SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tot dusver de input van X55
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geintje freon.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kwam er regelmatig. Ik was er vorige maand nog.
#How can I make this topic about me?ik herken iemand hierin!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Take me home.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt, niet geweldig geslapen vannachtquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:55 schreef X55 het volgende:
Geen bed slaapt zo fijn, als die in je eigen huis.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Loop hier het station op, druk daar
Zegt er een kerel hé hé tegen me zo van daar ben je eindelijk
Dus ik kijk op van mijn telefoon van wtf moet je
En je ziet zijn hoofd van lachen naar oh shit ik ken jou niet gaan
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat zei jij toen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
En je ziet zijn hoofd van lachen naar oh shit ik ken jou niet gaan![]()
![]()
Was het Guus Meeuwis?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
En je ziet zijn hoofd van lachen naar oh shit ik ken jou niet gaan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is zaterdag ochtendquote:
Blikken zeggen meer dan woordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is zaterdag ochtend
Blikken zeggen meer dan woorden![]()
![]()
Nee die ken ik daadwerkelijk, die was klant bij mijn moeder en at wel eens in een restaurant waar ik werktequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Augen sagen mehr als Worte...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is zaterdag ochtend
Blikken zeggen meer dan woordenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Broodje hamburger hier als ontbijt. Jaja, ik weet het....
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Lekker toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:10 schreef Bargehassus het volgende:
Broodje hamburger hier als ontbijt. Jaja, ik weet het....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lit it jo smeitsje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor wie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:10 schreef Bargehassus het volgende:
Broodje hamburger hier als ontbijt. Jaja, ik weet het....![]()
Niet voor mijquote:
Ik moest gewoon uit bed en mijn eigen bammetje smerenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je had nog een poging kunnen wagen op t stationquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet voor mij
Ik moest gewoon uit bed en mijn eigen bammetje smeren![]()
![]()
Nog even en dan komt de overstap
Uiteraard heb ik vertraging
Gaan we het redden?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wilde een eitje op bed maar helaasquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:18 schreef maily het volgende:
[..]
Je had nog een poging kunnen wagen op t stationHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bijna en je hebt een haiku!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Gaan we het redden?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Het antwoord wordt de slotregel voor een haikuquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Gaan we het redden?
🐙![]()
Hangt ervan af waar je bent, Nederland gaat wel. Probeer eens de trein in Duitslandquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Gaan we het redden?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik dacht dat iemand heel luidruchtig een zak chips open aan het maken was ergens in de trein
Maar het was een plotse regenbuiHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gaan we het redden?
Natuurlijk redt je het wel,
misschien snel rennen.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik ben te gaar om te rennenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:22 schreef Bargehassus het volgende:
Gaan we het redden?
Natuurlijk redt je het wel,
misschien snel rennen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het antwoord.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het antwoord wordt de slotregel voor een haiku“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan ben je in ieder geval niet half gaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben te gaar om te rennen
Ja we gaan het redden want de trein naar Alkmaar is ook drie minuten laterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja we gaan het redden want de trein naar Alkmaar is ook drie minuten laterHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Oh, ge edit zie ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:26 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Vast niet. Dus haast je maar niet en ga gewoon naar de Kiosk voor een kop koffie!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Gaan we het redden?How can I make this topic about me?![]()
Jaquote:
Typtyfus komt met de gaarheid
Is het pride in Amsterdam vandaag? Zijn en hoop gladde/strakke/glitterende outfits hierHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vast niet. Dus haast je maar niet en ga gewoon naar de Kiosk voor een kop koffie!
Het gaat nooit binnen komen dat ik echt echt echt echt echt echt echt geen koffie lust he?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja
Typtyfus komt met de gaarheid
Is het pride in Amsterdam vandaag? Zijn en hoop gladde/strakke/glitterende outfits hier
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In een glas, al is het gebroken, hoort ook geen koffie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
...
Het gaat nooit binnen komen dat ik echt echt echt echt echt echt echt geen koffie lust he?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Gisteren kreeg kind chocomelk in een glasquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:31 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
In een glas, al is het gebroken, hoort ook geen koffie.
Met ijs
Is had zoveel meningen hieroverHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ow....quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn deductie krachten werken nog![]()
@:gebrokenglas heb mijn signatuur aangepast voor je
Geen koffie voor lilakHow can I make this topic about me?![]()
Zellufquote:
Een Latte Macchiato wordt altijd geserveerd in een glas. met een koffiekoekje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:31 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
In een glas, al is het gebroken, hoort ook geen koffie.How can I make this topic about me?![]()
Met ijs!?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gisteren kreeg kind chocomelk in een glas
Met ijs
Is had zoveel meningen hierover🐙![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een Latte Macchiato wordt altijd geserveerd in een glas. met een koffiekoekje.
Niet eens een tiramisuquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow....
[ afbeelding ]
Geen koffie voor lilakHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Met salted caramel-siroop op de latteIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is ook geen echte koffie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een Latte Macchiato wordt altijd geserveerd in een glas. met een koffiekoekje.
Dat is dan 9 euro meneer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:37 schreef MooieTop6 het volgende:
Met salted caramel-siroop op de latte
Welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb mijn eigen automaat daarvoorquote:
Ik heb ook een auto, maat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heb mijn eigen automaat daarvoor
Toe maar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heb mijn eigen automaat daarvoor![]()
![]()
Jullie mogen zelf drinken wat jullie willen natuurlijk
Koffie
Koffie verkeerd
Feapuccino
Maar mij niet bellenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon een simpele hoorquote:
Ik mis @MizzezAmyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Liever wijnen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Jullie mogen zelf drinken wat jullie willen natuurlijk
Koffie
Koffie verkeerd
Feapuccino
Maar mij niet bellenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Die is aan het genietenquote:Mwaquote:
Liever fris
Of een dikke warme chocomelkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
TToch niet met een Spanjaard hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daar is ze gewoon.quote:![]()
![]()
Oeh.... vuile slet! Een tasje kost 35 cent.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:41 schreef MooieTop6 het volgende:
T
[..]
Toch niet met een Spanjaard heHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Wat een toeval weer!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mag gewoonquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:41 schreef MooieTop6 het volgende:
T
[..]
Toch niet met een Spanjaard he
Maar denk het nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oeh ja. Of tiramisu siroopquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:37 schreef MooieTop6 het volgende:
Met salted caramel-siroop op de latteHow can I make this topic about me?![]()
Goede tijdenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:42 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Oeh.... vuile slet! Een tasje kost 35 cent.
Zijn nu bijna 90 centHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik droomde dat ik een chai latte bestelde, maar de mevrouw achter de balie dacht dat dat iets met koffie was. Nachtmerrie!
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Deze man weetquote:
Het milieu, hč.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Goede tijden
Zijn nu bijna 90 centHow can I make this topic about me?![]()
Houdoe.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:42 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Oeh.... vuile slet! Een tasje kost 35 cent.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
#viesdikquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij arme schatquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik droomde dat ik een chai latte bestelde, maar de mevrouw achter de balie dacht dat dat iets met koffie was. Nachtmerrie!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik betaal helemaal nergens meer voorquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Goede tijden
Zijn nu bijna 90 centIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wel voor FOK!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal nergens meer voorHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Alleen maar bazen en bazinnen online nu
Daar ontkom je niet aanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dacht nog net op tijd dat ik die nog in de vriezer heb.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een combinatie. Maar wel lekker.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:47 schreef MooieTop6 het volgende:
Alleen maar bazen en bazinnen online nu
How can I make this topic about me?![]()
Zo rollen wijquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:47 schreef MooieTop6 het volgende:
Alleen maar bazen en bazinnen online nu![]()
![]()
![]()
Een paar dagen over de houdbaarheidsdatum kan nog prima.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:48 schreef maily het volgende:
[..]
Dacht nog net op tijd dat ik die nog in de vriezer heb.How can I make this topic about me?![]()
Hey Leave.quote:
Heb niet naar de datum gekeken want diepvries.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een paar dagen over de houdbaarheidsdatum kan nog prima.
Maar op tijd om ff te verwarmen in een pan met een klont boter voordat de koffie klaar was![]()
![]()
Valt me op dat hier bijna alleen mensen met een abo posten. Toeval?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Sneller harder meer postenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:50 schreef Bargehassus het volgende:
Valt me op dat hier bijna alleen mensen met een abo posten. Toeval?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh, ik dacht even aan iets anders.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Sneller harder meer posten
De crčme de la crčme van FOK! post hierquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:50 schreef Bargehassus het volgende:
Valt me op dat hier bijna alleen mensen met een abo posten. Toeval?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dat was in de DT tijd wel zo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Sneller harder meer posten
Meer foe's?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:52 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even aan iets anders.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Gooi die poffertjes even een minuut in de ping...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:50 schreef maily het volgende:
[..]
Heb niet naar de datum gekeken want diepvries.
Maar op tijd om ff te verwarmen in een pan met een klont boter voordat de koffie klaar was
Deze manquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gooi die poffertjes even een minuut in de ping...![]()
Lekker pingen!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik moet weer poepen, maar nu ben ik op de zaak.
Poepen voor 150%
Ik zie hier iets moois ontstaan.
Heb je daar abbo voor nodig?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Neuken, neuken!
Bekijk deze YouTube-videoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het gaat ook een mooie creatie wordenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gooi die poffertjes even een minuut in de ping...Hier bedoel ik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op sommige plekken misschien wel?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb je daar abbo voor nodig?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Moontje.quote:
Het is al elf uur.Ik heb het gevoel dat ik nog maar net wakker ben.
Oooh, ik dacht hier:quote:quote:quote:
Mijn creatie lijkt op iemand die ik ken!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik niet...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb je daar abbo voor nodig?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mijn creatie lijkt op iemand die ik ken!
Ben je toch ook?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ook! Maar ben ook maar net wakker. En het is hier 10 uurquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja dat kan ik me voorstellen, hopelijk snel weer beter!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:01 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dankjewel, heb helemaal geen energieIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Moai.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee. Met boter is veel lekkerder.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gooi die poffertjes even een minuut in de ping...![]()
![]()
Eerst in de ping en daarna boter erover smeltenquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:05 schreef maily het volgende:
[..]
Rum in de koffie × check
Rum in de warme appeltaart met slagroom × check![]()
Je moet niet dronken dat ik denken ben!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:05 schreef maily het volgende:
[..]
Rum in de koffie × check
Rum in de warme appeltaart met slagroom × check
Jaah, maar vind dr in deze rol leukerquote:
Lekker overbieden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar niet op lieve mensenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaah, maar vind dr in deze rol leuker![]()
![]()
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eerst in de ping en daarna boter erover smelten
Volgende keer misschien.![]()
![]()
Hier zijn alleen maar lieve mensen.quote:
Of misschien zie je mij gewoon overal!quote:*Stalkermodus on*
Uhu.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:08 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hier zijn alleen maar lieve mensen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mizze Reindeerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of misschien zie je mij gewoon overal!*Stalkermodus on*
Heb ik nooit gekekenquote:
En lylt heeft zn abo opgezegd, dus nu kan ik niet meer netflixen![]()
Misschien "in bezit van netflix" op mn datingwensenlijstje zetten
Even zoeken wie de eigenaar van netflix isIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Sorry....quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb ik nooit gekeken
En lylt heeft zn abo opgezegd, dus nu kan ik niet meer netflixen![]()
Misschien "in bezit van netflix" op mn datingwensenlijstje zetten
Jij hebt vast andere kwaliteiten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Videoland?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt vast andere kwaliteiten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oeh, dan kan ik B&B vol liefde terugkijken!quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Samen B&B vol liefde kijken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, dan kan ik B&B vol liefde terugkijken!Jullie zitten zelf vol liefdequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Groot aandeelhouder Netflix, ik schrap "in bezit van netflix" weer van mn lijstje
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten zelf vol liefde
Kan erger tbhquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Groot aandeelhouder Netflix, ik schrap "in bezit van netflix" weer van mn lijstjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een nietmachine niet en een naaimachine niet.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:05 schreef maily het volgende:
[..]
Rum in de koffie × check
Rum in de warme appeltaart met slagroom × check
Ik heb geen kater gelukkig
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik zeg nu iets niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik heb geen kater gelukkigHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja op zich wel. Lijkt wel vriendelijk. En is miljardairquote:
Uit 1960 wel, maar daar is viagra voor uitgevonden
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Over een uurtje weer bij de poesjeslekker knuffelen!
Snel in gemeenschap van goederen trouwen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja op zich wel. Lijkt wel vriendelijk. En is miljardair
Uit 1960 wel, maar daar is viagra voor uitgevonden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Poesjes.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Over een uurtje weer bij de poesjes![]()
🐙![]()
Ruud is een beetje koud.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voedsel. Ik had 1 tosti vanmorgen maar nog meer hongerquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
* gebrokenglas vraagt het niet eens meer maar schenkt gewoon de kopjes vol hier.
Misschien een banaan eten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Voedsel. Ik had 1 tosti vanmorgen maar nog meer hongerHow can I make this topic about me?![]()
Heb je haar weer.quote:
B&J in aanbieding bij AH.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb rode bananen! En bananenlikeur, 2 soorten bananenchips en bananenjam.
Gisteren naar het bananenmuseum geweest
Limeur?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb rode bananen! En bananenlimeur, 2 soorten bananenchips en bananenjam.
Gisteren naar het bananenmuseum geweest“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@drakin is wel een beetje jaloers denk ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb rode bananen! En bananenlikeur, 2 soorten bananenchips en bananenjam.
Gisteren naar het bananenmuseum geweest![]()
![]()
Moi Lovy.quote:
Het loopt al richting 12 uur en ik heb nog niets gedaan.![]()
Lekker even een niets-doe dag.How can I make this topic about me?![]()
Maar je hebt al gebolkt en al tig bakkies koffie gezet denk ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Het loopt al richting 12 uur en ik heb nog niets gedaan.![]()
Lekker even een niets-doe dag.
En ontbeten.![]()
quote:Is gelukkig een foutje van buienradarquote:
Laatst stond deze temp er ook op
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou dit is wel erg warm/heetquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi. Ik ben de regen nu wel weer zat
Maar idd regen genoeg gehad..
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat klopt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:46 schreef maily het volgende:
[..]
Maar je hebt al gebolkt en al tig bakkies koffie gezet denk ik.
En ontbeten.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
Is gelukkig een foutje van buienradar
Laatst stond deze temp er ook op
En toch ....![]()
Doet hij dat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:49 schreef maily het volgende:
[..]
Als je nou stopt met (mij) bolken krijg je het al rustiger
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:49 schreef maily het volgende:
[..]
Als je nou stopt met (mij) bolken krijg je het al rustiger
Ik neem het in overweging.
Weer enthousiaste kijkers. Wonen beiden nog thuis. Ja doe dan goed bod verdomme
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Had je maar appeltaart moeten serveren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
Weer enthousiaste kijkers. Wonen beiden nog thuis. Ja doe dan goed bod verdomme![]()
De lucht van versgebakken appeltaart doet wonderen...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:52 schreef maily het volgende:
[..]
Had je maar appeltaart moeten serveren.
En koffie met appeltaart serveren is ook
Desnoods poffertjes in de pingquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De lucht van versgebakken appeltaart doet wonderen...
En koffie met appeltaart serveren is ook![]()
![]()
![]()
Zei ik gister ook al.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:52 schreef maily het volgende:
[..]
Had je maar appeltaart moeten serveren.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: