abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 2 augustus 2025 @ 11:29:06 #1
382129 crew  Donna
pi_218395224
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218395250
Haha die titel! 😂
pi_218395273
Die nieuwe internist doet niks met haar B12 omdat haar uitslag ook gewoon binnen de norm zit. :')
Eventueel supplement en klaar.

Het ding is denk ik vooral dat de kliniek niet meer doet wat zij wil.
Doktertje hoppen als ze aan je beginnen te twijfelen of niet meer met je meewerken is een patroon bij mensen als Debbie...
pi_218395286
Bij DBM hebben ze ook weer wat onder leden denkt ze
pi_218395313
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 11:35 schreef Nieve het volgende:
Die nieuwe internist doet niks met haar B12 omdat haar uitslag ook gewoon binnen de norm zit. :')

Doktertje hoppen als ze aan je beginnen te twijfelen of niet meer met je meewerken is een patroon bij mensen als Debbie...
Ze is zo ontzettend hard op zoek naar “bewijzen” dat ze ziek is. Ja haar b12 is misschien wat lager dan gemiddeld maar inderdaad gewoon nog binnen de norm.
pi_218395331
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 11:40 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Ze is zo ontzettend hard op zoek naar “bewijzen” dat ze ziek is. Ja haar b12 is misschien wat lager dan gemiddeld maar inderdaad gewoon nog binnen de norm.
Mijn ervaring is ook dat artsen pas onder de indruk zijn als je echt ver buiten de kaders valt. Die zijn namelijk de uitschieters gewend. Haar b12 was gewoon wat lager maar absoluut geen alarmbel idee wat zij hoopt
pi_218395383
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 11:37 schreef Earring het volgende:
Bij DBM hebben ze ook weer wat onder leden denkt ze
Ik kwam hier om dit te zeggen, het kind kan ook gewoon moe zijn van de zwemles 🤷‍♀️.maar goed, weer de hele dag voor de tv zal wel helpen 🙈
pi_218395395
quote:

Sneu voor haar, nu komt ze binnenkort met een nieuwe diagnose, ze moet ff googelen
pi_218395411
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 11:42 schreef Lampje88 het volgende:

[..]
Mijn ervaring is ook dat artsen pas onder de indruk zijn als je echt ver buiten de kaders valt. Die zijn namelijk de uitschieters gewend. Haar b12 was gewoon wat lager maar absoluut geen alarmbel idee wat zij hoopt
Ik denk ook altijd; als je wat zoekt vind je wat, als je 10 mensen bloed afneemt zul je vaker een laag b12 zien , dat komt veel voor.
Nu is Debbie ook niet iemand die gezond leeft, weinig buiten, nooit iets actiefs( al is het maar een korte wandeling)
Haar conditie holt achteruit en dat het daaraan ligt ziet ze niet in.
pi_218395440
Zie net de foto van Debbie in haar roze jurkje in een zonnebloem veld. Misschien kan ze die even onder die post van Jared Meijer plaatsen, dit is dezelfde vrouw
pi_218395447
Am vind het wel fijn dat ze Sam nu elke keer op de foto en film kan zetten , valt mij op
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218395533
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 11:58 schreef Henrike het volgende:
Zie net de foto van Debbie in haar roze jurkje in een zonnebloem veld. Misschien kan ze die even onder die post van Jared Meijer plaatsen, dit is dezelfde vrouw
Maar die van Jared kijkt ze in de zon/ licht, dat schetst dan sowieso een heel ander beeld, want in licht kijken is niet prettig
pi_218395622
quote:

Ik snap niet dat je zo geilt op ziek zijn en iets hebben. Mijn pa zegt altijd niet spotten met je gezondheid dat komt altijd bij je terug
pi_218395685
Zou die vermoeidheidskliniek niet gewoon gezegd hebben dat ze denken dat zij niet zo ziek is dan ze doet voorkomen? Acht die kans ook aanwezig. Natuurlijk moet er dan wel een verklaring zijn en laat die B12 dan nét het juiste excuus zijn.

Het wordt steeds duidelijker dat als ze al iets heeft dat hetgene is wat hier niet genoemd mag worden.
pi_218395692
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 12:17 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Ik snap niet dat je zo geilt op ziek zijn en iets hebben. Mijn pa zegt altijd niet spotten met je gezondheid dat komt altijd bij je terug
Dat is ook zo, maar Debbie is daarvoor al te ver.
Ze kickt op de aandacht.
Al zou het beter met haar gaan dan zou ze dat nooit melden.
Ze blijft er in hangen dat is haar probleem, zij is lc.
Ik hoop werkelijk dat ze eindelijk een keer zal veranderen , als is het maar voor haar 3 kinderen.
pi_218395698
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 11:58 schreef Henrike het volgende:
Niet echt een mooi jurkje 🫣

Ze hadden nog geprobeerd te annuleren vanwege de weersverwachting
pi_218395713
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 12:23 schreef funkyfabulous het volgende:
Zou die vermoeidheidskliniek niet gewoon gezegd hebben dat ze denken dat zij niet zo ziek is dan ze doet voorkomen? Acht die kans ook aanwezig. Natuurlijk moet er dan wel een verklaring zijn en laat die B12 dan nét het juiste excuus zijn.

Het wordt steeds duidelijker dat als ze al iets heeft dat hetgene is wat hier niet genoemd mag worden.
Het mag inderdaad niet genoemd worden, maar het patroon is inmiddels zo duidelijk dat het mij echt een raadsel is dat haar omgeving dit niet doorziet.
pi_218395714
Am: we gaan terug naar de tent om te douchen, waarom denk ik nu aan iets anders🤣
pi_218395737
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 12:17 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Omdat ze een WIA uitkering wil hebben/krijgen. En zodat ze aandacht krijgt.

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat voortkomt uit een soort jeugdtrauma, omdat ze opgroeide met een gehandicapte (?) broer en een zus die tienermoeder werd. Denk dat Debbie het kind was waar ze zich geen zorgen om hoefde te maken en ze nu het gevoel heeft dat ze niet gezien wordt.
Ik herken veel van mezelf in Debbie, ik was (ook) het kind waar niemand zich zorgen om maakte, ik deed mijn best op school en met sport, ik kwam niet in de problemen waar een aantal van mijn broers het compleet tegenovergestelde waren. Ik zorgde dat ik geen aandacht trok omdat er al zoveel problemen waren (ik ben de jongste, van Debbie weet ik het niet).
Maar ik heb hulp gezocht en ben niet in een negatieve spiraal terecht gekomen.

Maar goed dit is wel 'psychologie voor dummies' ofzo heb er niet voor gestudeerd haha
pi_218395743
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 12:27 schreef Nieve het volgende:

[..]
Het mag inderdaad niet genoemd worden, maar het patroon is inmiddels zo duidelijk dat het mij echt een raadsel is dat haar omgeving dit niet doorziet.
We weten niet of haar omgeving het niet doorziet, we zien vrijwel niks van haar omgeving.
pi_218395744
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 12:23 schreef funkyfabulous het volgende:

Dat van die kliniek geloof ik ook. Ook omdat ze alles online deed. In mijn ogen werkt dat niet, een arts die je beoordeeld per telefoon?
Ik heb ook vanaf het begin gedacht dat ze niet eens bij de kliniek in behandeling was, maar met de aanvraag van de WMO liet ze wel een brief zien die volgens haar van de kliniek kwam.
Nou heeft ze laatst voor de vakantie ook iets gedeeld en de kliniek genoemd wat niet zo positief was.
Het zal mij daarom ook niet verbazen dat de kliniek haar daar wat van heeft gezegd.
Als ze niet 100% voor de behandeling is gegaan snap ik die kliniek wel.
pi_218395749
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 12:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Niet echt een mooi jurkje 🫣

Ze hadden nog geprobeerd te annuleren vanwege de weersverwachting
Maar ze ziet er verder wel goed uit daar
pi_218395788
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 12:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat voortkomt uit een soort jeugdtrauma, omdat ze opgroeide met een gehandicapte (?) broer en een zus die tienermoeder werd. Denk dat Debbie het kind was waar ze zich geen zorgen om hoefde te maken en ze nu het gevoel heeft dat ze niet gezien wordt.
Ik herken veel van mezelf in Debbie, ik was (ook) het kind waar niemand zich zorgen om maakte, ik deed mijn best op school en met sport, ik kwam niet in de problemen waar een aantal van mijn broers het compleet tegenovergestelde waren. Ik zorgde dat ik geen aandacht trok omdat er al zoveel problemen waren (ik ben de jongste, van Debbie weet ik het niet).

Maar goed dit is wel 'psychologie voor dummies' ofzo heb er niet voor gestudeerd haha
Ik denk dit ook. En dat het fijn is voor haar dat Long COVID zo vaag is, dus ze kan ook lekker vaag ziek blijven
pi_218395790
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 12:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Ik denk dat je idd heel dicht in de buurt komt. Daarom is het voor Debbie zo jammer dat Roy erin meegaat.
En echt, ik vind haar best zielig, en ook haar kids. Ze is 2 weken op vakantie geweest en bij terugkomst gelijk weer haar ziekte.
Waarom niet: ik ben er weer wat hebben we genoten, lekker uitgerust , het ging goed.
In al die tijd dat ik haar volg, nooit iets positiefs, te bang dat de aandacht voor haar ziekte minder wordt.
pi_218395797
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 12:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
We weten niet of haar omgeving het niet doorziet, we zien vrijwel niks van haar omgeving.
Debbie is best heel slim/sluw in wat ze plaatst en wat niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')