SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MooieTop6 op 01-08-2025 19:03:15 ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Idd. Ondertussen bijna 11 jaar geleden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb je toch maar even gedaan en een mooie dag gehad.Werewolf![]()
Nou het is tussen vrijdagmiddag 17u en maandagochtend 9u dus goed!quote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
ChatGPT is aan het ronkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou het is tussen vrijdagmiddag 17u en maandagochtend 9u dus goed!ik herken het
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En dichterbij de vrijdag dan bij de maandagquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou het is tussen vrijdagmiddag 17u en maandagochtend 9u dus goed!![]()
![]()
![]()
GORK is wel wakker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dichterbij vakantiequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:00 schreef maily het volgende:
[..]
En dichterbij de vrijdag dan bij de maandag![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo de kleine naar bed en weekend inluiden met serie en een wijntje, geurtje erbij.. komt helemaal goedquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Binnenkort is het weer maandagquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:00 schreef maily het volgende:
[..]
En dichterbij de vrijdag dan bij de maandag![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ook heel belangrijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:00 schreef maily het volgende:
[..]
En dichterbij de vrijdag dan bij de maandag
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Lekker hoor, wat is je favo wijn?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zo de kleine naar bed en weekend inluiden met serie en een wijntje, geurtje erbij.. komt helemaal goedIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die ja.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De week zou iets meer vrijdag en iets minder maandag moeten hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:01 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Altijd vrijdag gaat ook vervelen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dan beter altijd zaterdagquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:01 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Altijd vrijdag gaat ook vervelen.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker hoor. Wat is je favo geurtje?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zo de kleine naar bed en weekend inluiden met serie en een wijntje, geurtje erbij.. komt helemaal goed
Forum Opties Forumhop: Hop naar: