Ja zijn hoerenkeffer is terug.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hoerenkeffer van DE HEEL ERG BELANGRIJKE MART HOOGKAMER
Dan heeft hij wel mazzel gehad denk ikquote:
jammer.quote:
quote:De beloning van 5000 euro die hij had uitgeloofd, trok hij weer in omdat er honderden mensen belden met onbruikbare tips. Zij hoopten de zanger aan de lijn te krijgen.
die heb ik niet bij hem gezienquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus leef je onder een hunebed ofzo.
Wat zal mij heel die Mart Hoogkamer in elkaar rotten zegquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had ook geen idee wie het wasquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
De naam zei mij ook helemaal niets eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zal mij heel die Mart Hoogkamer in elkaar rotten zegStraks is het ook nog erg dat ik niet weet hoe hij eruit ziet? Flikker toch op met die nep belangrijkdoeners
Dat denk ik gelukkig niet. Mijn eerste gedachte was dat jij los ging vanavond.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
Ik ga zwemmen in Bacardi lemon.
Als je denkt hey dat komt me bekend voor nou dat is van hem.
Wij Kwaliteitspersonen luisteren niet naar tokkiemuziekquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
Ik ga zwemmen in Bacardi lemon.
Als je denkt hey dat komt me bekend voor nou dat is van hem.
Ik heb al zolang geen alcohol meer gehad, laten we dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat denk ik gelukkig niet. Mijn eerste gedachte was dat jij los ging vanavond.
Het is niet alsof ik er bewust naar luister. Kan dat nieuwe liedje van Jan Smit ook wel dromen inmiddels en heb het nog nooit zelf aangezet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij Kwaliteitspersonen luisteren niet naar tokkiemuziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |