Ze is zo ontzettend hard op zoek naar “bewijzen” dat ze ziek is. Ja haar b12 is misschien wat lager dan gemiddeld maar inderdaad gewoon nog binnen de norm.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:35 schreef Nieve het volgende:
Die nieuwe internist doet niks met haar B12 omdat haar uitslag ook gewoon binnen de norm zit.![]()
Eventueel supplement en klaar.
Het ding is denk ik vooral dat de kliniek niet meer doet wat zij wil.
Doktertje hoppen als ze aan je beginnen te twijfelen of niet meer met je meewerken is een patroon bij mensen als Debbie...
Mijn ervaring is ook dat artsen pas onder de indruk zijn als je echt ver buiten de kaders valt. Die zijn namelijk de uitschieters gewend. Haar b12 was gewoon wat lager maar absoluut geen alarmbel idee wat zij hooptquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:40 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ze is zo ontzettend hard op zoek naar “bewijzen” dat ze ziek is. Ja haar b12 is misschien wat lager dan gemiddeld maar inderdaad gewoon nog binnen de norm.
Ik kwam hier om dit te zeggen, het kind kan ook gewoon moe zijn van de zwemles 🤷♀️.maar goed, weer de hele dag voor de tv zal wel helpen 🙈quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:37 schreef Earring het volgende:
Bij DBM hebben ze ook weer wat onder leden denkt ze
Sneu voor haar, nu komt ze binnenkort met een nieuwe diagnose, ze moet ff googelenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:35 schreef Nieve het volgende:
Die nieuwe internist doet niks met haar B12 omdat haar uitslag ook gewoon binnen de norm zit.![]()
Doktertje hoppen als ze aan je beginnen te twijfelen of niet meer met je meewerken is een patroon bij mensen als Debbie...
Ik denk ook altijd; als je wat zoekt vind je wat, als je 10 mensen bloed afneemt zul je vaker een laag b12 zien , dat komt veel voor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:42 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is ook dat artsen pas onder de indruk zijn als je echt ver buiten de kaders valt. Die zijn namelijk de uitschieters gewend. Haar b12 was gewoon wat lager maar absoluut geen alarmbel idee wat zij hoopt
Maar die van Jared kijkt ze in de zon/ licht, dat schetst dan sowieso een heel ander beeld, want in licht kijken is niet prettigquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:58 schreef Henrike het volgende:
Zie net de foto van Debbie in haar roze jurkje in een zonnebloem veld. Misschien kan ze die even onder die post van Jared Meijer plaatsen, dit is dezelfde vrouw
Ik snap niet dat je zo geilt op ziek zijn en iets hebben. Mijn pa zegt altijd niet spotten met je gezondheid dat komt altijd bij je terugquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:35 schreef Nieve het volgende:
Dat is ook zo, maar Debbie is daarvoor al te ver.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:17 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zo geilt op ziek zijn en iets hebben. Mijn pa zegt altijd niet spotten met je gezondheid dat komt altijd bij je terug
Niet echt een mooi jurkje 🫣quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:58 schreef Henrike het volgende:
Zie net de foto van Debbie in haar roze jurkje in een zonnebloem veld. Misschien kan ze die even onder die post van Jared Meijer plaatsen, dit is dezelfde vrouw
Het mag inderdaad niet genoemd worden, maar het patroon is inmiddels zo duidelijk dat het mij echt een raadsel is dat haar omgeving dit niet doorziet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:23 schreef funkyfabulous het volgende:
Zou die vermoeidheidskliniek niet gewoon gezegd hebben dat ze denken dat zij niet zo ziek is dan ze doet voorkomen? Acht die kans ook aanwezig. Natuurlijk moet er dan wel een verklaring zijn en laat die B12 dan nét het juiste excuus zijn.
Het wordt steeds duidelijker dat als ze al iets heeft dat hetgene is wat hier niet genoemd mag worden.
Omdat ze een WIA uitkering wil hebben/krijgen. En zodat ze aandacht krijgt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:17 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zo geilt op ziek zijn en iets hebben. Mijn pa zegt altijd niet spotten met je gezondheid dat komt altijd bij je terug
We weten niet of haar omgeving het niet doorziet, we zien vrijwel niks van haar omgeving.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:27 schreef Nieve het volgende:
[..]
Het mag inderdaad niet genoemd worden, maar het patroon is inmiddels zo duidelijk dat het mij echt een raadsel is dat haar omgeving dit niet doorziet.
Dat van die kliniek geloof ik ook. Ook omdat ze alles online deed. In mijn ogen werkt dat niet, een arts die je beoordeeld per telefoon?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:23 schreef funkyfabulous het volgende:
Zou die vermoeidheidskliniek niet gewoon gezegd hebben dat ze denken dat zij niet zo ziek is dan ze doet voorkomen? Acht die kans ook aanwezig. Natuurlijk moet er dan wel een verklaring zijn en laat die B12 dan nét het juiste excuus zijn.
Het wordt steeds duidelijker dat als ze al iets heeft dat hetgene is wat hier niet genoemd mag worden.
Maar ze ziet er verder wel goed uit daarquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Niet echt een mooi jurkje 🫣
Ze hadden nog geprobeerd te annuleren vanwege de weersverwachting
Ik denk dit ook. En dat het fijn is voor haar dat Long COVID zo vaag is, dus ze kan ook lekker vaag ziek blijvenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Omdat ze een WIA uitkering wil hebben/krijgen. En zodat ze aandacht krijgt.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat voortkomt uit een soort jeugdtrauma, omdat ze opgroeide met een gehandicapte (?) broer en een zus die tienermoeder werd. Denk dat Debbie het kind was waar ze zich geen zorgen om hoefde te maken en ze nu het gevoel heeft dat ze niet gezien wordt.
Ik herken veel van mezelf in Debbie, ik was (ook) het kind waar niemand zich zorgen om maakte, ik deed mijn best op school en met sport, ik kwam niet in de problemen waar een aantal van mijn broers het compleet tegenovergestelde waren. Ik zorgde dat ik geen aandacht trok omdat er al zoveel problemen waren (ik ben de jongste, van Debbie weet ik het niet).
Maar ik heb hulp gezocht en ben niet in een negatieve spiraal terecht gekomen.
Maar goed dit is wel 'psychologie voor dummies' ofzo heb er niet voor gestudeerd haha
Ik denk dat je idd heel dicht in de buurt komt. Daarom is het voor Debbie zo jammer dat Roy erin meegaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Omdat ze een WIA uitkering wil hebben/krijgen. En zodat ze aandacht krijgt.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat voortkomt uit een soort jeugdtrauma, omdat ze opgroeide met een gehandicapte (?) broer en een zus die tienermoeder werd. Denk dat Debbie het kind was waar ze zich geen zorgen om hoefde te maken en ze nu het gevoel heeft dat ze niet gezien wordt.
Ik herken veel van mezelf in Debbie, ik was (ook) het kind waar niemand zich zorgen om maakte, ik deed mijn best op school en met sport, ik kwam niet in de problemen waar een aantal van mijn broers het compleet tegenovergestelde waren. Ik zorgde dat ik geen aandacht trok omdat er al zoveel problemen waren (ik ben de jongste, van Debbie weet ik het niet).
Maar ik heb hulp gezocht en ben niet in een negatieve spiraal terecht gekomen.
Maar goed dit is wel 'psychologie voor dummies' ofzo heb er niet voor gestudeerd haha
Debbie is best heel slim/sluw in wat ze plaatst en wat nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
We weten niet of haar omgeving het niet doorziet, we zien vrijwel niks van haar omgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |