Jachtseizoen ken ik ook nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. soort Jachtseizoen, wat ook weer een TV programma is.
Hij moest samen met iemand anders uit handen blijven van de "politie" de zogenaamde hunters Dat ging er bij hem best wel dom en amateuristisch aan toe...
Ik ben blij dat ik geen tv kijk denk ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. soort Jachtseizoen, wat ook weer een TV programma is.
Hij moest samen met iemand anders uit handen blijven van de "politie" de zogenaamde hunters Dat ging er bij hem best wel dom en amateuristisch aan toe...
Nee snap ik, dan is bij jou de steen ook niet van toepassingquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen tv kijk denk ik.
Hem daarmee proberen te vergelijken is in ieder geval te veel aandachtquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:16 schreef UitStraling het volgende:
Is Mart Hoogkamer erger dan de honger in Gaza?
Als ik iemand echt gemeen wil zijn dan ziet een ander dat niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik ooit iemand echt wil raken met woorden dan vraag ik fles wel even of hij wat voor mij kan schrijven
Neukfout is ook wel een mooie bewoording van jouquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik iemand echt gemeen wil zijn dan ziet een ander dat niet.
Dan gebruik ik woorden als "ellendeling" of "stuk verdriet".
Of iemand een 'onjuistheid' noemenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik iemand echt gemeen wil zijn dan ziet een ander dat niet.
Dan gebruik ik woorden als "ellendeling" of "stuk verdriet".
Geen idee, kom net binnenvallenquote:
Nee dat zou ik niet zeggen. In mijn ogen ben je dan een "historische abberatie".quote:
Een 'afwijkende anomalie'quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zou ik niet zeggen. In mijn ogen ben je dan een "historische abberatie".
'onregelmatig afwijkende anomalie'quote:
Ook niet de rockeditie erbij..??quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:48 schreef Ama het volgende:
Ik heb in ieder geval deze eindelijk een keer besteld. Kan ik het volgend weekend spelen met visite.
[ link | afbeelding ]
te veel werk.quote:
neukfout meetfoutquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
Ah, over 2 weken gaan we er weer aan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |