Hier kwam het net goed naar beneden. Logeerkonijn is natquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens buienradar is het nu droog. Ik dacht toch echt regen te horen. 🤔
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:14 schreef Recce het volgende:
Ik ben weer single!Dan is ze niet de ware. Steunen doe je elkaar door dik en dun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SterkteEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat logeerkonijn is bijna een permanente bewoner inmiddels, hoe lang zit dat beest er al wel nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier kwam het net goed naar beneden. Logeerkonijn is nat
Morguh Stigquote:
Ik ben weer single!Morguh, das mooi kudtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Morguh Nattequote:
Maandag wordt ie opgehaald. Dan is hij hier drie weken geweest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat logeerkonijn is bijna een permanente bewoner inmiddels, hoe lang zit dat beest er al wel niet
Dotjequote:
3 weken pasquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maandag wordt ie opgehaald. Dan is hij hier drie weken geweest.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maandag wordt ie opgehaald. Dan is hij hier drie weken geweest.
[..]
Dotje
Kom vechten danquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:15 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen leuke lieve mensjes
En @:dud0r
Ik ben weer single!Nou zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat soort zorgen en zorg is niet voor iedereen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is ze niet de ware. Steunen doe je elkaar door dik en dun.
Sterkte
Zoals @4EverBlackEyed dat ook wilde doen.quote:
Die is volgens mij zelf van een duin geroldquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoals @:4everblackeyed dat ook wilde doen.
Haags gaat voor opgeschoren zijkantenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:22 schreef Haags het volgende:
Ik ga zo naar de kapper @:wereldgozer precies zo goed getimed vlak voor de vakantie. Dus ik ben nu even aan het kijken tot op de millimeter hoeveel eraf moet.
Noem je haar nou dik?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is volgens mij zelf van een duin gerold
Begrijpelijk, en dat is ook niet erg. Alleen ben je dan eigenlijk nog niet klaar voor een volwassen relatie. Ouders worden oud, breekbaar en hulpbehoevend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort zorgen en zorg is niet voor iedereen.
Merk dat rondom mijn vader het nu ook vrij intensief kan zijn. Hier is hopelijk maandag wel de voorlopig laatste ziekenhuisdag.
Standje 3 tondeuse, wel gedekt. 😇quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haags gaat voor opgeschoren zijkanten
Waarom rolt ze van de duin af dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Dat is het hele probleem nou net.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier kwam het net goed naar beneden. Logeerkonijn is nat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |