Bron: https://www.hollywoodrepo(...)-ruffalo-1236232140/quote:Mark Ruffalo keert terug als de Hulk in Spider-Man 4: Brand New Day.
Ook Michael Mando komt terug als de slechterik Scorpion.
Jon Bernthal speelt opnieuw de Punisher in zijn eerste MCU-filmrol.
Spider-man krijgt het dus erg druk.
De film wordt geregisseerd door Destin Daniel Cretton en verschijnt op 31 juli 2026.
Het verhaal blijft geheim, maar verwacht veel actie tussen Spider-Man, Hulk en Punisher. (anders kan je ze net zo goed niet casten)
Tom Holland is geen Spiderman. Toby McGuire god.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:05 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk vind ik aankondigingen van trailers maar irritant, maar ik doe er ook vrolijk aan mee.
Morgen trailer!
Ooow yeah!quote:Op woensdag 18 maart 2026 12:57 schreef GGMM het volgende:
Oke, dankje poeper
Maar hier is de trailer
Bekijk deze YouTube-video
Oeh daar is de Hulk! Nicequote:Op woensdag 17 juni 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
Oh er is blijkbaar weer een trailer uit
Bekijk deze YouTube-video
Nee.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:34 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik ben zeer benieuwd welke verhaallijn ze gaan volgen. Ik hoop dat ze 'The Other' gaan gebruiken als rode draad.
Gaan ze inmiddels niet de 'Jean Grey' (mutanten) kant op?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nee.
Brand New Day had in de comics Mephisto als antagonist. Of naja, Spiderman maakte een deal met hem.
Dat zou kunnen idd.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:17 schreef Cockwhale het volgende:
Zou Jean Grey een vreemde keuze vinden als vijand. In de trailer lijkt het alsof mensen bezeten zijn. Ook de zwarte pupillen lijken eerder op demonen aanwezigheid.
Vandaar dat ik dus dacht dat ze richting 'The Other' verhaallijn gingen. Maar ik verwacht inmiddels geen Man-Spider meer. Ze zullen DNA mutatie gaan aangrijpen vanuit de Hulk verhaallijn en het connecten met mutanten (X-men). De Hulk heeft zijn DNA mutatie onder controle met die polsband. Ik verwacht dat Peter ook zoiets zal krijgen, om de mutatie onder controle te houden.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:44 schreef Cockwhale het volgende:
DNA mutatie heeft meerdere keren plaatsgevonden in de comics. 1x dat ie echt in de Man-Spider veranderde, de andere keer in 'The Other' saga geloof ik.
Wel jammer...quote:Op zondag 28 juni 2026 20:03 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dus dacht dat ze richting 'The Other' verhaallijn gingen. Maar ik verwacht inmiddels geen Man-Spider meer. Ze zullen DNA mutatie gaan aangrijpen vanuit de Hulk verhaallijn en het connecten met mutanten (X-men). De Hulk heeft zijn DNA mutatie onder controle met die polsband. Ik verwacht dat Peter ook zoiets zal krijgen, om de mutatie onder controle te houden.
Het kan natuurlijk nog steeds. Dat de 'polsband' van Banner pas gebruikt wordt nadat hij al eens in Man-Spider is gemuteerd. En dat hij de juiste 'Spiderman' vorm weer kan aannemen door de polsband. Tom Holland had het over een badguy die nog niet in beeld is geweest. Wellicht doelt hij op zichzelf als Man-Spider.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:10 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wel jammer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |