Ook geen personeel dus?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, 4.16 km gelopen. Alle terrasjes op de Brink vol. Maar hier in een zijstraatje een mooie bruine kroeg. Leeg.
Mailyquote:
Ik zou zo achter de toog kunnen gaan staan ja.quote:
Ja precies. Nu kan ik net zo goed nog meer verzamelen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit heb ik nu met boxcameraatjes. Heb er nu drie, en dat is een verzameling.
Hek is dan toch van de dam, nu verzamel ik ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n verzameling
Dit is nog niet alles.Tap tap tap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:12 schreef Ama het volgende:
Na krijg ik ineens een berichtje van mijn vader: Heb je al op je bankrekening gekeken?
Ineens een cadeautje uit het niets.
das altijd leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of richting huis gelopen, of ergens anders heen. Of aangevallen door wilde zwijnen / wolven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:37 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)rukke-zoektocht.html
Mensen
[..]
Nou poeh hey
Hij doet zoiets ook altijd zonder iets te zeggen en dan hoopt hij maar dat ik het zelf snel zie.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij doet zoiets ook altijd zonder iets te zeggen en dan hoopt hij maar dat ik het zelf snel zie.
Bent vast niet lief genoeg voor je oudersquote:
Dan had hij wat hij wel leuk vindt om te geven moeten kopen ipv jou de keuze te geven en dan zeuren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Hoor hem al denken: Met iets leuks bedoel ik geen LEGO.
Ik zou ook niet willen zeggen dat ik altijd een voorbeeld dochter ben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bent vast niet lief genoeg voor je ouders
Krijg ik een nieuwe hordeur.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan had hij wat hij wel leuk vindt om te geven moeten kopen ipv jou de keuze te geven en dan zeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ook toen ik lief was kreeg ik niets. Egocentrisch zijn ze. Ik heb geen euro gehad van ze vanaf het moment dat ik 18 was.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bent vast niet lief genoeg voor je ouders
Mss zijn ze gewoon arm.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook toen ik lief was kreeg ik niets. Egocentrisch zijn ze. Ik heb geen euro gehad van ze vanaf het moment dat ik 18 was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |