SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik had 'Gefeliciteerd Vino_Tinto' als TT, en ja ik ben serieus
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:49 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik had 'Gefeliciteerd Vino_Tinto' als TT, en ja ik ben serieus
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Oeh, die was wel lekkerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
The Sound of Chainsaws. Een 2012 musical die The Sound of Music combineert met Texas Chainsaw massacre met een vleugje Bollywood. Zombies dreigen een dorp in de alpen over te nemen, maar een non en 5 kinderen maken korte metten met de undead tijdens dans en zang scenes met kettingzagen en driewielers.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand vrijwillig naar een musical zoeken?
Ik zou zeker kijken!![]()
A musical
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
The Sound of Chainsaws. Een 2012 musical die The Sound of Music combineert met Texas Chainsaw massacre met een vleugje Bollywood. Zombies dreigen een dorp in de alpen over te nemen, maar een non en 5 kinderen maken korte metten met de undead tijdens dans en zang scenes met kettingzagen en driewielers.
Ik zou zeker kijken!Zo dan!
![]()
Ik was ook al aan het openen met die TT, maar was te laat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:49 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik had 'Gefeliciteerd Vino_Tinto' als TT, en ja ik ben serieus![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
A musical
Link naar filmpje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gewoon op de seconde hequote:
Mag jij gewoon hoorquote:
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: