
Iedereen kan winnenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:36 schreef SiGNe het volgende:
Als het morgen gaat regenen zou Stroll weleens een erg goede kans hebben om te kunnen winnen, Stroll is best goed in de regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |